• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: sikon

Gratulere så mye !!!! [:)]

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Men ser jo godt at du er ravid der da[:D][:)] Så deilig set må være med en slik test.... *Ikke misunnelig i det heletatt jeg[:-][:D]*

Ååååh, din tur kommer om ikke altfor lenge den heller snuppa! Jeg har nok ikke trodd det helt før jeg fikk gravid på CB, men tror nok ikke jeg helt skjønner det enda heller[8D] Litt sånn "borte vekk" her[;)]

ORIGINAL: babyklarnå

Var ikke vanskelig å se at det står GRAVID der nei [:)] Gratulerer så mye med spiren i magen din, og kos deg med den voksende magen og tiden framover.

Tusen takk[:D]

Så godt at det sto gravid der ja. [:)][:)][:)]
Masse masse gratulerer, så glad på deres vegne.

ORIGINAL: * Bobbo *

Så godt at det sto gravid der ja. [:)][:)][:)]
Masse masse gratulerer, så glad på deres vegne.

Tusen takk *Bobbo*! *Hiver litt babystøv på* [:D] Snart er det din tur og! Det er rart med den digitale, for den stoler man liksom mer på..Hehehe[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Jeg har nok ikke trodd det helt før jeg fikk gravid på CB, men tror nok ikke jeg helt skjønner det enda heller[8D] Litt sånn "borte vekk" her[;)]

Skjønner følelsen! [:D]
Gratulerer med "gravid" i displayet! Dette er bare heeeelt fantastisk! [:D] 

ORIGINAL: Amodi

Endelig er det din tur Angelicka[:D][:D] Unner deg virkelig dette, tenk om du får tvillinger[:D]

Etter det inntrykket jeg har fått av deg her inne på BV, så kommer du til å bli en flott mamma[:D]

Masse lykke til videre[:D] Stor førjulsklem fra Amodi! 

Tuuusen takk! *Hive litt babystøv på*[8D][:D]

*Ruller seg rundt i babystøvet*[:D]
Kos deg masse i svangerskapet, blir spennende å høre om det er en eller to som er på vei[;)]

Prøver en gang til da[:D]   http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11255826 link til generelt, er bare linker i tråden for når jeg først klarte å legge inn bilder så ble de bittesmå.Du har jo tydeligvis fått teken på det så tror du får lære meg det når jeg kommer oppover. Vi kommer kanskje den 20 istedenfor, har lyst til å ha masse tid når vi først skal bort. Også blir jeg jo til etter du har tatt ultralyden og[:D][:D]Stor klem

ORIGINAL: Amodi
*Ruller seg rundt i babystøvet*[:D]
Kos deg masse i svangerskapet, blir spennende å høre om det er en eller to som er på vei[;)]

Ja, jeg er superspent på det selv! Hehehe[:D]

ORIGINAL: Lillemor1

Prøver en gang til da[:D]   http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11255826 link til generelt, er bare linker i tråden for når jeg først klarte å legge inn bilder så ble de bittesmå.Du har jo tydeligvis fått teken på det så tror du får lære meg det når jeg kommer oppover. Vi kommer kanskje den 20 istedenfor, har lyst til å ha masse tid når vi først skal bort. Også blir jeg jo til etter du har tatt ultralyden og[:D][:D]Stor klem

Ååååh, helledussen så fin han var! Gleder meg til å treffe ham jah[:D] Og deg og Lukas igjen selvsagt! Hihihi[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til desember mnd   

1. DESEMBER: Jobb fra kl. 12 og utover dagen[:)]

2. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Var kvalm i dag morges, og uvel i magen[&:]   

3. DESEMBER: Kontraktsmøte hos eiendomsmegler.

4. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]  

5. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Hjalp mamma med å flytte. Brukte 12 timer! Sliten jah[&:] Verking i tennene[8|]   

6. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Fikk en svaaaaak strek på billigtest! Verking i tennene.   

7. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Rugedag 10! Fikk en sterkere strek på billigtest, og tok en CB som viste ett blått kryss!   

