Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Jippi!!!! Endelig magebilde her inne og[:)][:)][:)] Ser den vokser litt for hver gang ja[:)] Kipt med sånn glukosebelastning, jeg synes det er pyton[:'(] Men satser på at det går bra og at lillegutt bare er en stor gutt[:)]
ORIGINAL: Grete71
Alt er helt sikkert helt fint!!!!!
Jeg lå ikke over kurven, men i "toppsjiktet" men Vetle var jo ikke større enn normalt da han kom; nesten 3600gr og 49cm. Så det trenger ikke å ha noe å si.
ORIGINAL: Angelicka24
Jeg lå ikke over kurven, men i "toppsjiktet" men Vetle var jo ikke større enn normalt da han kom; nesten 3600gr og 49cm. Så det trenger ikke å ha noe å si.
Ja, håper jo selvsagt på det! Jeg tenker at om han blir født nå, så har han i hvert fall rimelig stor sjanse for å klare seg. Er forresten 27 uker i dag! Skal si tiden flyyyyr[:D]
ORIGINAL: Angelicka24
Ja, håper jo selvsagt på det! Jeg tenker at om han blir født nå, så har han i hvert fall rimelig stor sjanse for å klare seg. Er forresten 27 uker i dag! Skal si tiden flyyyyr[:D]
Jeg begynte ikke å slappe skikkelig av før det var gått 29 uker, jeg... [8D]