Masse lykke til med fødselen når det skjer! Snart er du mamma!
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til med fødselen når det skjer! Snart er du mamma!
Åååå vet så godt hva du mener! Jeg var Max innstilt på forhånd på å gå til termin og ikke bli utålmodig, men når man får sånne episoder med falske forhåpninger så blir man jo helt ekstremt utålmodig!37+1
Har ligget med hyppige vonde kynnere/tak siste timen, halvannen, men selvfølgelig stoppet det opp nå er sånne her ting som jeg tror kommer til å gjøre at tiden går veeeldig sakte nå fremover hadde jo i utgangspunktet innstilt meg på å gå til termin eller over, men så får man litt falske forhåpninger!!
I tillegg har jeg hatt løs mage og vært på do mange ganger daglig de siste dagene, mot forstoppelse tidligere i hele svangerskapet! Har ikke spist noe uvanlig heller!
Selv om hun inni der ikke virker helt klar enda så er det iallefall en stk klar mamma
Åååå vet så godt hva du mener! Jeg var Max innstilt på forhånd på å gå til termin og ikke bli utålmodig, men når man får sånne episoder med falske forhåpninger så blir man jo helt ekstremt utålmodig!
Min første (jente) kom faktisk to uker før, altså dagen etter 17.mai, sannsynligvis pga mye gåing og rømmegrøt osv den dagen... men de to andre (gutter) gikk jeg 4 dager over med...Ja sykt irriterende!! Gikk du over termin med dine første barn?
Min første (jente) kom faktisk to uker før, altså dagen etter 17.mai, sannsynligvis pga mye gåing og rømmegrøt osv den dagen... men de to andre (gutter) gikk jeg 4 dager over med...
Spennende å se om genene spiller inn eller ikke da jaSpennende! Lurer veldig på når hun er bestemmer seg for å komme. Er jeg lik min mor går jeg 12 dager over og må bli satt i gang...
StiligJa ser det godt!! Føler meg helt rar! Bredt ansikt, stor nese og store lepper og rare øyne!
Hehe, det er vel svært få som føler seg fine mot slutten..Stilig
Hehe, det er vel svært få som føler seg fine mot slutten..
Hehe, det kunne jo være at jeg fornærmet deg littVar ikke meningen å «ikke like» den forrige posten din!! Kom borti!! Hehe!
Hehe neidaHehe, det kunne jo være at jeg fornærmet deg litt
Vis vedlegget 258635 Bilde av en svært poppeklar mage 37+4 [emoji173]️
NydeligVis vedlegget 258635 Bilde av en svært poppeklar mage 37+4