April 2021 :D

Men det er jo heldigvis slik at det neppe er langvarig. Tiltakene er satt tom 9.5 og deretter går vi trolig tilbake til nasjonale for det er trolig slått ned da. Det har vist seg før, det er lett å slå ned sånne tross alt små lokale utbrudd. Heldigvis. Jeg satser på det igjen.

Men det er jo heldigvis slik at det neppe er langvarig. Tiltakene er satt tom 9.5 og deretter går vi trolig tilbake til nasjonale for det er trolig slått ned da. Det har vist seg før, det er lett å slå ned sånne tross alt små lokale utbrudd. Heldigvis. Jeg satser på det igjen.
Du Sara, kan jeg sende deg et generelt spørsmål angående din jobb i løpet av kvelden?
Ikke om spesifikke oppgaver eller kunder, og ikke på informasjon som vil være belagt av taushetsplikt.
Lurer på et par ting til å bruke i en oppgave jeg skal skrive som har med regnskap å gjøre

Du Sara, kan jeg sende deg et generelt spørsmål angående din jobb i løpet av kvelden?
Ikke om spesifikke oppgaver eller kunder, og ikke på informasjon som vil være belagt av taushetsplikt.
Lurer på et par ting til å bruke i en oppgave jeg skal skrive som har med regnskap å gjøre

Håper jeg kan svare. Men jada

Fikk beskjed fra mamma idag at hun må inn og ta ny mammografi, det var noe med bildene de ikke var fornøyd med:eek: jeg er fristet til å "gi opp" hvis det skulle være noe galt der også...

Forstår godt om du blir redd og skremt! Kjenner ikke hele historikken din, men at faren din er syk.

Fikk beskjed fra mamma idag at hun må inn og ta ny mammografi, det var noe med bildene de ikke var fornøyd med:eek: jeg er fristet til å "gi opp" hvis det skulle være noe galt der også...
Forstår deg godt. Mamma dro til privat lege for å sjekke hu, og det viste seg å være en cyste der som sprakk når hu stakk nål inn (legen, ikke mamma altså)

Neida menn man vet jo aldri , så vi velger nok å bytte billetter til noen mnd frem i tod

Da var det min tur att ta vaksine på torsdag :)
En veldig glad 8 åring. Ohh nå blev jeg glad før jeg slipper vær redd att du skall få korona og bli syk.
Er litt spent hvordan formen er etterpå

Jeg kunne felle ett tre nøyaktig hvor jeg ville ha det. For sånn ca 12 år siden :p

for å si det sånn, det kan ikke naboen min og faren hans. Eller var det stefaren. I alle fall, de hadde tjora det til en bil for å dra det i rett ret ing. Ei diger furu er tyngre enn styrken til den knuten, viste det seg.... heldigvis traff det bare hekke da. Vi pleide ofte parkere der, men der var ingen bil, men som jeg alltid tenker og sier, og heller ikke et eneste av de 5-6 ungene som løp rundt huset vårt og hadde vannkrig den dagen, inkl naboens eneste. Men ingen var der, akkurat da.

Back
Topp