Antall egg ut (Egguttak)

Forsøk 2 : 7 ut 5 befruktet , 2 dagers satt inn, ingen av de andre så fine ut dag 5
Forsøk 4: 20 ut 16 befruktet ingen var fine nok til frys dag 5
Forsøk 5 : spontan eggløsning og kun 3 små follikler ved uttak 3 ut 3 befruktet ingen så fine ut dag 5
Forsøk 6: 26 ut 19 befruktet 1 blasto satt inn ,ingen andre overlevde til da 6.(gravid men blasto)

Ja..holder på å bruke de på frys nå :)
Krysser fingrene for at du får noen på frys også :)
Håper at ett av egga dine på frys er gullegget :)
Ja, hadde vært kjekt med noen på frys :) Håper det er grei kvalitet på de som er tatt ut.

Forsøk 2 : 7 ut 5 befruktet , 2 dagers satt inn, ingen av de andre så fine ut dag 5
Forsøk 4: 20 ut 16 befruktet ingen var fine nok til frys dag 5
Forsøk 5 : spontan eggløsning og kun 3 små follikler ved uttak 3 ut 3 befruktet ingen så fine ut dag 5
Forsøk 6: 26 ut 19 befruktet 1 blasto satt inn ,ingen andre overlevde til da 6.(gravid men blasto)
Så mange uttak du har hatt, huff :( Men du ble gravid på forsøk 6?

Er så spent på mine jeg...

1. Uttak: 11 egg ut, 10 var modne! 8 befruktet, 1 satt inn dag to, 5 blasto på frys! Ga 5 innsett og 1 MA!

2. Uttak: 12 egg ut, alle modne og alle ble befruktet, 1 satt inn på dag tre, 5 blasto på frys! Gravid på ferskforsøket, så fryseegga vil bli prøvd på søsken!

1. Uttak: 11 egg ut, 10 var modne! 8 befruktet, 1 satt inn dag to, 5 blasto på frys! Ga 5 innsett og 1 MA!

2. Uttak: 12 egg ut, alle modne og alle ble befruktet, 1 satt inn på dag tre, 5 blasto på frys! Gravid på ferskforsøket, så fryseegga vil bli prøvd på søsken!

Takk for svar :)
Er så spent på hvordan dette vil bli for meg :) Så spennende å se hvordan det har fungert for andre :)

Vært livredd for 20 egg + jeg, så 7 er jo helt greit det :) Men litt usikker på hva som er mest vanlig. Så fant ut at jeg kunne lage en tråd :)

4 egg var bedre enn de første ja, men nå er det kanskje gullegget du har fått ut og :D
Satser på det :D:dummy::dummy1:

Håper gullegget er blant de 7 eggene dine! [emoji7] Syntes det er et fint antall egg å få ut jeg. Her er mine uttak:

1.forsøk: 10 egg ut - Alle modne - 4 befruktet - Ett todagers satt inn - Ingen blasto og ingen på frys. Ikke gravid.

2.forsøk: 14 egg ut - 12 modne - 9 befruktet! - Ett 2dagers satt inn - 3 blasto til slutt, men ingen av frysekvalitet - Usikkert utfall, 9 dpo i dag.

Håper gullegget er blant de 7 eggene dine! [emoji7] Syntes det er et fint antall egg å få ut jeg. Her er mine uttak:

1.forsøk: 10 egg ut - Alle modne - 4 befruktet - Ett todagers satt inn - Ingen blasto og ingen på frys. Ikke gravid.

2.forsøk: 14 egg ut - 12 modne - 9 befruktet! - Ett 2dagers satt inn - 3 blasto til slutt, men ingen av frysekvalitet - Usikkert utfall, 9 dpo i dag.

Takk for svar :) Super spennende å spørre og få svar i denne tråden her :D
Håper andre forsøket ditt er vellykket, og at du ruger på noe fint nå :)
Men dumt at du ikke har fått noen på frys.

Jeg er så spent på mine jeg. Men synes 7 er ett bra tall. Er født den 7., så ikke så aller verst tall det :D

Vel overstått flott uttak :) håper det blir ein hyggelig telefon i morgen :)

Forsøk 1: ut 3 egg, 2 befrukta, 1 satt inn og 1 på frys som var gullegg og baby :)

Forsøk 2: ut 3 egg, 1 befrukta og satt inn-festa seg ikkje

Forsøk 3: ut 7 egg, 3 blasto befrukta, 1 satt inn og 2 i frysen....

