Annieee's Prøvedagbok

Fy fasan nå er jeg riktig forbanna!!! tror du ikke en av peronalet på jobb måtte dra hjem i dag fra jobb??? da ble jeg sittne igjenn til kl 22.30, jeg som hadde masse planer etter kl 21.00. åhhhh så sinna[:@][:(]
 
ORIGINAL: celeste

Sånt er typisk når man har planer [:'(]


ja huff, så irriterende også[:(]
 
Fri i dag fra jobb, suuuper deilig[:D] skal bare slappe av. Synd at sambo må jobbe over tid[:(] testa meg i dag å fikk ennå en positiv El test... hmm jaja må bare stå på[8D]
 
Off e så lei av å vent nu vil æ vite om æ e gravid eller ikke, e så baby sjuk at fyy[:(] i mårra e det lønningsdag[:D]
 
Da har jeg testa å testen viste STERKT POSITIV[:D][:D][:D] Så ja nå er jeg også gravid<3 er så glad[:D][:D]
 
ORIGINAL: celeste

Gratulerer så masse!!!!! [:D]


Takker å bukker håper den sitter i 9 måender nå:) var hos lege i dag å de kunne også si at jeg var gravid[:D]
 
[:D] OI OI OI OI!!! Gratulerer så masse tuppa!!! [:D] er så glad på dine vegne!!! Håper jeg følger etter om noen dager[;)]
 
ORIGINAL: Myb@by

[:D] OI OI OI OI!!! Gratulerer så masse tuppa!!! [:D] er så glad på dine vegne!!! Håper jeg følger etter om noen dager[;)]


Ja jeg håper du også har en liten spire i magen din nå
 
Legger ut bilder av testne jeg tok i dag.








Veldig dårlig bilde, men skal prøve å ta bedre bilde senere[8D]
 
Hihi ja i dag er det en ny dag, 3+4 dager på vei i dag. det er ennå kjempe tilig med håper lille gulle holder seg i magen nå til at det skal fødes<3 vi gleda oss vældi:D har bestemt oss for hvilke vogn vi skal ha, men skal vente ennå en stuund for å kjøpe. Har allerede masse utstyr som jeg skal få av min større søster, stelle bord leke grind, litt klær:P bære sæla.å det e så masse vis skal få, men det e mye vi skal kjøp nytt og:P
 
å så spennende!! [:D] kan se for meg at du her helt på tuppa nå!  Jeg gleder meg veldig til det blir min tur til å dra å kjøpe utstyr. (men har det meste klart av hvilke ting jeg skal ha da)  Her blir det emaljunga edge duo vogn. dyr, men råbra!! Ka slags vogn har dere lyst på da?
 
ORIGINAL: Myb@by

å så spennende!! [:D] kan se for meg at du her helt på tuppa nå!  Jeg gleder meg veldig til det blir min tur til å dra å kjøpe utstyr. (men har det meste klart av hvilke ting jeg skal ha da)  Her blir det emaljunga edge duo vogn. dyr, men råbra!! Ka slags vogn har dere lyst på da?


emmaljunga mondial duo combi e vogna vi skal ha[:D] hvordan går det foresten skal du teste snart?
 
Fy sørn så sulten jeg er om dagene, men har ikke noe lyst på mat, men pakke meg full fordi:S er kvalm hele dagen[:'(]
Håper bare spiren holder seg der den er nå<3
 
ramla ut av msn jeg... kommer ikke inn igjen!!
men du... tusen takk for oppmuntringa, vennen!! du virker som ei super jente som jeg gleder meg til å bli mer kjent med!
 
Kos deg videre da. Mange klemmer!
 
off tia går sakte, kjeda mæ sånn... E sulten hele tia vet ikke kor æ skal gjør av mæ tell tider[:@]
 
Har vært på utdrikkningslag i dag for min større søster som skal gifte seg den 30 august. Følte meg så alene kunne ikke røyke å heller ikke drikke. Å det at alle røyket rundt meg gjore meg rett å slett neste gal. Ville også ta meg en røyk:( uff det er tungt å slutte å røyke. Men den lille huleboeren i magen min er viktigere enn den RØYKEN!!!!
 
Back
Topp