Antall egg ut (Egguttak)

Dette var vårt første IVF forsøk:

7 egg ut
7 befrukta
1 Morula satt inn i går 12/10
4 blastocyst fryst i dag!!

Vi er superfornøyde :smiley-bounce016
 
Jeg ble litt nysgjerrig jeg, på hvor mange egg dere fikk ut? :)
Og hvor mange som ble befrukta av dem?

Jeg fikk ut 7 egg i dag, veldig fornøyd.
Jeg var redd for å få ut altfor mange, så veldig fornøyd med at det ikke ble SÅ mange :)

Jeg er litt nysgjerrig :)
Og er veldig spent på telefonen fra sykehuset i morgen :happy:
Fikk ut 10 egg. 7 ble befruktet og 4 overlevde til dag 3. 1 i magen som ble til frøkna og 3 på frys :Heartred
 
Last edited:
Hei,

Jeg fikk ut 19 egg der 16 av de ble befruktet med icsi på Fredag, fikk tlf om ar bare 5 klarte seg. Får tlf imorgen om hvordan det har gått. Har noen av dere hatt lignende? Så nervøs får ikke sove.
 
Fikk ut 10 egg. 7 ble befruktet og 4 overlevde til dag 3. 1 i magen som ble til frøkna og 3 på frys :Heartred

Hei,

ser det er en gammel tråd, men prøver meg
Jeg fikk ut 19 egg der 16 av de ble befruktet med icsi på Fredag, fikk tlf om at bare 5 klarte seg.
Får tlf imorgen om hvordan det har gått. Har noen av dere hatt lignende? Så nervøs får ikke sove.
 
Hei,

ser det er en gammel tråd, men prøver meg
Jeg fikk ut 19 egg der 16 av de ble befruktet med icsi på Fredag, fikk tlf om at bare 5 klarte seg.
Får tlf imorgen om hvordan det har gått. Har noen av dere hatt lignende? Så nervøs får ikke sove.
Hei! Jeg fikk ut 11 egg, 8 som ble befruktet og 6 som overlevde. Hadde uttak og innsett i november 2020. Ble gravid på første forsøk og frøkna blir ett år i august☺️ Masse lykke til!
 
Fikk ut 1 egg, som ble befruktet. Føder ila neste uke.
 
Hei, jeg fikk ut 12 egg 50/50 ivf og icsi
10 befruktet og 5 av dem klarte å overleve til dag 3. satt inn et og 4 på frys Det er vårt første forsøk har masse symptomer allerede nå, men vet at det kan være på grunn av stikkpillene jeg bruker, så klarer ikke akkurat å glede meg heller
Rugedag 5, men føles som evighet
 
Uttak 1: Ivf, 22 egg ut, dagen etter bare én befruktet, men det endte med innsett av én fersk og to halvgode treiginger på frys.
Uttak 2: Icsi (plutselig var sædkvaliteten litt redusert): 13 egg ut, 8 befruktet, 1 fersk blasto satt inn på og 4 på frys.
Altså stor forskjell på mine to uttak. Foreløpig ikke blitt gravid da.
 
Hei,

ser det er en gammel tråd, men prøver meg
Jeg fikk ut 19 egg der 16 av de ble befruktet med icsi på Fredag, fikk tlf om at bare 5 klarte seg.
Får tlf imorgen om hvordan det har gått. Har noen av dere hatt lignende? Så nervøs får ikke sove.

Hvordan gikk det?
Hadde icsi her. Fikk ut 15 egg, men bare 4-5 ble befruktet og overlevde til dagen etter. Men, endte med 4 fine blastoer, og gravid på første FER.
 
Uttak 1: 13 egg ut, 9 befruktet, innsett av 3-dagers og en blastocyst på frys. Endte negativt.
Uttak 2: 24 egg ut, 17 befruktet, innsett av 3-dagers, to blastocyster (fem-dagers) og to blastocyster fra dag 6 fryst ned. Positivt ferskforsøk, gravid 5+0 i dag :D
 
Så moro og se at min snart 3 år gamle tråd fortsatt er i bruk :)
 
Fikk ut 14 egg, 10 av dem ble befruktet og har nå 10 blasto på frys. Ble totalfrys så skal ha første innsett i naturlig syklus i august :-D
 
Back
Topp