Gratulerer så mye Angelicka![:D]
Dette var koselig lesning![:)]
Når blir termin??
Dette var koselig lesning![:)]
Når blir termin??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kaizer
ORIGINAL: Angelicka24
Oooooh, spennende dette her[:)] Hva synes du om tickeren da? Håper virkelig jeg slipper å ta den bort!
Nydelig ticker [:D] Samme som meg [:)][:)]
Satser på at du slipper å ta den bort ja, den skal være der og vokse i 8 mnd til den [8D][8D]
ORIGINAL: Imogene
Oi oi oi oi oi oi!!!!!!!!!!!!!!!
Noe så fantastisk!!
Du har jo blitt gravid, jo, Angelicka! *rørt*
Masse lykke til videre, en fantastisk reise!
Klem
ORIGINAL: Lillemor1
ok, da slipper jeg og jubelen løs! Hurra hurra, nå ble jeg glad!!!!! Smakfullt arrangert den jubelen eller? (er forresten litt enig med Kaizer, du kunne da ryddet litt for en sånn stor anledning...[;)] Masse klemmer til dere begge[:D] Jammen glad jeg fikk deg med på babyverden altså (tar litt av æren) ellers så hadde jeg vel ikke fått vite noe før om flere mnd...
ORIGINAL: AnneEmilie
hhihihih, må bare inn og se på testene dine hele tiden [:D][:D] er så fantastisk flott dette
ORIGINAL: Grete71
Sånn, nå kan jeg skrive her, og ikke bare på mobb'en! [:D][:D] Jeg klarte jo ikke å vente med å skrive her, så jeg måtte jo sende mld... Håper jeg ikke vekket deg, forresten! [8D]
GRAAAAAATUUUUULLLLLEEEERER!!!!!!
Nå krysser vi fingre og tær (men ikke lår)! [:D][:D][:D][:D] Du søte fantastiske menneske fortjener jammen dette, altså! [:D][:D]
ORIGINAL: Grete71
Sukk, det er jo såååå gøy!!!!! [:D][:D][:D] Kan tro du skal ha det moro på shopping, da! [:D]