Antall egg ut (Egguttak)

23 egg ut, 17 befruktet, satt inn ett todagers, gravid :) 16 på frys, hvorav alle uten om et embryo har falt fra enten under opptining, negativt forsøk eller MA/SA. Så kvalitet foran kvantitet tenker jeg :)
Denne gangen fikk vi ut 13, 7 befruktet, én inn og én på frys. Nå er jeg gravid med det som forhåpentligvis blir lillesøster eller lillebror :)
Lykke til, blir spennende med oppdatering :)
 
23 egg ut, 17 befruktet, satt inn ett todagers, gravid :) 16 på frys, hvorav alle uten om et embryo har falt fra enten under opptining, negativt forsøk eller MA/SA. Så kvalitet foran kvantitet tenker jeg :)
Denne gangen fikk vi ut 13, 7 befruktet, én inn og én på frys. Nå er jeg gravid med det som forhåpentligvis blir lillesøster eller lillebror :)
Lykke til, blir spennende med oppdatering :)
Så koselig å lese at det fungerer :) Koser meg med alle solskinnshistoriene og håper at jeg blir en selv :)

Oppdatering kommer i morgen, etter 9.00 en gang :) Og seinest litt over 10.00 tenker jeg :)
 
Første forsøk: 4 egg ut, 1 egg som resulterte i min datter, et egg i fryseren (3 dagers). Overlevde ikke fryseren.
I gang med søskenforsøk nå :)
 
Fikk ut 27. 18 modne. 13 befruktet. Planlagt totalfrys, så nå har vi fått 2 todagers og 3 femdagers i frysen. :) Fryseforsøk i neste syklus.
 
Så bra du fikk 7 egg ut! Satser på du ruger på et gullegg fra imorgen av da :)

Jeg fikk 19 ut, 11 ble befruktet, 1 satt inn og 5 på frys. Spent på om det blir overlevende tint egg til fryseforsøk om noen uker...
 
14 ut. 9 befruktet. 1 inn og 4 på frys :) de to siste på frys ligger nå her og sover. Tenk at det ble akkurat de to ❤️❤️ lykke
 
Så spennende å følge med på antall egg ut :)
 
13 ut, tror 7 ble befruktet, kun 1 egg overlevde til dag 3 (ikke gravid)

4 egg ut, 2 befruktet, 1 blasto inn (gravid - mistet uke 5)

22 egg ut, aner ikke hvor mange befruktet, men ingen utviklet seg og jeg ble kraftig overstimulert

4 egg ut, 2-3 befruktet, 1 blasto inn (som ble Leah) og 1 blasto på frys
 
10 egg ut - 1 befruktet men sluttet å utvikle seg på dag 2 - ingen innsett

15 egg ut - 9 befruktet - 1 satt inn, 0 på frys da de resterende sluttet å utvikle seg

12 egg ut - 6 befruktet - ingen innsett pga overstimulering - 3 blastoer på frys

ICSI alle gangene
 
17 egg ut, 14 befruktet som endte i 6 blastoer og totalfrys
 
Jeg fikk ut 6 og 7 og alle ble befruktet. Første gang falt alle fra dag 4, mens andre gang fikk jeg satt inn ett på dag 2 og ett på frys. Førstnevnte sparker i magen nå:)


Jeg kikket også på det samme da jeg var i gang fant dette:

Porsgrunn sier på sin gamle blogg:

«I snitt får vi ut ca 9 egg pr pasient, og alt fra 6 til 12 er vanlig»

Mens Medicus sier:

«I gjennom snitt får vi ut 8 egg, og alt mellom 5 og 10 egg er vi veldig fornøyde med. »

Sistnevntes pasienter har litt høyere gjennomsnittsalder, så det gjenspeiler seg i antall egg. Du ligger ikke langt fra snittet, og så må man huske på at de som får ut et høyt tosifret antall trekker gjennomsnittet en del opp også. Så alt i alt er de 7 du fikk ut veldig fint vil jeg si:)

Uansett. Kvalitet er viktigst! Masse lykke til!
 
1 ivf forsøket våres (som er i dag) fikk vi ut 7egg!
Spennende å se hvor mange befrukta i morgen. Hååååper jo det er med noen i 5 dager blasto. Innsett blir på fredag :)
 
Så spennende med flere svar :D
Jeg ruger fortsatt på ene egget mitt, og fikk GRAVID 1-2 på Clear Blue i dag :woot:
 
1IVF: 4 ut og ingen befruktet
1ICSI: 10 ut, 4 befruktet, ett 2 dagers inn og ett på frys.
2ICSI: 7 ut, 6 befruktet, en blasto inn og en blasto på frys.
 
Back
Topp