Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow. Det er en slags vitenskap det der egentlig. Man må se an vind, treet, grenene, og hvordan bakken osv er..for å si det sånn, det kan ikke naboen min og faren hans. Eller var det stefaren. I alle fall, de hadde tjora det til en bil for å dra det i rett ret ing. Ei diger furu er tyngre enn styrken til den knuten, viste det seg.... heldigvis traff det bare hekke da. Vi pleide ofte parkere der, men der var ingen bil, men som jeg alltid tenker og sier, og heller ikke et eneste av de 5-6 ungene som løp rundt huset vårt og hadde vannkrig den dagen, inkl naboens eneste. Men ingen var der, akkurat da.
Wow. Det er en slags vitenskap det der egentlig. Man må se an vind, treet, grenene, og hvordan bakken osv er..jeg pleide å være veldig flink med det. Beste i klassen faktisk.
Omtrent samtidig som jeg kunne detJeg kunne felle ett tre nøyaktig hvor jeg ville ha det. For sånn ca 12 år siden![]()
(eller, 13år siden herI call idiot!ei stor, tung furu som henger utover..... det skal noe til å klare å dra den til å falle innover da , det skjønner selv jeg. Når man ikke i det misnte faktisk skare et sånt hakk i siden som styrer retningen. Bare satset på en tung bil.... Den furua var sterk, gitt.
Haha vi har mye til felles..Omtrent samtidig som jeg kunne det(eller, 13år siden her
)
Jeg hatet det da, fikk og får fortsatt fnatt ved bruk av motorsagHaha vi har mye til felles..![]()
Var svart arbeidJeg kunne felle ett tre nøyaktig hvor jeg ville ha det. For sånn ca 12 år siden![]()
Hehe ok skjønner . Det var ikke så tydelig da.Mao, i "kortene" leser jeg; guttunger, mannfolk, elder mannfolk, meg (jeg har bare lært det i teorien av min far, jeg har aldri faktisk felt et tre), svigermor.... hvem som helst, egentlig.
Sorry at jeg begynte å le, men når du skrev "svart arbeid", kom jeg på en historie fra mange år tilbake siden fra et annet gravid/baby/barn-forum.Var svart arbeid![]()
Jeg digget det. Syns det var herlig. Men jeg hadde andre aspirasjoner, og de aspirasjonene fikk meg til slutt hit, ufør og skada, hahJeg hatet det da, fikk og får fortsatt fnatt ved bruk av motorsag![]()
Hah, idioti..Var svart arbeid![]()
Jeg mener å ha lest den, tehe. Ikke morsomt, men fortsatt litt morsomt, hvis du skjønner..Sorry at jeg begynte å le, men når du skrev "svart arbeid", kom jeg på en historie fra mange år tilbake siden fra et annet gravid/baby/barn-forum.
En spurte om hva man mente hva som var passe lønn for en svart dagmamma.
En annen missforstod hele spørsmålet og lagde et langt innlegg om menneskeverd, om at fargede personer har rett til samme lønn som etnisk norske og personen var rasist, og det ene med det andre, jo, og at personer som HI aldri burde ha fått barn som kunne videreføre slik rasistiske holdninger......
Hehe nå lo jeg ogsåSorry at jeg begynte å le, men når du skrev "svart arbeid", kom jeg på en historie fra mange år tilbake siden fra et annet gravid/baby/barn-forum.
En spurte om hva man mente hva som var passe lønn for en svart dagmamma.
En annen missforstod hele spørsmålet og lagde et langt innlegg om menneskeverd, om at fargede personer har rett til samme lønn som etnisk norske og personen var rasist, og det ene med det andre, jo, og at personer som HI aldri burde ha fått barn som kunne videreføre slik rasistiske holdninger......

Jeg er en pingle når det gjelder slike redskaper, fikk absolutt brynt meg da jeg gikk naturfag på videregåendeJeg digget det. Syns det var herlig. Men jeg hadde andre aspirasjoner, og de aspirasjonene fikk meg til slutt hit, ufør og skada, hah![]()

AwwZ det skjønner jeg jo egentlig. Jeg brukte to år på å «leke» med motorsagJeg er en pingle når det gjelder slike redskaper, fikk absolutt brynt meg da jeg gikk naturfag på videregående![]()
HuffEn helsearbeider på sykehjemmet her døde idag![]()
Huff da, korona eller?En helsearbeider på sykehjemmet her døde idag![]()