Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Men ser jo godt at du er ravid der da[:D][:)] Så deilig set må være med en slik test.... *Ikke misunnelig i det heletatt jeg[:-][:D]*
ORIGINAL: Angelicka24
Jeg har nok ikke trodd det helt før jeg fikk gravid på CB, men tror nok ikke jeg helt skjønner det enda heller[8D] Litt sånn "borte vekk" her[;)]
ORIGINAL: Amodi
Endelig er det din tur Angelicka[:D][:D] Unner deg virkelig dette, tenk om du får tvillinger[:D]
Etter det inntrykket jeg har fått av deg her inne på BV, så kommer du til å bli en flott mamma[:D]
Masse lykke til videre[:D] Stor førjulsklem fra Amodi!
Tuuusen takk! *Hive litt babystøv på*[8D][:D]
ORIGINAL: Lillemor1
Prøver en gang til da[:D] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11255826 link til generelt, er bare linker i tråden for når jeg først klarte å legge inn bilder så ble de bittesmå.Du har jo tydeligvis fått teken på det så tror du får lære meg det når jeg kommer oppover. Vi kommer kanskje den 20 istedenfor, har lyst til å ha masse tid når vi først skal bort. Også blir jeg jo til etter du har tatt ultralyden og[:D][:D]Stor klem
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til desember mnd

Var kvalm i dag!
Testedag!!!
Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|]
: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]
: Nyttårsaften i det nye huset vårt! Vet i hvert fall at bestevenninen min kommer til middag[:)]ORIGINAL: Kaizer
Ånei, er du plaget med kvalme allerede [&:] Stakkars vennen!
Sant som Grete sier, lurt med kjeks i nattbordet... Bare å lene seg over sengekanten, så slipper du smulene i senga i hvertfall! [:D]
Jeg blir heldigvis bare kvalm hvis jeg ikke får spist innen 1/2 time etter jeg står opp, så da rekker jeg en tur innom dusjen for så å rett ned og spise! [:)] Pass på å spis med en gang du kjenner du er sulten - hvis ikke kommer kvalmen fort! [:'(]
ORIGINAL: Temo
Så glad på dine vegne! Gratulerer masse med positive tester, og lykke til videre. Spennende med (mulige) tvillinger da[;)] Har en hemmelig drøm om det selv, men spørs hvordan jeg ville reagert.. Greit at man ikke helt vet hva man går ut i noen ganger[:D]
ORIGINAL: Temo
Så glad på dine vegne! Gratulerer masse med positive tester, og lykke til videre. Spennende med (mulige) tvillinger da[;)] Har en hemmelig drøm om det selv, men spørs hvordan jeg ville reagert.. Greit at man ikke helt vet hva man går ut i noen ganger[:D]
Hehehe, ja ikke sant! Vi er ganske forberedte på at det kan bli tvillinger nå da. Mannen hadde litt hetta for det i begynnelsen, men nå er det nesten sånn at han vil ha tvillinger. Og om det blir tvillinger, så kanskje en til. En positiv test gav visst mersmak for hans del[8D][:D]