April 2021 :D

Hvorfor kan ikke folk lære seg bruk av munnbind hvis de absolutt skal bruke det? Bruken har økt på nå i det siste, og jeg ser at folk går og drar i det, drar det nedforbi nesa, lar det henge under haken osv..
Er så fristet til å kommentere noe når jeg ser det:p Jeg har brukt munnbind på jobb i lengre tid nå, og unngår det på fritiden så langt jeg kan. Dvs jeg oppsøker ikke situasjoner der avstand ikke er mulig å holde.

God morgen. Nok en dag med strålende solskinn. Skulle gjerne hatt litt varme også :p
Samme været her. Meldes om sol fra skyfri himmel. Det er frostrim på gresset, knapt 2 grader. Meldes om opp til 8 i løpet av dagen, og frost til natta.

Du hadde fått fnatt i Oslo :hilarious: Her tror jeg riktig bruk er i mindretall. Når mange kun bruker munnbind for å følge reglene i stedet for å beskytte mot smitte så blir det sånn.
Det ser så dumt ut, da hadde det vært bedre å latt det være.. Godt jeg ikke er i oslo da:hilarious:

Oida, 5 ansatte til på sykehjemmet er smittet... Holder hardt med folk nå, tror jeg:wideyed:

Hvorfor kan ikke folk lære seg bruk av munnbind hvis de absolutt skal bruke det? Bruken har økt på nå i det siste, og jeg ser at folk går og drar i det, drar det nedforbi nesa, lar det henge under haken osv..
Er så fristet til å kommentere noe når jeg ser det:p Jeg har brukt munnbind på jobb i lengre tid nå, og unngår det på fritiden så langt jeg kan. Dvs jeg oppsøker ikke situasjoner der avstand ikke er mulig å holde.

Eg biter tennene igjen når eg ser slikt, dei utsetter seg jo for smitten...

Back
Topp