Tusen takkSå heldig.
Gratulerer så mye![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå heldig.
Gratulerer så mye![]()
Jeg leste den , først var ddt ekkel men så tenkte jeg at det finnes konsoll som virkelig må på do når de må på do og det er ikke mange steder å gå på do der
Hehe off ja. Ikke kjekt å vaske opp.Synes synd på den frisøren
Jeg lo mest må jeg innrømmeJeg leste den , først var ddt ekkel men så tenkte jeg at det finnes konsoll som virkelig må på do når de må på do og det er ikke mange steder å gå på do der
Ja ville vært bedre , evt bare lånt doen å vasket grundig etterpåJeg lo mest må jeg innrømmeVært bedre fått en pose et sted å bæsja i den
? Jeg er ikke kjent i område
mon tro om jeg kan ringe legekontoret imorgen og høre hvem jeg skal til? Uff låter ikke godtTenker på at eg venter på å våkne fra marerittet med at eg har ryggsmerter igjen...
Nei uff det hadde ikke jeg heller gjortJeg la meg for en stund siden, sett litt på serie. Når jeg slukker lyset og skal sove, så kjente jeg at hjertet plutselig banket litt fortere. Jeg kom nemlig på det resepsjonisten sa at "han hadde ledige timer hele neste uke". Dette er en vikarlege og hun sa ikke navnet på ham. Fikk litt fnatt ved tanke på at en god kamerat av samboer jobber litt som vikarlege der. Jeg kan IKKE ta celleprøve hvis det er han, der går grensa mimon tro om jeg kan ringe legekontoret imorgen og høre hvem jeg skal til?
![]()
Jeg la meg for en stund siden, sett litt på serie. Når jeg slukker lyset og skal sove, så kjente jeg at hjertet plutselig banket litt fortere. Jeg kom nemlig på det resepsjonisten sa at "han hadde ledige timer hele neste uke". Dette er en vikarlege og hun sa ikke navnet på ham. Fikk litt fnatt ved tanke på at en god kamerat av samboer jobber litt som vikarlege der. Jeg kan IKKE ta celleprøve hvis det er han, der går grensa mimon tro om jeg kan ringe legekontoret imorgen og høre hvem jeg skal til?
![]()
Uff låter ikke godt
God morgenGod morgen
Lykke til hos legen9:15 er altfor tidlig for legetime... spesielt når det tar 30-40 minutter å gå dit.![]()
Omg går det ann