23 egg ut, 16 befruktet. 12 dyrket til blastocyster og totalfrys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 blacocyster er bra da Fine å ha på frys de23 egg ut, 16 befruktet. 12 dyrket til blastocyster og totalfrys
Så koselig å lese at det fungerer Koser meg med alle solskinnshistoriene og håper at jeg blir en selv23 egg ut, 17 befruktet, satt inn ett todagers, gravid 16 på frys, hvorav alle uten om et embryo har falt fra enten under opptining, negativt forsøk eller MA/SA. Så kvalitet foran kvantitet tenker jeg
Denne gangen fikk vi ut 13, 7 befruktet, én inn og én på frys. Nå er jeg gravid med det som forhåpentligvis blir lillesøster eller lillebror
Lykke til, blir spennende med oppdatering
Wow!! Litt av en fangst Du er gravid med tvillinger om jeg husker rett? Satt de inn én blasto?23 egg ut, 16 befruktet. 12 dyrket til blastocyster og totalfrys
Wow!! Litt av en fangst Du er gravid med tvillinger om jeg husker rett? Satt de inn én blasto?
1 ivf forsøket våres (som er i dag) fikk vi ut 7egg!
Spennende å se hvor mange befrukta i morgen. Hååååper jo det er med noen i 5 dager blasto. Innsett blir på fredag