April 2021 :D

Sykt irriterande når man ser att desse munnbinden ligger rund i naturen:(
Å ja.
Flott at folk ikke bruker dem flere ganger, men hiv dem i søpla!!!!

Selvsagt ikke bruke igjen engangs nei, men kaste i naturen er jo helt bak mål.

Mitt går rett nok ofte i lomma, så går det i søpla hjemme, for jeg har hendene fulle når jeg går ut av butikken så jeg får ikke tatt det av før jeg setter meg i bilen.

En rolig ettermiddag her:) barnen har lekt både inne og ute uten krangel :p jippi en dag uten krangel dette må vi skryte mye av:p

Korpsøvelse her. Så lenge det var skolekorpset satt de inne, men når voksenkorpset som de spiller sammen med til 17.5 kom måtte de ut. Våre lokale forskrifter denne og neste uke sier at det ikke er lov å arrangere innendørs fritidsaktiviteter, inkl øving for korps, for folk over 20 år. Og her var folk både 2 og 3 ganger 20, og vel så det.

Avstand mellom alle så blir det så bra så.

Vi har nå funnet ut flere ting ved siste regning fra gravefirmaet som ikke stemmer, både av feil som er gjort av arbeiderne som førte med betydelige ekstrautgifter, ført overtid uten at vi har godkjent/sagt at det er tidsfrist, jobber som ble utført av arbeiderne uten godkjennelse fra oss (slike ting vi planla å gjøre). Så nå er det kamp mot firmaet...
Han jeg skrev til var veldig på hersketeknikk i mail mot meg (fordi jeg er uerfaren med disse tingene?), så fått hjelp av pappa i kontakt med han fyren. Vi har lagt press på dem om reduksjon på siste regning ellers skal pappa få en venn som er advokat til å se på regning. Søsteren min sa også at vi ikke må betale regningen enda. Når sluttsummen ble så betydelig høyere enn vi ble forespeilet, og så mye tull de har drever med, så lar vi ikke den gå.

For all del, vi har penger til å betale med. Men ryktet sier at dette firmaet er fæle til å legge til diverse utgifter. Så nestemann har kanskje ikke like muligheter som vi har.

God morgen. Spenninger fra H:(
En søvnløs natt eller har sikkert sover 4 timer inatt og det er lite før meg. Hvordan skall jeg klare av og sitte på veiledning fra 8-10:oops:

Jeg sa til mannen for noen dager siden, har det nå vørt stengt så lenge at det har klikket for folk, synes det har vært unormalt mange drap.

Også åpner jeg vg. Skutt og drept på åpen gate i Oslo.

Ja! Besøke barnehagen. Ikke før 16:00 men fortsatt utrolig spent
Spennende det.

Barnehage er for de aller fleste barn kjekt. Kanskje litt skummelt i starten, når foreldrene begynner å gå derfra, men de blir snart trygge på situasjonen og skjønner at dere kommer igjen og får gode venner å leke med. Det ser jeg veldig tydelig med minstemor. Det er ikke bare andre unger som er der, som hun leker med, det er vennene hennes.

Spennende det.

Barnehage er for de aller fleste barn kjekt. Kanskje litt skummelt i starten, når foreldrene begynner å gå derfra, men de blir snart trygge på situasjonen og skjønner at dere kommer igjen og får gode venner å leke med. Det ser jeg veldig tydelig med minstemor. Det er ikke bare andre unger som er der, som hun leker med, det er vennene hennes.
Ja jeg tror det blir veldig kjekt, hu viser enorm interesse for andre barn når vi er ute og vi føler vi ikke helt strekker til bestandig når det gjelder å underholde og leke..

Jeg sa til mannen for noen dager siden, har det nå vørt stengt så lenge at det har klikket for folk, synes det har vært unormalt mange drap.

Også åpner jeg vg. Skutt og drept på åpen gate i Oslo.
Veldig glad vi har flyttet. Drapet er 240 meter gangavstand fra der vi bodde for to år siden. Gikk forbi daglig.

Ja jeg tror det blir veldig kjekt, hu viser enorm interesse for andre barn når vi er ute og vi føler vi ikke helt strekker til bestandig når det gjelder å underholde og leke..

Jevnaldrende er viktig for dem etterhvert, foreldre er kjekt og uerstattelige, men de fleste setter pris på å leke med andre på egen størrelse også. Så ja, det blir nok kjekt for henne.

Min eldste var hjemme til han var 2 år, men vi gikk i åpen barnehage en gang eller to i uka det iste året, og fra ca 18 mnd alder så jeg at han var klar for mer omgang med andre. Jentene var ca halvannet når de begynte i bhg, og det fungerte finfint for dem.

Jevnaldrende er viktig for dem etterhvert, foreldre er kjekt og uerstattelige, men de fleste setter pris på å leke med andre på egen størrelse også. Så ja, det blir nok kjekt for henne.

Min eldste var hjemme til han var 2 år, men vi gikk i åpen barnehage en gang eller to i uka det iste året, og fra ca 18 mnd alder så jeg at han var klar for mer omgang med andre. Jentene var ca halvannet når de begynte i bhg, og det fungerte finfint for dem.
Jeg har ikke klart å finne åpen barnehage her, så vært vanskelig. Dette skal bli veldig bra. Rart men bra.

Back
Topp