Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det akkurat vært smitte på avdelingen og nesten alle ansatte i karantene. Vært slitsomt. Vær glad du er hjemme.Nå tar smitten av her i kommunen. 18 tilfeller bare igår, tre barn i vår bhg er hjemme fordi de er nærkontakter. Tre skoler stengt. Bemanningsproblemer i helsetjenesten. Dårlig samvittighet fordi jeg er sykemeldt akkurat nå![]()
De har fått inn smitte på den ene avdelingen herHer har det akkurat vært smitte på avdelingen og nesten alle ansatte i karantene. Vært slitsomt. Vær glad du er hjemme.

Jeg er så glad vi ikke har snø herDet måtte nå bare snø i dag også, altså?
Hahaah den koppen var kulVis vedlegget 354843 Bestilt to slike![]()
Ufff. Kan du ikke klage og si att dere ikke har fått første regning da slipper du purring gebyrHuff da, fikk purring igår på en regning som vi aldri fikk første faktura av, på kun 125tusenså da havnet graving, drenering, betong osv på nærmere 600. Koster mer enn det smaker
![]()
Ja santHahaah den koppen var kul![]()
Det legger seg i det minste ikke, men det er kjedelig å se på at det snør flere ganger om dagen.Jeg er så glad vi ikke har snø her![]()
Var ingen purregebyr heldigvisUfff. Kan du ikke klage og si att dere ikke har fått første regning da slipper du purring gebyr
Det var rimelig mye.Var ingen purregebyr heldigvismen trodde vi var ferdig med det firmaet. Fikk prisoverslag på 170.000 på fastjobben, og så ekstra ting på time. Så dvs at ca 350tusen var på ekstra ting
![]()