Annieee's Prøvedagbok

I dag våknet jeg med den mest grusome kvalmen ever!!!! å så skulle jeg på jobb... var dårlig i flere timer før den ga seg til slutt, nå er jeg bare svimel å ekkel i kroppen å grusomt trøtt[:(]

I dag er jeg 4 uker å 3 dager på vei[:D] er ennå ingen tengn til blødninger eller slikt. Nå håper jeg spiren sitter i 9 måender[:D][:D]
 
off for en travel dag. I dag fant jeg plutselig ut av at jeg skulle male gangen. Å der har jeg sått i hele dag. så nå er jeg rimelig gåen skal bli godt å ta seg en dusj å hoppe til køys:D
 
Hehe ja snakka med legen om den el tesinga å ho kunne førtæll mæ at de kunne slå ut positvt når du var gravid:P
Nei hakke mala med olje maling, vannbasert lady maling:) men bi aldri færdi føri æ e så redusert om dagan [:'(]
Kor d går me dæ å din lille sprelle mann i magen? begynnt å skje ting eller?
 
Off for en helg!!!.[&o] På ferdage begynte det med at jeg skulle hjelpe min større søster med å pyte til bryllup til lørdage, men så plutselig fikk jeg så vodt i magen at jeg neste ikke klarte å stå på beina... da jeg gikk på do kunne jeg se en brun aktig utflod å ringte legevakta med en gang, jeg ble prioritert først faktis:) Da jeg kom dit tok dem en urin prøve som slo ut 3+ på UVI å så fant dem blod i urinen min:S Men hakke kjent noe til denne UVi en... men fikk vite alt var bra med den lille i magen min, var bare uvi en dom hadde laget de sporan i trusa mi:) Å på lørdag var det bryllup, kjente først på kvelden at jeg begynnte å føle meg groggi form å i dag når jeg står opp er jeg faen meg full pakka forkjølelse[:@]
NB: Fikk henvisning til ultralyd dersom jeg ville se den lille[:D] Så på mandag skal jeg da på sykehuset[;)] noen høydepunkter er det jo[:D][:)]
 
Endelig er jeg hjemme fra ferie[:D] så deilig å se min kjære igjenn<3[:)] off er trøtt nå å skal sove, skriver mer i morgen:)
 
Heia!! hvordan går det med deg og den lille?? er spent på utviklinga vet du.
Ja du såg vel i dagboka mi om sånn ca hvordan jeg ligger an i turnusen... teller dager til jeg kan teste igjen.[;)] Har vel IKM mandag eller tirsdag neste uke enda. men sist hadde jeg bare 26 dagers syklus, så tenker jeg tester på søndag hvis ingenting skjer før den tid. HÅPER og KRYSSER ALT JEG HAR for at den lyser positiv denne gangen!!
[:)][:)] Vi har iallefall prøvd skikkelig denne gangen føler jeg.
Håper du er i god form og at alt er bare vel med dere.
 
 STOR KLEM FRA MEG       
 
Åh gud det er lenge siden jeg har vært i dagboken min:P huff så flaut:P Joda d går bare godt med meg å den lille i magen er nå 11 uker:) sliter enn del med matlysten å kaster opp enn del:( det er helt forferdelig. men det kommer seg sikkert snart;) ja det er spennende dette håper at spiren klorer seg fast denne gangen;) sender deg masse babystrøv:D:D:D
 
I dag er jeg 12 uker ut i svangerskapet, åh dette er så spennede.
Skal på ultralyd den 27 november, kanskje vi får vite kjønnet da[:D] Gleder oss i allefall kjempe masse[:D][:D]
 
Jau da skal æ på 2 svangeskapskontrollen i morgen. Vi skal se om vi klarer å høre hjertelyd, siden magen min er blitt så stor allerede[:D] hun mente at vi kanskje kunne høre den nå, men hun kunne ikke si noe sikkert[&:] menmen vi gleder oss uansett, fordi dette er så spennende[:D][:D] Nå sitter jeg bare i sofaen å slasker å sambo lager lasanje til middag[:D] namnam