8. DESEMBER: Streken blir sterkere på testen; kan dette være mulig? Ringte Hausken og fikk time til UL den 2. januar[:)]

9. DESEMBER: Tok en CB-digital og det er visst ingen tvil om at jeg endelig er gravid!!! Var kvalm i dag!

10. DESEMBER: [&o] Mannen reiser ut i Nordsjøen [&o] Morgenkvalme!!! Våkna av at jeg var døkvalm[:'(] Men har funnet ut at det hjelper å spise litt. Må kjøpe meg noe frukt tenker jeg meg[:)]     

11. DESEMBER:   Testedag!!!  Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|]

12. DESEMBER:  Eksamensresultater[:-] Fire uker på vei[:D]

13. DESEMBER: 

14. DESEMBER: 

15. DESEMBER:

16. DESEMBER: 

17. DESEMBER: Overtar det nye huset[:D]

18. DESEMBER:

19. DESEMBER: 5 uker på vei[:D]

20. DESEMBER:

21. DESEMBER:

22. DESEMBER:

23. DESEMBER: Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen[:D] Hjertet til bebissen(e) begynner å slå

24. DESEMBER: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]

25. DESEMBER:

26. DESEMBER: 6 uker på vei[:D]

27. DESEMBER: 

28. DESEMBER:

29. DESEMBER:    

30. DESEMBER:     

31. DESEMBER: Nyttårsaften i det nye huset vårt! Vet i hvert fall at bestevenninen min kommer til middag[:)]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november - Ble gravid på første fryseforsøk!!!

Tørr kjeks er visst bra. Ha noe kjeks klart på nattbordet. Ritz eller noe slikt er nok bra! [;)]

ORIGINAL: Grete71

Tørr kjeks er visst bra. Ha noe kjeks klart på nattbordet. Ritz eller noe slikt er nok bra! [;)]

Ja, det er kanskje ikke så dumt nei! Hahaha, ser for meg ligge og gumle i senga slik at det blir sånne små irriterende smuler overalt[8D][8D][8D]

Du får kjøpe en slik smekke med kant på... [8D][:D][:D][:D]

Ånei, er du plaget med kvalme allerede [&:] Stakkars vennen!
Sant som Grete sier, lurt med kjeks i nattbordet... Bare å lene seg over sengekanten, så slipper du smulene i senga i hvertfall! [:D]

Jeg blir heldigvis bare kvalm hvis jeg ikke får spist innen 1/2 time etter jeg står opp, så da rekker jeg en tur innom dusjen for så å rett ned og spise! [:)] Pass på å spis med en gang du kjenner du er sulten - hvis ikke kommer kvalmen fort! [:'(] 

Så glad på dine vegne! Gratulerer masse med positive tester, og lykke til videre. Spennende med (mulige) tvillinger da[;)] Har en hemmelig drøm om det selv, men spørs hvordan jeg ville reagert.. Greit at man ikke helt vet hva man går ut i noen ganger[:D]

ORIGINAL: Grete71

Du får kjøpe en slik smekke med kant på... [8D][:D][:D][:D]

Fancy!

ORIGINAL: Kaizer

Ånei, er du plaget med kvalme allerede [&:] Stakkars vennen!
Sant som Grete sier, lurt med kjeks i nattbordet... Bare å lene seg over sengekanten, så slipper du smulene i senga i hvertfall! [:D]

Jeg blir heldigvis bare kvalm hvis jeg ikke får spist innen 1/2 time etter jeg står opp, så da rekker jeg en tur innom dusjen for så å rett ned og spise! [:)] Pass på å spis med en gang du kjenner du er sulten - hvis ikke kommer kvalmen fort! [:'(] 

Ja, tror jeg har funnet jinxen litt på det nå, men har funnet ut at jeg må handle kjeks og frukt. Gidder ikke lage meg en brødskive hver gang kvalmen kommer snikende liksom! Nå har jeg fått meg time til første legeundersøkelse og. Det blir den 7.januar[:D]

ORIGINAL: Temo

Så glad på dine vegne! Gratulerer masse med positive tester, og lykke til videre. Spennende med (mulige) tvillinger da[;)] Har en hemmelig drøm om det selv, men spørs hvordan jeg ville reagert.. Greit at man ikke helt vet hva man går ut i noen ganger[:D]

Hehehe, ja ikke sant! Vi er ganske forberedte på at det kan bli tvillinger nå da. Mannen hadde litt hetta for det i begynnelsen, men nå er det nesten sånn at han vil ha tvillinger. Og om det blir tvillinger, så kanskje en til. En positiv test gav visst mersmak for hans del[8D][:D]

ORIGINAL: Temo

Hehehe, ja ikke sant! Vi er ganske forberedte på at det kan bli tvillinger nå da. Mannen hadde litt hetta for det i begynnelsen, men nå er det nesten sånn at han vil ha tvillinger. Og om det blir tvillinger, så kanskje en til. En positiv test gav visst mersmak for hans del[8D][:D]

Kan ikke se for meg at man kan gå lei av positive tester[:)]

(med mindre man ikke har hørt om prevensjon, og har en 15-20 barn allerede da..)

Back
Topp