• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Nicos mamma

Er det en strek jeg ser der??[:D]

Jeg vet ikke jeg! Jeg tror det ikke før jeg får kryss på CB tror jeg[8D]

Jeg går og kikker på den hele tiden, men tør liksom ikke tro at den er positiv. Er litt redd for de billige testene og i forhold til CB. Kan det endelig være en positiv test?

DEN ER POSITIV SOM BARE RAKKER`N DEN LILLE VENN!!!

Nå sto mannen opp, og jeg viste ham testen. Han bare gliste, og DA begynte jeg å grine[8D] Så nå sitter jeg her og hulker da! Tror ikke dette kan være helt sant! Men jeg hadde jo faktisk en svak positiv test i går og da[:D]

Det er den positive testen i går + den i dag som gjør meg så sikker [:D] (Nå sa du set selv, så da kunne jeg også nevne den...)

Du er nok preggo baby [8D] Men skjønner at du vil få fram krysset med CB sin [8D][8D] Og når du har gjort det, må du også teste med den digitale! Det er fantastisk å se "gravid" i displayet [:D][:D][:D]

Begynner nesten å grine selv jeg da jeg leser dette... Litt hormonell, men dette fortjener du virkelig!!

Dere er herlige jenter! Jeg tør nok ikke slippe jubelen løs før jeg ser kryss på CB og gravid på digitalen! Og så kommer vel alle bekymringene etterhvert da tenker jeg meg[8D]

ORIGINAL: snuppis30

En strek er en strek [:)]

Da er det bare meg og Randålf igjen av den gamle gjengen [&o]

Ja, men dere kommer jo snart etter i så fall, og dere har hverandre[:)]

Nå sitter jeg og å griner her, for et sippetryne jeg har blitt[;)] Krysser firngrene for deg. Og ang de mens murringene så behøver det ikke å være negativt, jeg hadde det, og det gikk over til skikkelig menssmerter etter 5-6 uker, var på grunn av 2 små cyster fant de ut på ultralyd. Så smerter må ikke være farlig, det er han lille spretten her et veldig levende eksempel på[:D] Hvem Birk er kan du se her
http://mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=746681561#  Si ifra hvis ikke linken funker så skal jeg prøve å legge inn bilder i innlegg. Er mulig ikke alle kommer opp.

Ååååå så fantastiske nyhete da va her i dag [:D][:D][:D] Skulle innom å sjå kossen da går med rugaren vår, så har du jammen fått ein positiv test[;)]

Gratulera så masse!!!!

ORIGINAL: Lillemor1

Nå sitter jeg og å griner her, for et sippetryne jeg har blitt[;)] Krysser firngrene for deg. Og ang de mens murringene så behøver det ikke å være negativt, jeg hadde det, og det gikk over til skikkelig menssmerter etter 5-6 uker, var på grunn av 2 små cyster fant de ut på ultralyd. Så smerter må ikke være farlig, det er han lille spretten her et veldig levende eksempel på[:D] Hvem Birk er kan du se her
http://mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=746681561#  Si ifra hvis ikke linken funker så skal jeg prøve å legge inn bilder i innlegg. Er mulig ikke alle kommer opp.

Hahaha[:D] Men husk at dette er helt hysjhysj. Om jeg er gravid nå, så er jeg jo bare 3+2! Blir en del tester fremover!

Linken funket ikke, kom bare inne på mailen min[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Ååååå så fantastiske nyhete da va her i dag [:D][:D][:D] Skulle innom å sjå kossen da går med rugaren vår, så har du jammen fått ein positiv test[;)]

Gratulera så masse!!!!

Tusen takk snuppa, men jeg tror ikke på det enda[8D] Jeg testet faktisk svakt positivt i går og, men jeg mistenker billigtester å ha sendt meg noen defekte eller noe. Dette kan ikke være mulig liksom..Haha[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Gratulera så masse!!!!

Tusen takk snuppa, men jeg tror ikke på det enda[8D] Jeg testet faktisk svakt positivt i går og, men jeg mistenker billigtester å ha sendt meg noen defekte eller noe. Dette kan ikke være mulig liksom..Haha[:D]

Hehe [:D] Klart da e mulig[:D][:D][:D] Eg forstår godt at du tenke sånn. Tok laaaang tid før eg virkelig forstod da. Testa med samme som deg og testen var ganske lik ja. Men hos oss måtte mannen min prøva ein, før han trudde på da[8D][;)]

Dette er spennende, Angelicka. [;)]
Håper testen bare blir sterkere og sterkere.

JUUUUHUU!! For noen nyheter!! Jeg ser tydelig en strek i alle fall! Satser på mange mange positive tester til! Hvisker et lite HURRA!! [:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Gratulera så masse!!!!

Hehe [:D] Klart da e mulig[:D][:D][:D] Eg forstår godt at du tenke sånn. Tok laaaang tid før eg virkelig forstod da. Testa med samme som deg og testen var ganske lik ja. Men hos oss måtte mannen min prøva ein, før han trudde på da[8D][;)]

Hahaha, genialt! Tror det blir CB som må til pers neste gang jah[8D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Dette er spennende, Angelicka. [;)]
Håper testen bare blir sterkere og sterkere.

Tusen takk *Bobbo*! Jeg håper av hele meg jeg og nå!

ORIGINAL: fruit

JUUUUHUU!! For noen nyheter!! Jeg ser tydelig en strek i alle fall! Satser på mange mange positive tester til! Hvisker et lite HURRA!! [:)]

Tusen takk snuppa[:D] 

OI, så flotte nyheter da Angelicka! Når tester du igjen??
sniker inn et lite gratulerer[:D]

Jeg har allerede fortalt til E at dere har satt inn igjen... Beklager. Lover at vi ikke skal si det til noen flere altså. Her er link til generelt, der er linker som funker[:D]

Back
Topp