Apropos lengde på barna, min eldste har blitt høyere enn meg nå og jeg er 168 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er rett under 10% så det er veldig mangeDet er det
Oi, nesten 20 cm lavere enn frøkna vår på 9 årMens min 10 årige datter sist ble målt til 134,5
Da må de bare se å erstatte den med en ny av samme kvalitet.Fy f! Sint og oppgitt. Felt trær på nabotomt. Rett på trampolinen til ungene?! Hva skjer med det?! Så den er ødelagt. Makan til amatørmessig arbeid.
Men hvem gir ikke beskjed om sånt? Faen assa. Det må man ha merket. Trærne er jo inn i vår tomt. Vi må også definitivt finne ny plass til ny trampoline . For der kan de ikke hoppe lenger med sånne gale folk som ikke klarer felle trær.Da må de bare se å erstatte den med en ny av samme kvalitet.
Er det da jeg ikke skal si at jenta min er 9 år og sist hun ble målt så var hun 152 cm![]()
Hvor gammel er datteren?Har nr til dattera til eier og jeg er sykt fristet til å sende melding, men gubben sier jeg må roe meg![]()
Hun er godt voksen hun altså, hadde aldri sendt mld til en ung jenteHvor gammel er datteren?
Kan jo bare sende melding og spørre om nummeret til eieren
Helt perfektMens min 10 årige datter sist ble målt til 134,5
Så kjedeligFy f! Sint og oppgitt. Felt trær på nabotomt. Rett på trampolinen til ungene?! Hva skjer med det?! Så den er ødelagt. Makan til amatørmessig arbeid.
Ja, vi får jo ny. Men blir bare sint for å ikke få beskjed og et beklager. Men det er tydeligvis den nye trenden og ikke opplyseSå kjedelig
Hvor høy er du da?
Og håper virkelig du veier med enn 37,5 kg![]()
JuppJa, vi får jo ny. Men blir bare sint for å ikke få beskjed og et beklager. Men det er tydeligvis den nye trenden og ikke opplyse
Hæ? Da veit de ikke hvordan de håndterer en motorsag...Fy f! Sint og oppgitt. Felt trær på nabotomt. Rett på trampolinen til ungene?! Hva skjer med det?! Så den er ødelagt. Makan til amatørmessig arbeid.
Virkelig ikke :/Hæ? Da veit de ikke hvordan de håndterer en motorsag...