~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka24

Ja, det var jo greit å bare få en skikkelig sjekk! Så vet jeg at jeg blir tatt på alvor om jeg ringer føden og[:)]

Tenk, bare 10 dager til du gifter deg Randålf! Tiden går ufattelig fort!

Ja tenk 10 dager er jo ikke noe nesten[:)][:)][:)] Jeg gleder meg sånn altså..... Men har en ørliten kjolekrise, så får se på torsdag hva som skjer[:D][:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja, det var jo greit å bare få en skikkelig sjekk! Så vet jeg at jeg blir tatt på alvor om jeg ringer føden og[:)]

Tenk, bare 10 dager til du gifter deg Randålf! Tiden går ufattelig fort!

Ja tenk 10 dager er jo ikke noe nesten[:)][:)][:)] Jeg gleder meg sånn altså..... Men har en ørliten kjolekrise, så får se på torsdag hva som skjer[:D][:D]

Åååh, hva skjer? *Liker ikke kriser sånn rett før*[:-]

ORIGINAL: Ammetåka

Godt å lese at du fikk så god oppfølging!
Er mye bedre det enn at man skal gå og lure i all evighet, på om det er noe galt!

Teodor var forresten estimert til å være 20% over gj.snittet. Men han var nok mer enn det [:-]

Oi! Såpass ja[:D] De på sykehuset sa faktisk at 14 % ikke var så altfor mye, så jeg skulle ikke bekymre meg alt for mye. Men kanskje lurt å kutte litt ned på sukker eneste. Ikke så veldig lett når jeg er hekta på Frisk-is[8D]

Ja, satser på at det bare er det lillegutt gjør inne her og - storkoser seg[:D] Han er en skikkelig godgutt han gutten din altså[:)]

Ja, jeg føler virkelig tiden flyr! Skal gjøre ferdig to eksamener nå, så kan jeg senke skuldrene litt, og konsentrere meg om masteroppgaven og bare nyte siste tiden som gravid! Jeg er jo i fin form; bare litt halsbrann innimellom[:)]

Så fantastisk flott mage vennen. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Så deilig at de tok deg så på alvor vennen [:)] Godt å vite at de sjekker opp grundig dersom det skulle være noe.

Bare to eksamener igjen nå, så kan du lene deg tilbake og klappe deg selv på skuldra. Kommer til å gå strålende det vet du! Jeg har trua.

Fin signatur du har fått deg nå, nydelige Leon, og så fin mage Jeg trur jeg er ørlite forelska. Hihi.

Oioioi! Side 300 i dagboken gitt! [:D]

Skal bli helt nydelig å bli ferdig med eksamener nå gitt, skal lese en del i dag for mannen skal i utdrikningslag og blir borte til i morgen.

Er fornøyd med signaturen ja, men har enda en som ei på generell lagde til meg, så jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg skal bruke[8D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Så fantastisk flott mage vennen. [:)][:)][:)]

Tuuuusen takk snuppa[:D] 

ORIGINAL: RANDÅLF

Så fin mage du har fått[:)][:)][:)]

Takkitakk[:D] Begynner å komme seg nå! Og når han beveger på seg for tiden, så beveger hele magen seg! Hihi, kjempemoro[:D]

Utruulig fine signatur du har laga deg Angelicka[:D][:D] nyydelig skjønn![;)]
Og magen din blir berre flottare og flottare syns eg!![:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

Utruulig fine signatur du har laga deg Angelicka[:D][:D] nyydelig skjønn![;)]
Og magen din blir berre flottare og flottare syns eg!![:)][:)]

Hihi, tusen takk! Synes den bamsen var sååå søt[:D] Lurer på hvor stor jeg blir jeg til slutt[8D] Føler magen vokser i rekordtempo nå! Hihi[:D]

ORIGINAL: snuppis!

Onsdag kl.15 på Egon på Karl Johan?

Jepp! Det blir koooos[:D][:D][:D]

Hei!
Leste i dagboken din at du har møtt Phil Philips. Det har jeg også gjort. Han virket veldig troverdig. Sa han noe som du følte var rett? Jeg ble veldig imponert over han og har lyst til å treffe han nest gang han er i byen!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hei!
Leste i dagboken din at du har møtt Phil Philips. Det har jeg også gjort. Han virket veldig troverdig. Sa han noe som du følte var rett? Jeg ble veldig imponert over han og har lyst til å treffe han nest gang han er i byen!

Jeg jobbet faktisk for ham en liten periode, men følte det ikke var rett plass jeg var på. Så nå jobber jeg på en annen plass, der jeg føler ting er mer seriøst og ordentlig (i forhold til arbeidskontrakt og slikt). Jeg har faktisk ikke hørt på cden jeg fikk av ham etterpå, så det hadde jo vært moro å funnet den igjen for å høre om ting stemmer[;)] Han sier visst ofte at man skal få tvillinger da[8D] 

Hvis du har slike evner er det mulig å ringe deg også da?

Jeg fikk ingen cd av han for vi var i et foredragsrom der han snakket med 6 og jeg var en av dem. Alt han sa stemte for meg.

Jada, er fullt mulig det! Jeg er gått av jobb for dagen, men tror det blir ett par timers jobbing i morgen[:)] Send meg en pm du; har ikke lov til å reklamere for meg selv på forumet[;)]

Jeg vet ikke om du fikk pm'et mitt. har litt problemer med dataen nok en gang.
Gi beskjed om du ikke har fått den[:)]
Lykke til videre!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg vet ikke om du fikk pm'et mitt. har litt problemer med dataen nok en gang.
Gi beskjed om du ikke har fått den[:)]
Lykke til videre!

Har fått den og svart på den[:D] Takk det samme[;)]

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: snuppis!

Onsdag kl.15 på Egon på Karl Johan?

Jepp! Det blir koooos[:D][:D][:D]

[:D][:D][:D]

"Noen" av oss jobber den dagen da, så blir nok ikke før litt over 16.00 for min del. Så da får dere enten drikke brus mens dere venter eller så får dere tåle å se på at jeg eter.

Det går nok heeeeelt finfint det! [:D]

Back
Topp