Aninewe sin graviddagbok ❤️

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av aninewe, 22 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Tusen takk ❤️❤️

2. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

36+5

Jeg tror virkelig slimproppen min holder på å gå altså! Kom en stor klump med slim i do istad pluss en del på papiret! Skjønner ikke at det skal være noe annet :) men trenger jo ikke bety noe som helst.. hehe! Men spennende like vel :D

• Liker Liker x 3
  3. ToKongler Glad i forumet

Åh, alle sånne tegn gjør det så uutholdelig spennende de dagene fremover! Venter spent sammen med deg!

• Liker Liker x 1
  4. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

36+6
    Jakten på modningstegn fortsetter! Idag har jeg hatt en del murring og løs mage, og en skikkelig ulvehunger!! Ikke cravings, bare ekstremt sulten :O

5. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

37+0

Idag murrer det godt!! Er på jobb men skal heldigvis hjem snart. Siste vekstkontroll idag, estimert til 2750 men hun trudde + ca 10% fordi hun låg så dumt til, kikket opp i skyene ! Haha :D så ca 3300-3500 til termin! Men føler virkelig hun kommer før!

6. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

37+1
    Har ligget med hyppige vonde kynnere/tak siste timen, halvannen, men selvfølgelig stoppet det opp nå :p er sånne her ting som jeg tror kommer til å gjøre at tiden går veeeldig sakte nå fremover :p hadde jo i utgangspunktet innstilt meg på å gå til termin eller over, men så får man litt falske forhåpninger!!

I tillegg har jeg hatt løs mage og vært på do mange ganger daglig de siste dagene, mot forstoppelse tidligere i hele svangerskapet! Har ikke spist noe uvanlig heller!

Selv om hun inni der ikke virker helt klar enda så er det iallefall en stk klar mamma ❤️

7. ToKongler Glad i forumet

Åååå vet så godt hva du mener! Jeg var Max innstilt på forhånd på å gå til termin og ikke bli utålmodig, men når man får sånne episoder med falske forhåpninger så blir man jo helt ekstremt utålmodig!

8. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Ja sykt irriterende!! Gikk du over termin med dine første barn?

9. ToKongler Glad i forumet

Min første (jente) kom faktisk to uker før, altså dagen etter 17.mai, sannsynligvis pga mye gåing og rømmegrøt osv den dagen... men de to andre (gutter) gikk jeg 4 dager over med...

10. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Spennende! Lurer veldig på når hun er bestemmer seg for å komme. Er jeg lik min mor går jeg 12 dager over og må bli satt i gang...

11. ToKongler Glad i forumet

Spennende å se om genene spiller inn eller ikke da ja

• Liker Liker x 1
  12. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Dette er så spennende! Nå er hun her snart❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Stilig

• Liker Liker x 1
  14. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Hehe, det er vel svært få som føler seg fine mot slutten..

15. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Var ikke meningen å «ikke like» den forrige posten din!! Kom borti!! Hehe!

16. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Julegavene 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene

Hehe, det kunne jo være at jeg fornærmet deg litt :banghead::angelic::hungover:

17. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

Hehe neida :D

• Morsom Morsom x 1
  18. aninewe Gift med forumet MayDay2021 Assistert-jentene Junilykke2018

3F3A3428-D08B-40DD-B686-81D42667665E.jpeg Bilde av en svært poppeklar mage 37+4 ❤️

• Liker Liker x 6
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  19. lmn86 Forumet er livet Novemberlykke 2018 Oktoberfruene 2018 Assistert-jentene Påskekyllingene 2020

Så fiiin mage[emoji7][emoji7] men poppeklar ja[emoji23]

20. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Nydelig :D

Del denne siden