Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for 3.trimester! Nå er der snart baby jo!
Tiden går fort fremover nå ja!
Hurra for tredje trimester[emoji7][emoji7] synes ikke det er lenge siden du ble gravid jeg!!
Det har gått sykt fort!! Plutselig er du i tredje trimester også [emoji7][emoji8]
Det håper jeg[emoji7] min kalender stopper foreløpig imorra, til jeg er ferdig med første TUL! Klarer ikke se lenger enn til imorra kl.13.50[emoji23]
Gratulerer så mye med tredje trimester! Hjelpes, som tiden flyr [emoji1] I alle fall for meg [emoji28] Nærmer seg med stormskritt nå [emoji173]️
Så fin mage
Nydelig mage snupp[emoji7][emoji7]
For en nydelig mage! Gratulerer med 3.trimester!
Går kjempe fint! Vesla er stort sett fornøgd og blidTusen takk [emoji8] hvordan går det med deg? [emoji4]
Magen din er ordentlig fin altså Tenk at du bare har noen måneder igjen! Synes det har gått veldig fort jeg, og tipper det kommer til å gå enda raskere framover
Har ganske likt søvnmønster her, vekslende med våkenetter og netter jeg sover godt. Rart, for jeg er liksom våken og trøtt samtidig. Men sover litt lengre på morgenen da, jeg sliter mest tidlig på natta og frem til mellom 3-5. Etter det sover jeg ganske godt, og våkner knapt av at mannen drar på jobb.
Og helt enig i at det er pyton å snu seg om natta! Syns det er så deilig å skulle ha siste innspurt i mai/starten på juni. Da kan man nemlig bruke sandaler og sko som er bare å hoppe inn i. Ikke noe bøying og tøying, skolisser eller annet tull. Og forhåpentligvis blir det så varmt at sokker er unødvendig.