April 2021 :D

God morgen.

1,7 grader, men i det minste har ser ikke snødd, og mulig vi ser litt av sola innimellom i dag sier meteorologene

God morgen 5 grader her idag. Eldste er på vei til skolen. Mellomst falt Igår og forstu ankel så hun blir hjemme.og minste skal snart i bhg. eller er væl planen att vaske lit klær men med jenta som skall ha litt extra hjelp blir det væl mest film:p

Nå tar smitten av her i kommunen. 18 tilfeller bare igår, tre barn i vår bhg er hjemme fordi de er nærkontakter. Tre skoler stengt. Bemanningsproblemer i helsetjenesten. Dårlig samvittighet fordi jeg er sykemeldt akkurat nå:shy:

Det måtte nå bare snø i dag også, altså?

Nå tar smitten av her i kommunen. 18 tilfeller bare igår, tre barn i vår bhg er hjemme fordi de er nærkontakter. Tre skoler stengt. Bemanningsproblemer i helsetjenesten. Dårlig samvittighet fordi jeg er sykemeldt akkurat nå:shy:
Her har det akkurat vært smitte på avdelingen og nesten alle ansatte i karantene. Vært slitsomt. Vær glad du er hjemme.

huff, dere får det nært.

Nærmeste jeg har er en nabo i karantene pga en smittet kollega. Og med det familien i ventekrantene, og den familien, i alle fall et par av dem, trenger jeg i morgen. (og var nærkontakt med på tirsdag, forøvrig)

Lager venner smykke med jenta. Alt for fint vær att sitte inne men vi kommer oss ikke langt ut men en vond fot:(

Huff da, fikk purring igår på en regning som vi aldri fikk første faktura av, på kun 125tusen :rolleyes: så da havnet graving, drenering, betong osv på nærmere 600. Koster mer enn det smaker :nailbiting:

Huff da, fikk purring igår på en regning som vi aldri fikk første faktura av, på kun 125tusen :rolleyes: så da havnet graving, drenering, betong osv på nærmere 600. Koster mer enn det smaker :nailbiting:
Ufff. Kan du ikke klage og si att dere ikke har fått første regning da slipper du purring gebyr

Jeg er gjerne sprø, men nå har jeg på Vikingarna :D Tørker støv :p Min far og hele slekta der elsker svensktoppar. For øyeblikket går det i « i vårt eget blu Hawaii»:p

Ufff. Kan du ikke klage og si att dere ikke har fått første regning da slipper du purring gebyr
Var ingen purregebyr heldigvis :) men trodde vi var ferdig med det firmaet. Fikk prisoverslag på 170.000 på fastjobben, og så ekstra ting på time. Så dvs at ca 350tusen var på ekstra ting :eek:

Var ingen purregebyr heldigvis :) men trodde vi var ferdig med det firmaet. Fikk prisoverslag på 170.000 på fastjobben, og så ekstra ting på time. Så dvs at ca 350tusen var på ekstra ting :eek:
Det var rimelig mye.

Og, altså. Purregebyret ville jo vært en dråpe 8 havet i forhold til selve fakturaen.

Back
Topp