Er nå 13 uker og 5 dager på vei å nå kjenner jeg at det skjer ting nede i magen min[:)][:)] Måtte på legevakta i går, fordi jeg hadde så kraftige smerter i magen å var sikkelig hard, men legen der fant ut at jeg bare hadde hatt litt kynnere. Jeg måtte si til legen er det virkelig mulig å få kynnere så tilig. Å det kunne hun si det var  fullt mulig. Ble helt paff jeg[&:] Ellers har denne dagen vært suuuper[:D][:D]
 
Da har jeg vært hos legen å babyen har det vist bare bra=) hjerte slo så bare det:D gud så morsomt det var å høre hjertelyd for første gang[:)] ble rett å slett forelska<3 Å det var bare et hjerte som slo der;) åh så lykkeli<3
 
Å så bra å høre at ting er bare strålende med dere!! kan tenke meg følelsen du fikk når du hørte hjertelyden ja[:D] Men guri meg du har jammen fått kynnere tidlig!!! stakkar tuppa mi da!!. Får håpe de ikke kommer så ofte da, for da kan det jammen bli et langt svangerskap.
Tenk at du er 13uker på vei allerede da! tiden går jammen fort :-) Krysser fingre for at jeg får en positiv test snart jeg enda da... har liksom ikke fått store forhåpninger denne måneden, men det må vel bli før eller senere.
 
Kos deg masse.  KLEM KLEM KLEM
 
Da var jeg 15 uker å 2 dager ut i svangerskapet[:)] Var på jobb i går å fant ut at jeg var full av røde prikker på kroppen. Ble kjempe nervøs å ringte legevakta for å spørre om jeg kunne komme inn for en liten sjekk:) men da fikk jeg beskjed om det hadde dem rett å slett ikke tid til[&:] ble helt paff der jeg satt med tlf i hånda. Å tanken på at min fastlege ikke var på jobb i dag. Så ble jeg bare ennå verre. Men ringte i dag tilig til legekontoret der jeg holder til å der fikk jeg komme inn med en gang til en annen lege for å sjekke hva det var[:D] De tok dette på alvor å sa gravide skal prioriteres:) da jeg fortalte om det med legevakta ble dem helt paff:O Men legen i dag fant ikke ut hva de rødeprikkene mine var for no vi måtte bare se det ann, å ble det mye verre måtte vi ha en enda grundiere sjekk. Men han var ganske sikker på at de flekkene ikke var skadelige for fostret å det var nå ennå godt:)
 
Guria malla kor fort tia går nu e æ jaggu mæ 16 uke på vei å magen e begynnt å bul å kjenn sånn smått små spark te lille babyen min:P e som at nån knipsa mæ kjempe svakt nede i magen, kjempe koseli<3 det e flere som meina det ikke e spark eller noe tengn fra den lille i magen, fordi æ ikke e kommet så langt i svangerskapet. Men har fått beskjed i fra legen min at pga av at æ e så tynn så ville magen min vises fort å æ ville mest sannsynelig begynn å kjenn sånn smått liv i mellom uke 16 og uke 20:) men ho va ikke 100% sikker da. Men det ser nu ut som det stem godt med det ho sa:P e kjempe lykkeli<3
 
Ja da var det en ny dag å nye muligheter. Skal på jobb i kveld håper bare at beina holder meg til kl 23.00 i kveld.
Skal ringe legen i morgen å få hjelp eller se om det er mulig å få noe hjelp som helst[:@]
 
Oj nå er det lenge siden jeg har skrevet i dagboken min[&:]

Er nå 19 uker å 3 dager på vei<3 formen er ganske så mye bedre kvalmen har gitt seg i allefall for en periode[:D]
Det eneste jeg plages enn del med nå er hode pine å nakke smerter. Men det kan jeg leve med[:)]
Var på UL Torsdag forje uke alså den 27/11-08 å da fikk vi se lille gullet i magen[:)][:)] ble helt forelska jeg<3 sambo ble bare stum:P Så nå har jeg fått en sikker termin å terminen min er nå 28 april 2009:) sikkelig vårbaby på oss det:D å en ting til:D vi venter en liten jente<3<3:D:D
 
Back
Topp