• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

~ Angelickas dagbok ~

MÅ inn å gratulere deg her og[:)] HELT FANTASTISK DETTE Nå må dere nyte de siste dagene før mannen reiser på jobb[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: Angelicka24

Oooooh, spennende dette her[:)] Hva synes du om tickeren da? Håper virkelig jeg slipper å ta den bort!

Nydelig ticker  [:D] Samme som meg [:)][:)] 
Satser på at du slipper å ta den bort ja, den skal være der og vokse i 8 mnd til den [8D][8D]

Ja, synes foreløpig den er finest[:D] Lurer litt på hvordan billigtesten blir i morgen igjen.. Og når jeg bør ringe Hausken og legen[8|]

ORIGINAL: Imogene

Oi oi oi oi oi oi!!!!!!!!!!!!!!!

Noe så fantastisk!!
Du har jo blitt gravid, jo, Angelicka! *rørt*

Masse lykke til videre, en fantastisk reise!

Klem

Takk Imogene! Dette er merkelig, men håper virkelig jeg får gått løpet ut og oppleve alt. Er alltid litt bekymringer som kommer her![;)]

ORIGINAL: Lillemor1

ok, da slipper jeg og jubelen løs! Hurra hurra, nå ble jeg glad!!!!! Smakfullt arrangert den jubelen eller? (er forresten litt enig med Kaizer, du kunne da ryddet litt for en sånn stor anledning...[;)] Masse klemmer til dere begge[:D] Jammen glad jeg fikk deg med på babyverden altså (tar litt av æren) ellers så hadde jeg vel ikke fått vite noe før om flere mnd... 

Hihihi, fjernet litt av partygjengen din jeg! Klage på ryddingen min! Jeg skal jo liksom pakke i den esken som står der! Hrmf[>:]
Men det var bra du lurte meg inn her gitt[8D] Så har du kontrollen på meg da vet du[:D]

ORIGINAL: *Minimeij*

Gratulerer så utrolig mye med spiren(e)! [:D][:D]
Masse lykke til videre! [:D]

Takkitakk[:D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Gratulerer så mye Angelicka![:D]
Dette var koselig lesning![:)]
Når blir termin??

Termin blir på bursdagen min den 23. august[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

MÅ inn å gratulere deg her og[:)] HELT FANTASTISK DETTE Nå må dere nyte de siste dagene før mannen reiser på jobb[:)][:)][:)]

Jaaaa, litt trist at han reiser på onsdag! Kanskje derfor jeg testet positivt så tidlig og[8D]

ORIGINAL: AnneEmilie

hhihihih, må bare inn og se på testene dine hele tiden [:D][:D] er så fantastisk flott dette 

Haha, jeg gjør ikke annet enn å glo på dem selv heller. Og vi klarte jo ikke holde oss, så fortalte mamma i dag. Da måtte jeg jo ta testene med sa hun. Så måtte de ligge på stuebordet når vi var der da slik at hun bare kunne seeeee på dem leeeeenge[8D] Så tok hun selvsagt bilde av dem på mobilen *Ler*[:D]

Er så glad på dine vegne, Angelicka! Gratulerer så mye med spiren(e)![:D]

Når får du vite om begge er befruktet?

Sånn, nå kan jeg skrive her, og ikke bare på mobb'en! [:D][:D] Jeg klarte jo ikke å vente med å skrive her, så jeg måtte jo sende mld... Håper jeg ikke vekket deg, forresten! [8D]

GRAAAAAATUUUUULLLLLEEEERER!!!!!!

Nå krysser vi fingre og tær (men ikke lår)! [:D][:D][:D][:D] Du søte fantastiske menneske fortjener jammen dette, altså! [:D][:D]

ORIGINAL: Helene M

Er så glad på dine vegne, Angelicka! Gratulerer så mye med spiren(e)![:D]

Når får du vite om begge er befruktet?

Tusen takk! Vi får nok vite på UL i uke 7[:)] Tenker det blir på nyåret eller noe jeg[;)]

ORIGINAL: Grete71

Sånn, nå kan jeg skrive her, og ikke bare på mobb'en! [:D][:D] Jeg klarte jo ikke å vente med å skrive her, så jeg måtte jo sende mld... Håper jeg ikke vekket deg, forresten! [8D]

GRAAAAAATUUUUULLLLLEEEERER!!!!!!

Nå krysser vi fingre og tær (men ikke lår)! [:D][:D][:D][:D] Du søte fantastiske menneske fortjener jammen dette, altså! [:D][:D]

Det var en kombinasjon av deg og kattene som vekket meg i dag, men vi skal på julegaveshopping likevel, så den er grei[:D] Måtte jo tisse på en test uansett, og den var ganske lik billigtesten fra i går. Må få shoppet meg en digital altså! Snakk om å våkne med ett stort glis her da[8D]

Sukk, det er jo såååå gøy!!!!! [:D][:D][:D] Kan tro du skal ha det moro på shopping, da! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Sukk, det er jo såååå gøy!!!!! [:D][:D][:D] Kan tro du skal ha det moro på shopping, da! [:D]

Ja, jeg bare gliser i dag. Men jeg blir jo rørt av ingenting, så det er litt skummelt egentlig..Hahaha.. Hormonbomba[8D] Skal forhåpentligvis ut og fortelle tanta mi i dag og. Jeg grugleder meg litt, siden de har slitt lengre enn oss! Skjønner jo om hun blir litt trist og stakkars[&o] De skal i gang med neste forsøk i februar da, så da håper jeg virkelig det klaffer for dem, slik at hun får termin i oktober/november[;)]

ORIGINAL: *gullkorn*

GRATULERER SÅ MYE ! ! ! !
ENDELIG BLE DET DIN TUR! :D

Kos deg [:D]
[:)]

Tusen takk *gullkorn*! Jeg trodde nesten ikke at dette endelig skulle skje meg. Det er så uvirkelig enda!

ORIGINAL: Trinse85

Dette er så herlig!!! Kan tenke meg du går rundt i gledesrus om dagen! Gratulerer så masse her også!!! [:D][:D] 

Hehehe, jeg er bare superglad jah!

Skulle gratulere så masse fra Linni! Jeg måtte jo bare sladre litt.... [:)]

Endelig er det din tur Angelicka[:D][:D] Unner deg virkelig dette, tenk om du får tvillinger[:D]

Etter det inntrykket jeg har fått av deg her inne på BV, så kommer du til å bli en flott mamma[:D]

Masse lykke til videre[:D] Stor førjulsklem fra Amodi! 

Back
Topp