Brrrr. Glad jeg er bergenser nå da, eller det er jeg jo strengt tatt ikke sånn sett. Men jeg bor nå her daTre her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brrrr. Glad jeg er bergenser nå da, eller det er jeg jo strengt tatt ikke sånn sett. Men jeg bor nå her daTre her.
Men kjære folk , man er da henvist for en grunn. Pussig. Nå tok jeg ikke det selv ved gastroskopi, men jeg var til samme lege både ved endo og koloskopi og måtte da ha beroligende. Var ikke noe problem det. Håper du får den hjelpen du trengerNope, mente det var liten sjanse for å finne noe så da så han ikke vitsen.. Håper fastlegen har noen forslag til hva neste steg er, kan jo ikke gå spm dette her
Bodd der mange nok år til å vite at det er reelt sett værmessig ikke noe bedre å bo der enn her, jenvt overBrrrr. Glad jeg er bergenser nå da, eller det er jeg jo strengt tatt ikke sånn sett. Men jeg bor nå her da![]()
Nei, det har du helt rett i. Derfor jeg skrev nå. Er vant til mer stabilt vær selv.Bodd der mange nok år til å vite at det er reelt sett værmessig ikke noe bedre å bo der enn her, jenvt over
Men i dag er her kaldt. Og det snør. Og det er ikke noe kjekt.
Ja jeg hadde også høy kalsium sist.. håper det var en feilprøve.Jada, det er det sånnsett. Fikk svarene også på mld. Så vet hva det går i, men flott han tar meg inn uansett. Man jeg er en vanskelig pasient i den forstand at blodprøvene sjelden stemmer overens med formen minhan sier jeg er en gåte
men stoffskifte var alt for lavt nå, men burde jo følt meg slapp da. Jeg danser jo rundt her og vasker. Så han vil nok ha meg opp på medisinen. Vi får se. Så lav på jern. Og så høy på kalsium , det er rart da. Vi får se
ofte feilprøver på kalsium , sikkert bare det. Noe hormongreier hadde slått ut og visst.
Det vet jeg ikke hva går i, men kan kanskje forklare en ting jeg har stussa på. Men uansett ikke noe alvorlig, for jeg er i bra form
men jeg står allerede på en del medisin , så i såfall får jeg kjøpe meg større dosett. Ser positivt på det jeg, så lenge det ikke er alvorlig. Fungerer jo i jobb og alt
![]()
Jeg bodde der i 14 år fra sommeren 1998 til sommeren 2012. Men jeg er jo ikke vant til stabilt vær fra før eller, resten av livet har jeg jo bodd på Sunnmøre..... Både de 19 årene før og de årene etterNei, det har du helt rett i. Derfor jeg skrev nå. Er vant til mer stabilt vær selv.Bodd her siden 2007, og savner ikke hjemplassen min i seg selv. Men kunne hatt det mer stabile været av og til ja.
Sånn som jeg har forstått det er det nesten større sjans for det ja, så tar man jo ny for å få klarhet i det selvsagtJa jeg hadde også høy kalsium sist.. håper det var en feilprøve.
Ja større dosett er aldri feil.
SkjønnerJeg bodde der i 14 år fra sommeren 1998 til sommeren 2012. Men jeg er jo ikke vant til stabilt vær fra før eller, resten av livet har jeg jo bodd på Sunnmøre..... Både de 19 årene før og de årene etter
Hørtes herlig utIkke her.
Her er det 10 grader og sol![]()
Halden. Jeg liker Halden.SkjønnerHalden her før Bergen. Så jeg er litt Harry og stolt av det. Ønsker meg amerikaner
![]()
Halden er koselig. Spesielt om sommeren.Halden. Jeg liker Halden.
Av erfaring så har vi ventet med å bytte dekk enda.Kaldt og surt i dag. Flere ganger i løpet av dagen er det kommet snø. Det legger seg ikke og er et par plussgrader, men det er kaldt og surt.
Vi har nå helsigvis bare byttet dekk på ene bilen enda så legger det seg i natt har vi en med vinterdekk også.
Vært ute i skogen sammen med mange mannfolk i kveld og bygd klopper, hva har dere gjort?
Av erfaring så har vi ventet med å bytte dekk enda.
Har ikke vært så galt her i kveld
Slike veier i tre som går oppå stier der det er vått og myrete i skogen.
Vis vedlegget 354802
Vært ute i skogen sammen med mange mannfolk i kveld og bygd klopper, hva har dere gjort?