Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Koselig å få hjem mannen tenker jeg[8D] Er det noen tegn til tanta eller? Det er så masse som skjer eller venter på at skal skje hos deg gitt[:D]
ORIGINAL: Angelicka24
Koselig å få hjem mannen tenker jeg[8D] Er det noen tegn til tanta eller? Det er så masse som skjer eller venter på at skal skje hos deg gitt[:D]
Jaaa, men nå er han og hjelper mamma med å legge dansegulv! Hun skal arrangere Ole Ivars i helgen, både fredag og lørdag, så det blir travelt gitt. Jeg må jo bare lese i og med at eksamen er snart, men mannen hadde nok ingen valg[8D] Skal bort en tur dit i morgen da, for onkelen min skal åpne dansegallaen (han er varaordfører), og mamma skal holde tale da, så det må jeg jo få med meg. Mannen skal være vakt både fredag og lørdag da..Hehe[:)]
Tanta er ikke kommet, satser på at hun kommer i morgen, for det ble ikke noe sengevals i går. Gubben var jo så trøtt at han la seg halv ti stakkars! Hehehe[:D] Kanskje det blir noe i dag da. Men bestevenninen min fyller 25 i dag, så vi tenkte vi skulle lage middag til henne, og drikke litt i kveld[:)]
ORIGINAL: snuppis30
Mannen min hadde veldig lyst på meg i går, men jeg har fortsatt TR [:@] Så jeg måtte hjelpe han [8D][8|]
Hahahahaha sånn går det når dere legger dere sammen (hva var det jeg sa....trallalalala, *Randålf synger*)
Du er faen meg ikke helt god vennen min

Hun hadde termin på søndag 9. [:)] Hvis hun ikke føder snart så blir settet i gang den 20. tror jeg [:)]
Har du hørt noe mer om hvordan det går?
Det gikk kjempe fint på UL [:)] Hun er moden, men ikke så mye åpning [:)] Jordmoren har røsket litt oppi hos AnineT, så jeg tror nok at det kommer til å skje noe om ikke lenge [:)] Hun og samboeren er på shopping [:)]
Ja sambo pleier også være veldig trøtt når han kommer hjem, men graskapen tar som regel over[8D] (heldigvis for meg[:D][;)]) Så spennende helg for familien din da og hør der en varaorfører også gitt, ja som jeg har sagt før litt av en familie du har[:D]
Nå måtte jeg bare le her[:D] Hihihi[8D] Stakkars gubben måtte legge hele dansegulvet der borte på 160 kvadrat (parkett)! Hehe, han er nok litt dau når han kommer hjem jah[8D]ORIGINAL: snuppis30
Mannen min hadde veldig lyst på meg i går, men jeg har fortsatt TR [:@] Så jeg måtte hjelpe han [8D][8|]
Ja sambo pleier også være veldig trøtt når han kommer hjem, men graskapen tar som regel over[8D] (heldigvis for meg[:D][;)]) Så spennende helg for familien din da og hør der en varaorfører også gitt, ja som jeg har sagt før litt av en familie du har[:D]
Nå måtte jeg bare le her[:D] Hihihi[8D] Stakkars gubben måtte legge hele dansegulvet der borte på 160 kvadrat (parkett)! Hehe, han er nok litt dau når han kommer hjem jah[8D]
ORIGINAL: Kaizer
Hahahahaha sånn går det når dere legger dere sammen (hva var det jeg sa....trallalalala, *Randålf synger*)
Du er faen meg ikke helt god vennen min
Dere er ikke gode noen av dere
Jeg er enig med deg Kaizer [:D]
Har heldigvis aldri påstått at jeg er helt god da[8D]
Godt jobba Snuppis! Satser virkelig på at TR kommer i morgen. Lurer på om jeg skal ha meg en kaffe og baileys nå, for jeg har lest så mye i dag at øynene triller bare rundt og er i ferd med å sige igjen her[8D]
Nå måtte jeg bare le her[:D] Hihihi[8D] Stakkars gubben måtte legge hele dansegulvet der borte på 160 kvadrat (parkett)! Hehe, han er nok litt dau når han kommer hjem jah[8D]
Graskapen tar vel over han også skal du se[:D][8D] Det var mye gulv han måtte legge ja, skjønner godt om han er sliten da[8|]
Godt jobba Snuppis! Satser virkelig på at TR kommer i morgen. Lurer på om jeg skal ha meg en kaffe og baileys nå, for jeg har lest så mye i dag at øynene triller bare rundt og er i ferd med å sige igjen her[8D]
Det fikk jeg lyst på også....[8D]*slurpesikle*
Graskapen tar vel over han også skal du se[:D][8D] Det var mye gulv han måtte legge ja, skjønner godt om han er sliten da[8|]
Ja, satser på det! Men kan ikke helt kaste ut venninen min for tidlig i kveld. Hun har jo bursdag[8D] Oi.. Det kom kanskje litt feil ut! Jeg mente ikke at hun skulle være med eller noe altså! Hahaha[:D]
Håper han er ferdig innen rimelig tid med å legge gulv da! Han var kommet halvveis kl. 5, og da hadde han lagt siden i ett-tiden[8|]