Annieee's Prøvedagbok

Annieee

Forelsket i forumet



Oversikt: [:D]

1 pp Syrklus lengde 33 dager: TR 20.07.08 [:@]

El finner sted omkring 5 Juli/6 Juli/10 August (Positiv EL tester)   

TR: 20.07.08

2pp Syrklus lengde 33 dager: Tr[:@]
El finner sted omkring 8 August(Positiv EL test 01.08.08/ 03.08.08)

20.07.08  Tr er på besøk[:@]
21.07.08 Tr er fremdelses på besøk[:@]
22.07.08 Tr på besøk[:@]
23.07.08 Tr på besøk, men er snart over[:D]

24.07.08 Da var tanta borte[8D] 
25.07.08 vente på min fruktbare periode
26.07.08 Venter på min fruktbare periode, jobb i dag.
27.07.08 Venter fremdeles[:D] Jobb i dag også[:(]
28.07.08 vente, vente og vente.... jobb i dag[:'(]

29.07.08 jobb i dag,
30.07.08 jobbjobb, ventevente vente.....
31.07.08 Har fått murringer i magen, modning på gang? stikker også på venstre side...
01.08.08 da hadde jeg positiv EL test
02.08.08 Negativ El test, men kjører på uansett i håp om en liten spire
03.08.08 Positiv El test,
04.08.08 Pause
05.08.08 VONDT I MAGEN Å KVALM[:'(]
06.08.08 Dårlig form i dag, litt urven.... Tok en graviditetest som viste svakt positivt[:)]
07.08.08 Negativ test i dag[:(] menmen er ennå håp
08.08.08 Tr skal komme om 7 dager[&o]
09.08.08 Vondt i magen[:@]
10.08.08 Okei nå skjønner jeg ingenting posetiv El test på nytt??? hva er det som skjer med meg?jaja
11.0808 Positiv El test på nytt
12.08.08 Positiv graviditetstest, er gravid jajajajajaja<3[:D] tatt to tester å ja de var positive sterkt også.
13.08.08 3+4 uker på vei tilig stadi ennå, var på jobb gikk ganske greit[:)]
14.08.08 3+5 ukerpå vei i dag, tide går sakte[:'(] Ny dag på jobb dødssliten
15.08.08 3+6 uker på vei i dag. Har bare vært hjemme i dag å kost meg[:D]
16.08.08 4+0 uker i dag. Utdrikkningslag for min søster. Så sliten å trøtt.....











 
gratuerler med dagbok å velkommen hit til oss. Er en flott gjeng å her inne er ingen spørsmål for dumme[:D] Håper du får et kort fruktbart opphold her inne å kan snart flytte inn til termnforumet[:D]
 
Gratulerer med ny dagbok!
Velkommen i gjengen! [:D]
 
Håper jo selvfølgelig du slipper å være her så særlig lenge!
Lykke til! [:)][:)]
 
Takk skal dere ha alle sammen[:D]
Håper at det spirer snart, er spent nå[:)] Får bare vente å se om 11 dager, er det testing[:)]

Hvordan går det med dere da?
 
Idag er en ny dag[:D] Har fremdeles litt vondt nede i magen min, er sikkert mensen som er på tur[:@] 
Men nå tisser jeg mye oftere enn før[&:] Kanskje en UVI.. hmmm
Dagens nedtur er vel at det er en ny seinvakt i kveld igjenn[:@] nå er jeg sliten å lei...[&o]


 
Uff før en dag[:'(] Har vært kvalm og uggen i hele kroppen i dag.......
Lurer på om jeg begynner å bli syk... Ellers så er det kanskje en spire[:D] Men det er vel kanskje litt for tidlig å vite og om det er symptomer[&o] Måtte dra fra jobb i dag klarte ikke holde meg oppreist[:'(] Så la jeg meg til å sove[:)] da jeg kom hjem....
 
god bedring[:D]
 
Huff, hørtes ikke bra ut å være så dårlig!
 
Hvordan går det med deg i dag?
 
Joda det går bedre nå[:D]
Er redd TR kommer nå om 7 dager[:(] prøvde å teste meg i dag men testen var negativ, men kan ennå være for tilig.....
 
Idag har jeg hatt småmurringer nede i magen i 8 dager, kommer takvis å veldig irriterende. Tiltider river det på sidene av lysken. Går også på do som en galning.... måtte jo svi av en test i går men den va jo selfølgelig negativ. Så rengner med at det er TR som er på tur nå...


TR skal komme på Torsdag , dette blir spennende.

Hva tor dere at dette kan være? TR eller kanskje en spire?[:)]
 
ORIGINAL: RANDÅLF

Velkommen som dagbokskriver og masse lykke til rundt IKM[:)][:)][:)]


Takktakk:) hyggelig med noen som kikker[;)] Er så spent nå går snart på veggene hjemme:P
 
1 dag igjenn til TR.... Har ikke noe spesielt vondt nede i magen lenger, men nå har jeg fått helt blankt utflod, ganske flytende.. Er det noen av dere andre som har opplevd dette rett før TR?[:)]

Takk for svar[8D]
 
vi har visst ikm samtidig.. jeg har også hatt smerter i magen tidligere, men har ikke kjent noe enda i dag heldigvis.  Denne perioden har jeg ikke merket noe slim nå rett før forventet tr, men har oppdaget det noen ganger tidligere. Men selvsagt, håper for din del at det tyder på en liten spire der inne. Jeg har foresten også tatt en test i dag... bare av ren nysgjerrighet .. og den ble selvsagt også negativ!!
 
Krysser fingre for at det blir positivt på oss begge snart!!
 
ORIGINAL: Myb@by

vi har visst ikm samtidig.. jeg har også hatt smerter i magen tidligere, men har ikke kjent noe enda i dag heldigvis.  Denne perioden har jeg ikke merket noe slim nå rett før forventet tr, men har oppdaget det noen ganger tidligere. Men selvsagt, håper for din del at det tyder på en liten spire der inne. Jeg har foresten også tatt en test i dag... bare av ren nysgjerrighet .. og den ble selvsagt også negativ!!

Krysser fingre for at det blir positivt på oss begge snart!!



har kjempe lite utflod faktisk:S e ganske knuske tør:P? men det var litt i dag tili men det kan jo være flere grunner til det.
Krysser fingrer og tær for oss to
 
Tr er ikke kommet ennå.... Pleier jo og begynne å blø tilig på dagen:S jaja vente å se[:D]
 
huff e lei allerede, vet ingenting, ingen TR ingen positive graviditets testa!!! æ blir bokstavelig talt gal av dette hær[:@]
 
Back
Topp