~ Angelickas dagbok ~

Ja, jeg fant ut at det var bedre å ta hånden bort på bildene[8D] Var bare så stress hvor jeg skulle putte den forbaska hånden! Hehe[:D]

Nå har mamma svidd av 600 der inne til bebiss og *Knis* Gøy! Men jeg har jo faktisk ikke handlet noe til nå da, så da blir det jo bare kos[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper bilutgiftene blir så dyre sånn at det blir litt igjen til shopping til deg og lillegull[:)][:)][:)]

Hihihi, litt skriveleif? Men skjønte hva du mente da[:D] Satser på at det blir noe til overs da ja!!!

Hehe[8|] Ja det var skriveleif[:D][:D][:D] Bra du skjønte meg[:)]

Ja, nå har jeg lært meg skikkelig hvordan jeg bør ta bra magebilder[8D] I går var jeg hos mamma og spilte bingo, og da fikk jeg 4 bæreposer med klær til lille i fra tanten min!!! Så i dag skal jeg kose meg med å sortere i størrelser[:)] Hun har jo ei jente fra før, men før hun ble gravid så hadde hun kjøpt en del gutteklær i USA, så den ene posen var bare nye klær[:D] Hun skal jo ha tvillinger selv, men de kommer jo etter lillegutt her, så da kan jeg bare gi dem tilbake igjen etterpå.. Selv om jeg tror hun egentlig bare er giret på å kjøpe massemasse nytt[8D]

Innom med en STOR go'helg klem.

ORIGINAL: *Bobbo*

Innom med en STOR go'helg klem.

*Klemme på tilbake* [:D]

ORIGINAL: ElinR

kjekt å få låne/arve klær[:D][:D][:D][:D] har selv arvet ca 20 bæreposer med jenteklær hehe (fra str 56-90)

ha en flott helg[:D][:D][:D]

Så gøy[:D] Rart å se at lillegullet ditt snart kommer! Føler du deg klar?

Åååh, det skjønner jeg godt da ja[&:] Vond rygg er ikke noe godt! Sliter med småvond rygg selv[:'(] Menmen, tenk, snart er du mamma! Så utrolig fantastisk[:D]

Når skal du begynne å ta bilder oftere da[8D] *ikke nysgjerrig jeg altså*[:D]

Haha.. Hadde planlagt neste bilde i uke 26, for da skal vi på 3D[:D]

Åååh, det skjønner jeg godt da ja[&:] Vond rygg er ikke noe godt! Sliter med småvond rygg selv[:'(] Menmen, tenk, snart er du mamma! Så utrolig fantastisk[:D]

ja det føles helt uvirkelig at snuppa faktisk kan komme når som helst nå[:)] nærmer seg for deg også [;)]

Ja, det er helt rart hvor fort det går egentlig!!!

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer med 24 uker idag. [:)][:)][:)]
Ha en strålende uke vennen.

Tuuusen takk snuppa[:D]

grattis med 25 uker [:D][:D][:D][:D]

blir spennende å se om d blir fødsel på meg til lørdag da som du har sagt[:)][:)][:)][:)]

Takktakk! Bare 15 uker igjen.. Helt utrolig hvor fort tiden går! Deilig å kjenne lille sparke og kose seg inni der[:D] Blir spennende å se nå Elin hva tid snuppa kommer - jeg holder fortsatt en knapp på lørdag jeg da[:)]

Titter innom med en go'helg klem.

God helg *Bobbo* og alle dere andre som er innim dagboken min[:D] Bare 4 dager igjen til 3D ultralyd nå[:D][:D][:D]

Jippi da får jeg snart se bilde igjen[:)][:)][:)] Elsker bilder[:)]

Jippi da får jeg snart se bilde igjen[:)][:)][:)] Elsker bilder[:)]

Ja, da håper jeg på masse fine bilder av lille, og så kommer det selvsagt ett nytt magebilde da[;)]

grattis med 25 uker [:D][:D][:D][:D]

blir spennende å se om d blir fødsel på meg til lørdag da som du har sagt[:)][:)][:)][:)]

Takktakk! Bare 15 uker igjen.. Helt utrolig hvor fort tiden går! Deilig å kjenne lille sparke og kose seg inni der[:D] Blir spennende å se nå Elin hva tid snuppa kommer - jeg holder fortsatt en knapp på lørdag jeg da[:)]

starter fødselen i dag da eller?? ca kl.slett starter den?? med vannet som går eller rier?[8D]

Hihihi, kjenner du på noe eller? [8D]

lykke til med 3D ultralyd i morra[:D][:D][:D][:D] åssen er formen??

ps ser du noen ny fødedato på meg??[;)] (siden d ikke ble noe på lørdag[8D])
i natt har d murra masse i ryggen og jeg har samtidig hatt litt vondt nederst i maven...håper d er starten på noe[;)]
ikke noe vondt i maven nå men murringa i ryggen er verre, føles som tr er rett rundt hjørnet jo[;)]

Spennende! Jeg får holde på lørdagen jeg da[8D] Så blir det denne lørdagen i stedet! Hihihi[:D] Formen er superfin, har sovet dårlig i natt, for jeg gleder meg sånn til 3Den!!

Back
Topp