April 2021 :D

Vel heller ta det ned enn besvime , enkelt og greit . Tenk om folk kunne slutte å dømme sndre så mye , det hadde vært fint
Jeg dømmer ikke alle, men blir oppriktig oppgitt over folk som bruker det og plukker på det hvert 30ende sekund (ikke tull engang, og det er enn så lenge ikke påbudt).
Uansett hvor ubehagelig man syns det er, så kan jeg nesten garantere at man ikke får trang til å besvime så fort man har fått det på og gått inn dørene, det tar lengre tid enn det :p

Og dessuten, får man trang til å besvime, så får man komme seg til legen og forklare det slik det er:) (ja, vet at du har en udugelig lege, men generelt)

Jeg dømmer ikke alle, men blir oppriktig oppgitt over folk som bruker det og plukker på det hvert 30ende sekund (ikke tull engang, og det er enn så lenge ikke påbudt).
Uansett hvor ubehagelig man syns det er, så kan jeg nesten garantere at man ikke får trang til å besvime så fort man har fått det på og gått inn dørene, det tar lengre tid enn det :p

Og dessuten, får man trang til å besvime, så får man komme seg til legen og forklare det slik det er:) (ja, vet at du har en udugelig lege, men generelt)
Jeg har ikke udugelig lege! men kjenner dette gidder jeg ikke diskutere med folk som ikke vil forstå men kun vil dømme , man vet ikke slt om folk så hvorfor ikke heller gi folk litt slack istedenfor:)

Vel heller ta det ned enn besvime , enkelt og greit . Tenk om folk kunne slutte å dømme sndre så mye , det hadde vært fint

Går det an å ta det av etter at du har tatt det ned da? Sånn når besvimelse er avverget da?

Deilig med gåtur i skogen , men fy så surt det er ute nå.
Hadde tenkt meg en tur på plantasjen men så snakkes det om at det kan begynne å snø igjen , så da venter jeg litt med å plante tenker jeg .

Jeg har ikke udugelig lege! men kjenner dette gidder jeg ikke diskutere med folk som ikke vil forstå men kun vil dømme , man vet ikke slt om folk så hvorfor ikke heller gi folk litt slack istedenfor:)
Syns det har vært mye tull med din lege, derfor skrev jeg det. Det er som jeg sier med min lege, hun er veldig flink, tar ting på alvor. Men det hjelper lite når hun er sykemeldt titt og stadig, og vi kommer til vikarleger hele tiden. Så nå tenker vi å bytte :)

Jeg forstår at det er tungvint at munnbind er påbudt, slik har vi det også på jobb (eller, hos oss er det påbudt hvis man ikke kan holde 1/2m. Det er påbudt konstant hos dere, overalt?)

Jeg ser bare ikke hvorfor regjering går ut med munnbindpåbud i alle situasjoner noe sted, når munnbind i seg selv ved feil bruk øker smitten :rolleyes:

Hadde tenkt meg en tur på plantasjen men så snakkes det om at det kan begynne å snø igjen , så da venter jeg litt med å plante tenker jeg .
Snø igjen? :nailbiting:

Her er det fortsatt nattefrost, aquaplay er full av is på morgenen.

Venter med å plante ut det meste til etter 17. mai.
Har noen stemorsblomster og påskeliljer i blomst ute må, og tulipaner og andre liljer er på vei opp, men de tåler litt.
Var -5 grader her i natt.

Ryggen min er et h**** i dag så misunner deg den turen i skogen, burde ha gjort det selv, men sitter og skriver en oppgave jeg bør få levert i dag. Heldigvis nesten bare konklusjonen igjen nå. Lurer på om jeg skal ta meg en tur etter middagen

Hvorfor kan ikke folk lære seg bruk av munnbind hvis de absolutt skal bruke det? Bruken har økt på nå i det siste, og jeg ser at folk går og drar i det, drar det nedforbi nesa, lar det henge under haken osv..
Er så fristet til å kommentere noe når jeg ser det:p Jeg har brukt munnbind på jobb i lengre tid nå, og unngår det på fritiden så langt jeg kan. Dvs jeg oppsøker ikke situasjoner der avstand ikke er mulig å holde.
Nei jeg oppsøker heller ikke de situasjonene. Gir meg panikkfølelse å bruke det så...

Venter med å plante ut det meste til etter 17. mai.
Har noen stemorsblomster og påskeliljer i blomst ute må, og tulipaner og andre liljer er på vei opp, men de tåler litt.
Var -5 grader her i natt.

Ryggen min er et h**** i dag så misunner deg den turen i skogen, burde ha gjort det selv, men sitter og skriver en oppgave jeg bør få levert i dag. Heldigvis nesten bare konklusjonen igjen nå. Lurer på om jeg skal ta meg en tur etter middagen
Kjedelig med vond rygg

Frøkna ble fornøyd, og jeg er egentlig litt stolt :p (aldri vært en baker med sånn søtbakst, liker bedre gjærbakst)

Vedlegg

• IMG_20210425_195107.jpg
    IMG_20210425_195107.jpg
    1,2 MB · Visninger: 9
Back
Topp