Vel overstått flott uttak :) håper det blir ein hyggelig telefon i morgen :)

Forsøk 1: ut 3 egg, 2 befrukta, 1 satt inn og 1 på frys som var gullegg og baby :)

Forsøk 2: ut 3 egg, 1 befrukta og satt inn-festa seg ikkje

Forsøk 3: ut 7 egg, 3 blasto befrukta, 1 satt inn og 2 i frysen....

Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med 7 egg kjenner jeg :)
Kommer til å vokte over telefonen i morgen :) Kjempespennende.

Hadde vært noe om jeg er like heldig som du var på forsøk 1 :Heartblue
Det er drømmen kjenner jeg.

1. Forsøk: 11 ut, 8 befruktet, 1 2-dagers inn, 2 blasto på frys.

2. Forsøk: 15 ut, 4 befruktet, 3 blasto på frys, totalfrys.

Overstimulert begge gangene, jeg er ikke lagd for hormoner :p

1. Forsøk: 11 ut, 8 befruktet, 1 2-dagers inn, 2 blasto på frys.

2. Forsøk: 15 ut, 4 befruktet, 3 blasto på frys, totalfrys.

Overstimulert begge gangene, jeg er ikke lagd for hormoner :p

Jeg var og sikker på overstimulering og tusen egg. Fikk beskjed om 22 eggposer allerede før sprøyter.
Men heldigvis så stod de fleste stille :)
Og kroppen tok i mot hormoner utrolig, utrolig godt :)

Forsøk 1: 4 ut, 3 befrukta, 1 inn og 0 frys.
Forsøk 2: 12 ut, 8 befrukta, 1 inn og 7 frys. Hadde 3 fryseforsøk med 5 egg tilsammen (så to falt bort i opptininga).
Forsøk 3: 2 ut, 1 befrukta, 0 frys. Gravid i uke 38 med gullegget :Heartred

Forsøk 1: 4 ut, 3 befrukta, 1 inn og 0 frys.
Forsøk 2: 12 ut, 8 befrukta, 1 inn og 7 frys. Hadde 3 fryseforsøk med 5 egg tilsammen (så to falt bort i opptininga).
Forsøk 3: 2 ut, 1 befrukta, 0 frys. Gravid i uke 38 med gullegget :Heartred

Åhh, gullegg :Heartbigred
Det ønsker jeg meg også, uansett om jeg må som deg, vente til forsøk 3, så ønsker jeg meg ett gullegg :)
Ikke lenge til gullegget blir født nå for deg :wav

Åhh, gullegg :Heartbigred
Det ønsker jeg meg også, uansett om jeg må som deg, vente til forsøk 3, så ønsker jeg meg ett gullegg :)
Ikke lenge til gullegget blir født nå for deg :wav

Nei, det var det mest håpløse forsøket hvor medisindosen ikke satt, måtte stimulere lengre enn normalt både med nesespray og sprøyter, dårlig respons på medisinene i tillegg. Jeg hadde en stooor blødning under uttak og bare ett befrukta egg. Så dette er en mirakelbaby. Men det er så verd det når vi får vi treffe henne :Heartred håper virkelig du slipper unna med færre forsøk enn det jeg gjorde, for det er tøft å stå i det når man gjør det, så krysser fingrene for 7 gullegg for deg i morgen :Heartred

Nei, det var det mest håpløse forsøket hvor medisindosen ikke satt, måtte stimulere lengre enn normalt både med nesespray og sprøyter, dårlig respons på medisinene i tillegg. Jeg hadde en stooor blødning under uttak og bare ett befrukta egg. Så dette er en mirakelbaby. Men det er så verd det når vi får vi treffe henne :Heartred håper virkelig du slipper unna med færre forsøk enn det jeg gjorde, for det er tøft å stå i det når man gjør det, så krysser fingrene for 7 gullegg for deg i morgen :Heartred

Det er et skikkelig gullegg ja :) Så bra det gikk da :)

Kroppen min har ikke merka hormoner eller noe, så jeg er så overraska over den :)
Så det blir spennende å høre hvor mange som er befrukta i morgen.

9 ut-3 befruktet- 1 tredagers satt inn, 0 på frys [emoji17]
Jeg er så spent på hva det blir her jeg.

Takk for svar :) Spennende å se hva andre har fått ut.

Back
Topp