Aninewe sin graviddagbok ❤️

36+5

Jeg tror virkelig slimproppen min holder på å gå altså! Kom en stor klump med slim i do istad pluss en del på papiret! Skjønner ikke at det skal være noe annet :) men trenger jo ikke bety noe som helst.. hehe! Men spennende like vel :D
 
36+6
Jakten på modningstegn fortsetter! Idag har jeg hatt en del murring og løs mage, og en skikkelig ulvehunger!! Ikke cravings, bare ekstremt sulten :O
 
37+0

Idag murrer det godt!! Er på jobb men skal heldigvis hjem snart. Siste vekstkontroll idag, estimert til 2750 men hun trudde + ca 10% fordi hun låg så dumt til, kikket opp i skyene ! Haha :D så ca 3300-3500 til termin! Men føler virkelig hun kommer før!
 
37+1
Har ligget med hyppige vonde kynnere/tak siste timen, halvannen, men selvfølgelig stoppet det opp nå :p er sånne her ting som jeg tror kommer til å gjøre at tiden går veeeldig sakte nå fremover :p hadde jo i utgangspunktet innstilt meg på å gå til termin eller over, men så får man litt falske forhåpninger!!

I tillegg har jeg hatt løs mage og vært på do mange ganger daglig de siste dagene, mot forstoppelse tidligere i hele svangerskapet! Har ikke spist noe uvanlig heller!

Selv om hun inni der ikke virker helt klar enda så er det iallefall en stk klar mamma ❤️
 
37+1
Har ligget med hyppige vonde kynnere/tak siste timen, halvannen, men selvfølgelig stoppet det opp nå :p er sånne her ting som jeg tror kommer til å gjøre at tiden går veeeldig sakte nå fremover :p hadde jo i utgangspunktet innstilt meg på å gå til termin eller over, men så får man litt falske forhåpninger!!

I tillegg har jeg hatt løs mage og vært på do mange ganger daglig de siste dagene, mot forstoppelse tidligere i hele svangerskapet! Har ikke spist noe uvanlig heller!

Selv om hun inni der ikke virker helt klar enda så er det iallefall en stk klar mamma ❤️
Åååå vet så godt hva du mener! Jeg var Max innstilt på forhånd på å gå til termin og ikke bli utålmodig, men når man får sånne episoder med falske forhåpninger så blir man jo helt ekstremt utålmodig!
 
Åååå vet så godt hva du mener! Jeg var Max innstilt på forhånd på å gå til termin og ikke bli utålmodig, men når man får sånne episoder med falske forhåpninger så blir man jo helt ekstremt utålmodig!

Ja sykt irriterende!! Gikk du over termin med dine første barn?
 
Ja sykt irriterende!! Gikk du over termin med dine første barn?
Min første (jente) kom faktisk to uker før, altså dagen etter 17.mai, sannsynligvis pga mye gåing og rømmegrøt osv den dagen... men de to andre (gutter) gikk jeg 4 dager over med...
 
Min første (jente) kom faktisk to uker før, altså dagen etter 17.mai, sannsynligvis pga mye gåing og rømmegrøt osv den dagen... men de to andre (gutter) gikk jeg 4 dager over med...

Spennende! Lurer veldig på når hun er bestemmer seg for å komme. Er jeg lik min mor går jeg 12 dager over og må bli satt i gang...
 
Dette er så spennende! Nå er hun her snart❤️
 
Back
Topp