Annieee's Prøvedagbok

uff da... stakkar lille deg da! høres ikke godt ut! kanskje det er en liten spire der inne som skaper litt smerter?? går jo an å håpe[:D]  Jeg har ikke kjent noe enda.. hverken under EL eller etter... så tror ikke det skjer så mye denne måneden egentlig. Lykke til på jobb da, tuppa.[:)]
 
krysser fingrene for at det er en lite spire som sier ifra at den har blitt huleboer i magen din!!! [:D]
 
Ny dag å nye muligheter[:D] sitter på jobb akkurat nå, noe som er fryktelig kjedeli[:(] har vondt i magen å uggen i hele kroppen. Sambo er blitt syk så nå blir vel jeg også syk[:(] så nå er det pause i prøvinga noen dager[:(] men kanksje en spire på gang siden jeg er så uggen[&:]:P
 
Hjelp blodspor i trusa mi!!!!!!!! da jeg kom hjem i dag fra jobb å skulle på do for å tisse så jeg blodspor i trusa mi[&:] det var brun rødt litt rar farge vaskelig å forklare.... er dette feste blødning noen som vet???? eller er det tanta som skal kommer 14 dager før tiden??? er det noen som vet hvor lang tid etter el egget fester seg???? HJELP ER I SJOKK[:-]
 
hei.. mener jeg har sett noe om at festeblødning er sånn ca 7-10 dager etter EL...  Krysser fingrene for deg jeg. [:D]
 
ORIGINAL: Myb@by

hei.. mener jeg har sett noe om at festeblødning er sånn ca 7-10 dager etter EL...  Krysser fingrene for deg jeg. [:D]


hmm okei.... men det var veldig lite "Blod" da... var sånn at jeg nesten ikke la merke til det:P men noe var det[:'(] har smerter som kommer takvis i magen, å det stikker så det suser i sidne!!!! off[:'(]
 
huff.. hørtes ikke godt ut!... men jeg krysser fingre for at det kan være en liten spire som fester seg!! Jeg skulle ønske jeg også kjente sånne merkelige ting nå!! her er alt bare stillt, ingen smerter, ingen blødning, ikke slim, ikke kvalm, ikke ømme pupper ... tja.. ingenting egentlig [&:] .. ikke hver dag man går rundt å håper på sånne ting kanskje men hehehehehe
 
ORIGINAL: Myb@by

huff.. hørtes ikke godt ut!... men jeg krysser fingre for at det kan være en liten spire som fester seg!! Jeg skulle ønske jeg også kjente sånne merkelige ting nå!! her er alt bare stillt, ingen smerter, ingen blødning, ikke slim, ikke kvalm, ikke ømme pupper ... tja.. ingenting egentlig [&:] .. ikke hver dag man går rundt å håper på sånne ting kanskje men hehehehehe


Prøv å ikke tenk så mye på det, har hørt at vis du tenker for mye på å bli gravid tar det lengre tid[:'(] så denne pp tar jeg det bare som et kommer[:D] foresten har du MSN? hadde vært koselig å snakket litt med deg der også:P foresten har du lyst å bli min sladre venn[:D][:D][:)][8D]?
 
I min nyskjerrighet måtte jeg jo svi av en test i ettermiddag[:'(] mene fikk meg et sjokk faktisk, den var svakt positiv[&:] men skal fortsette å teste nå framover... ingenting er jo sikkert ennå... *HÅPE*
 
Uff er så utrolig skuffa, tok en ny test i dag som viste negativt resultat, men det kan jo være alt for tilig ennå...[:(][:(]
 
hei hei!! ser du har testet allerede!! knallbra at den ble svakt positiv da, men dumt den ble negativ i dag!!!!!![:(][:(][:(]  Men det er fortsatt håp vettu!!! Hadde vært så koselig å høre at du hadde fått positiv test denn måneden [:D]
jepp jeg har msn vettu.. sender deg adressa på personlig melding her jeg. Sladrevenn er helt supert ja!!
 
