Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt20 nye tilfeller her, deriblant 9 beboere på sykehjem (6 av dem fullvaksinert). Liker ikke retningen dette tar![]()
Det er en heftig runde her nåSkjønner jeg godt
Her er det fallende igjen etter en heftig runde denne uken

Ja, det er forventet. Men dette kom fra (foreløpig) en ansatt, så de frykter ny variant siden det smitter så ille som det gjør.Trenden på landsbasis er synkende. Det er færre på sykehus og færre smittede. At noen fullvaksinerte kan bli smittet er som ventet. De har mindre risiko for å bli alvorlig syk og mindre risiko for å smitte andre.
Gjelder å holde håpet oppe. Ut på høsten en gang kan vi sikkert åpne opp.
Det er dårlig planlegging altså. Jeg drev med motorsag i to år...Virkelig ikke :/
Ja, det er forventet. Men dette kom fra (foreløpig) en ansatt, så de frykter ny variant siden det smitter så ille som det gjør.
Har skjønt det jaDet er en heftig runde her nå![]()
Den ansatte går jeg ut fra er vaksinert med astrazeneca, flertallet er vaksinert med den av personalet. Beboerne er vaksinert med pfizer, av de 6 som er vaksinertHva er vedkommende vaksinert med? Og de som er smittet, er de vaksinert?
Jeg er roligere med tanke på både pappa og mamma, men liker ikke hvordan det har skutt fart de siste dagene likevelAt den mest smittsomme varianten tar over etterhvert gir mening. Heldigvis ser det ut til at vaksinen beskytter godt også mot alvorlig sykdom som følge av varianter av viruset.
Den ansatte går jeg ut fra er vaksinert med astrazeneca, flertallet er vaksinert med den av personalet. Beboerne er vaksinert med pfizer, av de 6 som er vaksinert![]()
Jeg vet at det er noen ansatte inne på sykehjemmet som har fått pfizer også, det har vært igjen på beholderen og da har de var på jobb fått tilbudAZ er jo ikke vist å gi like stor beskyttelse som mRNA vaksinene for sykdom, men har likevel høy beskyttelse mot død.
Det blir bra.Bunnene er ferdige, skal pakke dem inn når de er avkjølt, så lager jeg krem og monterer imorgenødela den blå litt, første bunn ut, så da går det sånn
og fikk kun tak i de konditorfargene på rema, så da ble det så som så med blanding og farger
![]()
Jeg vet at det er noen ansatte inne på sykehjemmet som har fått pfizer også, det har vært igjen på beholderen og da har de var på jobb fått tilbud![]()