Aninewe sin graviddagbok ❤️

40+0 og terminuke!!!

Hvor sykt er ikke det?

Har sovet skikkelig dårlig i natt som vanlig, men har våknet så mange ganger med sug i magen, så spent på det som snart skal skje! Har ikke skjedd så mye siden fredag annet enn at jeg har en del mer kraftige kynnere, men ikke vonde. Har også jemnt over en del murringer. Håper det tyder på at kroppen skal klare å komme i gang selv en eller annen gang i løpet av de neste to ukene :) om ikke, så er det faktisk ikke så ille å tenke på at det er max 2 uker til lille er her ❤️

Har jordmortime på torsdag, men håper selvsagt jeg kan avlyse den ;) har bare hatt en følelse på at hun kommer før termin hele tiden men nå har hun bare knappe 3 dager på seg om det skal gå!
 
Så utrolig spennende[emoji7][emoji7]

Nå er du snart mamma!! Endelig[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Lykke, lykke til med aller siste innspurt. Nå er du snart mamma [emoji173]️[emoji173]️
 
40+2, TMI varsel: idag kom slimproppen! En stor snørrklyse på papiret, gul og som gele i konsistensen. Aldri hatt sånn utflod før så det må bare være den :D haha! Trenger jo ikke bety noe som helst men jeg jublet i lykke likevel, en tidlig morgen alene på do :D
 
40+2, TMI varsel: idag kom slimproppen! En stor snørrklyse på papiret, gul og som gele i konsistensen. Aldri hatt sånn utflod før så det må bare være den :D haha! Trenger jo ikke bety noe som helst men jeg jublet i lykke likevel, en tidlig morgen alene på do :D

Spennende! Har en følelse om at du blir mamma før uken er omme nå :rolleyes:
 
Plutselig er du i fødsel!

:Heartpink
 
40+4, 1 dag over termin og starten på fødsel?

Ligget våken med menssmerter i natt og ble verre utpå morningen. Gikk litt over når jeg stod opp, men kom tilbake når jeg var på do sammen med rosa utflod med blodspor i. Litt senere kom en større blodklump så ringte føden for å høre om det var greit, og det var innafor så lenge det ikke renner friskt blod :) hun trodde jeg var i en tidlig fase av fødsel og at jeg måtte bruke dagen på å hvile og spise! Nå tror jeg hun kommer snart ❤️
 
40+4, 1 dag over termin og starten på fødsel?

Ligget våken med menssmerter i natt og ble verre utpå morningen. Gikk litt over når jeg stod opp, men kom tilbake når jeg var på do sammen med rosa utflod med blodspor i. Litt senere kom en større blodklump så ringte føden for å høre om det var greit, og det var innafor så lenge det ikke renner friskt blod :) hun trodde jeg var i en tidlig fase av fødsel og at jeg måtte bruke dagen på å hvile og spise! Nå tror jeg hun kommer snart ❤️

Lykke til søta! Håper du får en fin opplevelse ❤️
 
40+4, 1 dag over termin og starten på fødsel?

Ligget våken med menssmerter i natt og ble verre utpå morningen. Gikk litt over når jeg stod opp, men kom tilbake når jeg var på do sammen med rosa utflod med blodspor i. Litt senere kom en større blodklump så ringte føden for å høre om det var greit, og det var innafor så lenge det ikke renner friskt blod :) hun trodde jeg var i en tidlig fase av fødsel og at jeg måtte bruke dagen på å hvile og spise! Nå tror jeg hun kommer snart ❤️
Åh! Masse lykke til❤️
 
Masse lykke til[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Lykke til :)
 
40+4, 1 dag over termin og starten på fødsel?

Ligget våken med menssmerter i natt og ble verre utpå morningen. Gikk litt over når jeg stod opp, men kom tilbake når jeg var på do sammen med rosa utflod med blodspor i. Litt senere kom en større blodklump så ringte føden for å høre om det var greit, og det var innafor så lenge det ikke renner friskt blod :) hun trodde jeg var i en tidlig fase av fødsel og at jeg måtte bruke dagen på å hvile og spise! Nå tror jeg hun kommer snart ❤️
åh så spennende! Masse lykke til, snart er den etterlengtede skatten her :D
 
Masse, masse, masse lykke til snuppa!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp