April 2021 :D

Jeg leste den , først var ddt ekkel men så tenkte jeg at det finnes konsoll som virkelig må på do når de må på do og det er ikke mange steder å gå på do der
Jeg lo mest må jeg innrømme :p Vært bedre fått en pose et sted å bæsja i den:p? Jeg er ikke kjent i område

Jeg la meg for en stund siden, sett litt på serie. Når jeg slukker lyset og skal sove, så kjente jeg at hjertet plutselig banket litt fortere. Jeg kom nemlig på det resepsjonisten sa at "han hadde ledige timer hele neste uke". Dette er en vikarlege og hun sa ikke navnet på ham. Fikk litt fnatt ved tanke på at en god kamerat av samboer jobber litt som vikarlege der. Jeg kan IKKE ta celleprøve hvis det er han, der går grensa mi :hilarious: mon tro om jeg kan ringe legekontoret imorgen og høre hvem jeg skal til? :p

Jeg la meg for en stund siden, sett litt på serie. Når jeg slukker lyset og skal sove, så kjente jeg at hjertet plutselig banket litt fortere. Jeg kom nemlig på det resepsjonisten sa at "han hadde ledige timer hele neste uke". Dette er en vikarlege og hun sa ikke navnet på ham. Fikk litt fnatt ved tanke på at en god kamerat av samboer jobber litt som vikarlege der. Jeg kan IKKE ta celleprøve hvis det er han, der går grensa mi :hilarious: mon tro om jeg kan ringe legekontoret imorgen og høre hvem jeg skal til? :p
Nei uff det hadde ikke jeg heller gjort :p ta e tlf du og spør hvilken lege du skal til.

jeg hadde helt klart ringt og spurt hvem legen er :p

Uff låter ikke godt

Nei. Hatt mykje vondt i går. Smerter som har vekket meg i natt. Håpa at eg får mindre smerter snart. Det er som regel akuttfasen som er mest vond og så skal det gjere mindre vondt men det har ikkje skjedd enda...

God morgen. Her er alle barn i skolen og bhg.
planen idag er slappe av da hode mitt er vondt.
Skall til tannlegen med 5 åringen

God morgen, torsdag allerede, uken går fort når det er en 4 dagers uke

Så fryktelig dumt at enkelte nekter å oppgi nærkontakter. Jeg har alle ganger jeg har tatt test, og også denne gangen jeg og O tok hatt liste klar. Jeg er muligens overaktiv her, men vet jeg tidvis kan surre så greit å ha det nedskrevet :p

Back
Topp