April 2021 :D

Apropos lengde på barna, min eldste har blitt høyere enn meg nå og jeg er 168 :P

Fy f! Sint og oppgitt. Felt trær på nabotomt. Rett på trampolinen til ungene?! Hva skjer med det?! Så den er ødelagt. Makan til amatørmessig arbeid.

Da må de bare se å erstatte den med en ny av samme kvalitet.
Men hvem gir ikke beskjed om sånt? Faen assa. Det må man ha merket. Trærne er jo inn i vår tomt. Vi må også definitivt finne ny plass til ny trampoline . For der kan de ikke hoppe lenger med sånne gale folk som ikke klarer felle trær.

Har nr til dattera til eier og jeg er sykt fristet til å sende melding, men gubben sier jeg må roe meg:p

Hvor gammel er datteren?
Kan jo bare sende melding og spørre om nummeret til eieren
Hun er godt voksen hun altså, hadde aldri sendt mld til en ung jente :p tipper hun er på min alder. Evt et par år eldre. Kjenner hun ikke. Hun banka på her og skulle ha oss til å underskrive noe papirer på vegne av faren og firmaet.

Da er tiltakene i kommunen videreført frem til 9. mai.
Vet ikke helt hva jeg føler om det.
På den ene siden er jeg fryktelig, fryktelig lei hele nedstengningen, og ønsker litt mer frihet.
På den andre siden ønsker jeg heller at de holder ting stengt litt for lenge enn at det åpnes opp for tidlig.

Back
Topp