ORIGINAL: Myb@by

hei hei!! ser du har testet allerede!! knallbra at den ble svakt positiv da, men dumt den ble negativ i dag!!!!!![:(][:(][:(]  Men det er fortsatt håp vettu!!! Hadde vært så koselig å høre at du hadde fått positiv test denn måneden [:D]
jepp jeg har msn vettu.. sender deg adressa på personlig melding her jeg. Sladrevenn er helt supert ja!!


flottflott da snakkes vi videre på msn[;)] Sitter på jobb akkurat nå, men er hjemme i 9 tiden[:D] er sikkelig groggi form også[:'(]
 
Jau da var jeg ferdig på jobb, å dau trøtt[:'(] men mekka litt middag til meg å min kjære, det var deilig[:D]
Vi satt å snakket mens vi spiste, å begge håper nå at det er en spire som driver å klorer seg fast i magen min[:D][:D]
 
Har så vondt i magen i dag også nå er gud vet hvor mange dager jeg har hatt det nå, skal til legen på tirsdag å ta en rekke tester. så da får jeg vel vite snart hva som feiler meg. Er veldig sliten å uopplagt for tiden. alt er bare [:'(] er så vidt at jeg orker å gå på jobb.... off hvor jeg syter... men noen plass må syte komme[:D] er så redd det skal være noe forferdelig som skal feile meg....
 
hvordan går det med deg? Blitt noe bedre form???  Krysser fingrene for at det er en liten spire som skaper problemene for deg jeg![;)] klemsss
 
ORIGINAL: Myb@by

hvordan går det med deg? Blitt noe bedre form???  Krysser fingrene for at det er en liten spire som skaper problemene for deg jeg![;)] klemsss


Em for å si det sånn er jeg temmelig redusert for tiden, driver fremdeles med El testing å fikk positiv svar i dag, så skjønner ingenting, hadde posetive El tester forje fredag å lørdag også, så nå er jeg forvirra, men kjører på fordi[:D] skal til legen på tirsdag pga ekstreme smerter nede i magen.... så jeg håper de finner ut av ting sånn at jeg kan få et svar...


Hvordan går det der borte?
 
ORIGINAL: Annieee

ORIGINAL: Myb@by

hvordan går det med deg? Blitt noe bedre form???  Krysser fingrene for at det er en liten spire som skaper problemene for deg jeg![;)] klemsss


Em for å si det sånn er jeg temmelig redusert for tiden, driver fremdeles med El testing å fikk positiv svar i dag, så skjønner ingenting, hadde posetive El tester forje fredag å lørdag også, så nå er jeg forvirra, men kjører på fordi[:D] skal til legen på tirsdag pga ekstreme smerter nede i magen.... så jeg håper de finner ut av ting sånn at jeg kan få et svar...


Hvordan går det der borte?

 
jøss enda mer positive tester altså?  ikke så enkelt å  forstå seg på kvinnekroppen.... men kjør på du jente!! [:D]
 
her er det egentlig som før.. fortsatt ingen symptomer..[&:] men vi sitter nå her å drømmer om at tr skal holde seg borte da ... Regner med å teste neste lørdag hvis den forblir borte..
 
koselig at du har lagt meg til på msn ja!! har ikke vært der så mye nå i helga da, men det skal bli litt mer framover. [:)] Artig å bli kjent med deg da!
 
ORIGINAL: Myb@by

koselig at du har lagt meg til på msn ja!! har ikke vært der så mye nå i helga da, men det skal bli litt mer framover. [:)] Artig å bli kjent med deg da!


hihi ja gleder meg til å bli bedre kjent med deg også[:D] kommer på i kveld sånn 21.30 tiden sitter på jobb nå skjønner du[;)] kan du være der da? slik at vi kan prate litt:)<3 gleder meg
 
jepp skal prøve det :-)
 
Back
Topp