April 2021 :D

20 nye tilfeller her, deriblant 9 beboere på sykehjem (6 av dem fullvaksinert). Liker ikke retningen dette tar:wacky:

Trenden på landsbasis er synkende. Det er færre på sykehus og færre smittede. At noen fullvaksinerte kan bli smittet er som ventet. De har mindre risiko for å bli alvorlig syk og mindre risiko for å smitte andre.

Gjelder å holde håpet oppe. Ut på høsten en gang kan vi sikkert åpne opp.
Ja, det er forventet. Men dette kom fra (foreløpig) en ansatt, så de frykter ny variant siden det smitter så ille som det gjør.

At den mest smittsomme varianten tar over etterhvert gir mening. Heldigvis ser det ut til at vaksinen beskytter godt også mot alvorlig sykdom som følge av varianter av viruset.
Jeg er roligere med tanke på både pappa og mamma, men liker ikke hvordan det har skutt fart de siste dagene likevel:p de sliter hardt med nok personell på sykehjemmet, så det lånes ut ansatte fra oss for å få det til å gå (jeg er jo fortsatt sykemeldt da).

Sliten.

Det er gøy med sånne dager, men slitsomt. Krops - lørdag. Spilling, lek, marsjering, mat, uniformsprøving og film. Jeg har vært på beina fra 12 til etter seks, så luksus at mannen hadde pizza og ducktales klare når jeg kom hjem

Bunnene er ferdige, skal pakke dem inn når de er avkjølt, så lager jeg krem og monterer imorgen :D ødela den blå litt, første bunn ut, så da går det sånn:p og fikk kun tak i de konditorfargene på rema, så da ble det så som så med blanding og farger :p

Vedlegg

• IMG_20210424_201247.jpg
    IMG_20210424_201247.jpg
    947,4 KB · Visninger: 12
Den ansatte går jeg ut fra er vaksinert med astrazeneca, flertallet er vaksinert med den av personalet. Beboerne er vaksinert med pfizer, av de 6 som er vaksinert :)

AZ er jo ikke vist å gi like stor beskyttelse som mRNA vaksinene for sykdom, men har likevel høy beskyttelse mot død.

AZ er jo ikke vist å gi like stor beskyttelse som mRNA vaksinene for sykdom, men har likevel høy beskyttelse mot død.
Jeg vet at det er noen ansatte inne på sykehjemmet som har fått pfizer også, det har vært igjen på beholderen og da har de var på jobb fått tilbud :)

Bunnene er ferdige, skal pakke dem inn når de er avkjølt, så lager jeg krem og monterer imorgen :D ødela den blå litt, første bunn ut, så da går det sånn:p og fikk kun tak i de konditorfargene på rema, så da ble det så som så med blanding og farger :p
Det blir bra.

Jeg vet at det er noen ansatte inne på sykehjemmet som har fått pfizer også, det har vært igjen på beholderen og da har de var på jobb fått tilbud :)

Ingen vaksine er 100 % og kan godt være at effektiviteten er lavere ved noen av mutantene

Back
Topp