1 icsi forsøk:
17 egg ut
12 befruktet
1 satt inn
3 på frys
17 egg ut
12 befruktet
1 satt inn
3 på frys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ut 10 egg. 7 ble befruktet og 4 overlevde til dag 3. 1 i magen som ble til frøkna og 3 på frysJeg ble litt nysgjerrig jeg, på hvor mange egg dere fikk ut?
Og hvor mange som ble befrukta av dem?
Jeg fikk ut 7 egg i dag, veldig fornøyd.
Jeg var redd for å få ut altfor mange, så veldig fornøyd med at det ikke ble SÅ mange
Jeg er litt nysgjerrig
Og er veldig spent på telefonen fra sykehuset i morgen
Fikk ut 10 egg. 7 ble befruktet og 4 overlevde til dag 3. 1 i magen som ble til frøkna og 3 på frys
Hei! Jeg fikk ut 11 egg, 8 som ble befruktet og 6 som overlevde. Hadde uttak og innsett i november 2020. Ble gravid på første forsøk og frøkna blir ett år i august Masse lykke til!Hei,
ser det er en gammel tråd, men prøver meg
Jeg fikk ut 19 egg der 16 av de ble befruktet med icsi på Fredag, fikk tlf om at bare 5 klarte seg.
Får tlf imorgen om hvordan det har gått. Har noen av dere hatt lignende? Så nervøs får ikke sove.
Hei,
ser det er en gammel tråd, men prøver meg
Jeg fikk ut 19 egg der 16 av de ble befruktet med icsi på Fredag, fikk tlf om at bare 5 klarte seg.
Får tlf imorgen om hvordan det har gått. Har noen av dere hatt lignende? Så nervøs får ikke sove.
Takk, trengte denne.. Ser ut som det blir max to ut her..Fikk ut 1 egg, som ble befruktet. Føder ila neste uke.
Lykke tilTakk, trengte denne.. Ser ut som det blir max to ut her..