Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillemor1
Nå sitter jeg og å griner her, for et sippetryne jeg har blitt[;)] Krysser firngrene for deg. Og ang de mens murringene så behøver det ikke å være negativt, jeg hadde det, og det gikk over til skikkelig menssmerter etter 5-6 uker, var på grunn av 2 små cyster fant de ut på ultralyd. Så smerter må ikke være farlig, det er han lille spretten her et veldig levende eksempel på[:D] Hvem Birk er kan du se her
http://mail.live.com/mail/InboxLight.aspx?n=746681561# Si ifra hvis ikke linken funker så skal jeg prøve å legge inn bilder i innlegg. Er mulig ikke alle kommer opp.
ORIGINAL: vestlandsjento
Ååååå så fantastiske nyhete da va her i dag [:D][:D][:D] Skulle innom å sjå kossen da går med rugaren vår, så har du jammen fått ein positiv test[;)]
Gratulera så masse!!!!
ORIGINAL: Angelicka24
Ååååå så fantastiske nyhete da va her i dag [:D][:D][:D] Skulle innom å sjå kossen da går med rugaren vår, så har du jammen fått ein positiv test[;)]
Gratulera så masse!!!!
Tusen takk snuppa, men jeg tror ikke på det enda[8D] Jeg testet faktisk svakt positivt i går og, men jeg mistenker billigtester å ha sendt meg noen defekte eller noe. Dette kan ikke være mulig liksom..Haha[:D]
ORIGINAL: Angelicka24
Gratulera så masse!!!!
Tusen takk snuppa, men jeg tror ikke på det enda[8D] Jeg testet faktisk svakt positivt i går og, men jeg mistenker billigtester å ha sendt meg noen defekte eller noe. Dette kan ikke være mulig liksom..Haha[:D]
Hehe [:D] Klart da e mulig[:D][:D][:D] Eg forstår godt at du tenke sånn. Tok laaaang tid før eg virkelig forstod da. Testa med samme som deg og testen var ganske lik ja. Men hos oss måtte mannen min prøva ein, før han trudde på da[8D][;)]