Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Amodi
Endelig er det din tur Angelicka[:D][:D] Unner deg virkelig dette, tenk om du får tvillinger[:D]
Etter det inntrykket jeg har fått av deg her inne på BV, så kommer du til å bli en flott mamma[:D]
Masse lykke til videre[:D] Stor førjulsklem fra Amodi!
ORIGINAL: golfersken
[:(][:(][:(][:(][:(] buhuuuuu store gråtedagen i dag, og når jeg leste at du var gravid[:D][:D][:D][:(][:(], GRATULERER så mye, dette blir fantastisk, husker når jeg så mitt kryss, livet er herlig da..
Lykke til med alle dagene som kommer fremover, en berg og dalbane, men å så herlig, ikke bekymre deg, nyt!![:D][:D][:D]
ORIGINAL: Lillemor1
Hormoner er sååå gøy, bare vent... Husker nr jeg nettopp var blitt gravid, gikk i butikker og plutselig begynte tårene å renne for jeg var så glad. Må ha sett veldig smart ut[:)]
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Grete71
Skulle gratulere så masse fra Linni! Jeg måtte jo bare sladre litt.... [:)]
Så koselig! Må hilse så masse til henne! Er alt bra der?
Hormoner er sååå gøy, bare vent... Husker nr jeg nettopp var blitt gravid, gikk i butikker og plutselig begynte tårene å renne for jeg var så glad. Må ha sett veldig smart ut[:)]
Hahaha, sikkert kjempelurt[:D] Men du.. Jeg fant fremdeles ikke ut hvem Birk var? Kan du sende pm med link eller noe? Er det jeg som er svimete?
Skulle gratulere så masse fra Linni! Jeg måtte jo bare sladre litt.... [:)]
Så koselig! Må hilse så masse til henne! Er alt bra der?
Hun skulle til "hodelege" i går, fordi hun har så mye vondt i hodet. Hun mener selv det er fordi det er så lite der oppe... [8D][:D]
Hun der er bare herlig[:D]ORIGINAL: Kaizer
Hahaha, sikkert kjempelurt[:D] Men du.. Jeg fant fremdeles ikke ut hvem Birk var? Kan du sende pm med link eller noe? Er det jeg som er svimete?
Tror jeg kan svare deg Angelicka [:D] Birk er den nye hunden til lillemor og familien [8D] En hærlig flatcoatet [;)]
ORIGINAL: Kaizer
Slenger det inne her også: [;)]
Du må jo faktisk legge inn bilde av den digitale også [8D]
Dårlig gjort å snyte oss for den altså! [:D][:D]
Er det på torsdag du ringer resultatet inn til Hausken? Da får du vel vite når du skal på UL og sånn også da [;)]
*Spennende*

Gratulerer så utrolig masse snuppa 

Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til desember mnd

Var kvalm i dag!
Testedag!!!
Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|]
: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]
: Nyttårsaften i det nye huset vårt! Vet i hvert fall at bestevenninen min kommer til middag[:)]