~ Angelickas dagbok ~

Hormoner er sååå gøy, bare vent... Husker nr jeg nettopp var blitt gravid, gikk i butikker og plutselig begynte tårene å renne for jeg var så glad. Må ha sett veldig smart ut[:)]

ORIGINAL: Grete71

Skulle gratulere så masse fra Linni! Jeg måtte jo bare sladre litt.... [:)]

Så koselig! Må hilse så masse til henne! Er alt bra der?

ORIGINAL: Amodi

Endelig er det din tur Angelicka[:D][:D] Unner deg virkelig dette, tenk om du får tvillinger[:D]

Etter det inntrykket jeg har fått av deg her inne på BV, så kommer du til å bli en flott mamma[:D]

Masse lykke til videre[:D] Stor førjulsklem fra Amodi! 

Tuuusen takk! *Hive litt babystøv på*[8D][:D]

ORIGINAL: golfersken

[:(][:(][:(][:(][:(] buhuuuuu store gråtedagen i dag, og når jeg leste at du var gravid[:D][:D][:D][:(][:(], GRATULERER så mye, dette blir fantastisk, husker når jeg så mitt kryss, livet er herlig da..

Lykke til med alle dagene som kommer fremover, en berg og dalbane, men å så herlig, ikke bekymre deg, nyt!![:D][:D][:D]

Hahaha, jeg kaster meg med i hylekoret både titt og ofte her[;)] Skal prøve å legge bekymringer bort ja, slapper nok mer av etter den digitale i morgen[:)]

ORIGINAL: Lillemor1

Hormoner er sååå gøy, bare vent... Husker nr jeg nettopp var blitt gravid, gikk i butikker og plutselig begynte tårene å renne for jeg var så glad. Må ha sett veldig smart ut[:)]

Hahaha, sikkert kjempelurt[:D] Men du.. Jeg fant fremdeles ikke ut hvem Birk var? Kan du sende pm med link eller noe? Er det jeg som er svimete?

ORIGINAL: Angelicka24

Hun skulle til "hodelege" i går, fordi hun har så mye vondt i hodet. Hun mener selv det er fordi det er så lite der oppe... [8D][:D]

Hahaha, sikkert kjempelurt[:D] Men du.. Jeg fant fremdeles ikke ut hvem Birk var? Kan du sende pm med link eller noe? Er det jeg som er svimete?

Tror jeg kan svare deg Angelicka [:D] Birk er den nye hunden til lillemor og familien  [8D] En hærlig flatcoatet [;)] 

Slenger det inne her også: [;)]

Du må jo faktisk legge inn bilde av den digitale også [8D] 
Dårlig gjort å snyte oss for den altså! [:D][:D]

Er det på torsdag du ringer resultatet inn til Hausken? Da får du vel vite når du skal på UL og sånn også da [;)]
*Spennende*

Så herlig å lese!!! Her triller tårene og jeg fikk klump i halsen da jeg så den første testen din. ENDELIG klaffet det for dere!!!

GRATULERER så mye!!!

Hun skulle til "hodelege" i går, fordi hun har så mye vondt i hodet. Hun mener selv det er fordi det er så lite der oppe... [8D][:D]

Hun der er bare herlig[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Tror jeg kan svare deg Angelicka [:D] Birk er den nye hunden til lillemor og familien  [8D] En hærlig flatcoatet [;)] 

Ååååh, så gøy! Ja da gleder jeg meg virkelig til å treffe på Birk gitt[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Slenger det inne her også: [;)]

Du må jo faktisk legge inn bilde av den digitale også [8D] 
Dårlig gjort å snyte oss for den altså! [:D][:D]

Er det på torsdag du ringer resultatet inn til Hausken? Da får du vel vite når du skal på UL og sånn også da [;)]
*Spennende*

Får ikke til skikkelig bilde av den digitale[8|] Skal prøve å få lagt inn senere. Har fått UL den 2.januar kl. 11.15[:D] Jeg ringte Hausken i går ser du, for å få ny resept på metformin[;)]

ORIGINAL: MyOwn

Så herlig å lese!!! Her triller tårene og jeg fikk klump i halsen da jeg så den første testen din. ENDELIG klaffet det for dere!!!

GRATULERER så mye!!!

Tuuuusen takk! Så langt på vei du var allerede da[:D]

ORIGINAL: ~Isfruen~

Gratulerer så utrolig masse snuppa 

Så koselig med termin på bursdagen din [;)]

Jaaaa[:D] Kjempemoro dette her!!!

ORIGINAL: Ivara

*maser om bilde*

Kåm ånn! [:D]

Jeg er skikkelig dårlig på å få ett bra bilde av den digitalen altså. Blir bare crap[:'(] Æsj, jeg som er så stolt av den og!

Ser ut som om dette er det beste jeg klarer!

Men ser jo godt at du er ravid der da[:D][:)] Så deilig set må være med en slik test.... *Ikke misunnelig i det heletatt jeg[:-][:D]*

Var ikke vanskelig å se at det står GRAVID der nei [:)] Gratulerer så mye med spiren i magen din, og kos deg med den voksende magen og tiden framover.

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til desember mnd   

1. DESEMBER: Jobb fra kl. 12 og utover dagen[:)]

2. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Var kvalm i dag morges, og uvel i magen[&:]   

3. DESEMBER: Kontraktsmøte hos eiendomsmegler.

4. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]  

5. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Hjalp mamma med å flytte. Brukte 12 timer! Sliten jah[&:] Verking i tennene[8|]   

6. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk en svaaaaak strek på billigtest! Verking i tennene.   

7. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Rugedag 10! Fikk en sterkere strek på billigtest, og tok en CB som viste ett blått kryss!   

8. DESEMBER: Streken blir sterkere på testen; kan dette være mulig? Ringte Hausken og fikk time til UL den 2. januar[:)]

9. DESEMBER: Tok en CB-digital og det er visst ingen tvil om at jeg endelig er gravid!!! Var kvalm i dag!

10. DESEMBER: [&o] Mannen reiser ut i Nordsjøen [&o]  

11. DESEMBER:   Testedag!!!  Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|]

12. DESEMBER:  Eksamensresultater[:-] Fire uker på vei[:D]

13. DESEMBER: 

14. DESEMBER: 

15. DESEMBER:

16. DESEMBER: 

17. DESEMBER: Overtar det nye huset[:D]

18. DESEMBER:

19. DESEMBER: 5 uker på vei[:D]

20. DESEMBER:

21. DESEMBER:

22. DESEMBER:

23. DESEMBER: Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen[:D] Hjertet til bebissen(e) begynner å slå

24. DESEMBER: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]

25. DESEMBER:

26. DESEMBER: 6 uker på vei[:D]

27. DESEMBER: 

28. DESEMBER:

29. DESEMBER:    

30. DESEMBER:     

31. DESEMBER: Nyttårsaften i det nye huset vårt! Vet i hvert fall at bestevenninen min kommer til middag[:)]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november - Ble gravid på første fryseforsøk!!!

Back
Topp