~ Angelickas dagbok ~

Joa, men det hadde jo vært en finfin (og billig) bursdagspresang da!

ORIGINAL: Angelicka24

hehehehehehe..... Kanskje hun hadde blitt superfornøyd[8D][:D]

Håper dere får et HØYT bud ja....

ORIGINAL: RANDÅLF

ORIGINAL: Angelicka24

hehehehehehe..... Kanskje hun hadde blitt superfornøyd[8D][:D]

Håper dere får et HØYT bud ja....

*Knis* Jaja, får vi 1,150, så skal vi være kjempefornøyde da! Er litt greit at noe skjer i hvert fall! Nei, nå må jeg vel dusje tenker jeg meg. Har morratryne og det som er enda jeg. Bare lest i dag[8|]

Vil bare ønske deg en riktig god helg. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Vil bare ønske deg en riktig god helg. [:)][:)][:)]

God helg til deg og alle dere andre som er innom dagboken min[:)]

ORIGINAL: Trinse85

God helg [:)] Må inn hit å snike litt hver dag. Håper virkelig det klaffer for deg dette forsøket!!

God helg [:)] Må inn hit å snike litt hver dag. Håper virkelig det klaffer for deg dette forsøket!!

Tusen takk snuppa[:D]

ORIGINAL: Amodi

Takktakk Amodi!

Tanta kommet? Litt lat så gidder ikke bla meg et par sider bakover... [8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til november mnd. PP9!

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira. Koste oss med spill og digg!

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira. 

10. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Fikk lest seks timer.

11. NOVEMBER: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Kommer to på visning her i dag, så da blir det litt husvask i dag og! Tv-kveld (Ukas høydepunkt)!

12. NOVEMBER:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen  Guuuud, som jeg gleder meg til han kommer hjem[:D] Jobber fra klokken 10 og utover dagen, og leeeeeeeser som en gal!

13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!  Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

14. NOVEMBER
: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Mannen skal hjelpe mamma som vakt på ett stort arrangement hun skal ha i helgen. Skal ha en visning for ei som er interessert i huset. Fikk TR!!! [:D]

15. NOVEMBER: Mannen er vakt i kveld og.

16. NOVEMBER: 

17. NOVEMBER:

18. NOVEMBER: Reiser til Oslo! Skal møte Snuppis30 og Ivara[:D][:D][:D]

19. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16

20. NOVEMBER:  Stemoren min og tantungen min har bursdag

21. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Reiser hjem igjen.

22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:

24. NOVEMBER: 

25. NOVEMBER: UL hos Hausken kl. 08.45[:)]

26. NOVEMBER: 

27. NOVEMBER: Mulig innsettdato av fryseeggene!

28. NOVEMBER:  RANDÅLF blir 30 år

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november -

~UL hos Hausken den 25.nov kl. 08.45. Kanskje vi får satt inn egg ett par dager etter?~

ORIGINAL: Grete71

Tanta kommet? Litt lat så gidder ikke bla meg et par sider bakover... [8D]

Fikk den nå nettop[:D][:D][:D]

Føøøølte det på meg!!!! [8|][8|][8|] Neida, bare tuller! [8D][:D] Da holder vi visst følge en stund til - selv om vi ikke prøver så hardt akkurat NÅ da... [:D]

ORIGINAL: Grete71

Føøøølte det på meg!!!! [8|][8|][8|] Neida, bare tuller! [8D][:D] Da holder vi visst følge en stund til - selv om vi ikke prøver så hardt akkurat NÅ da... [:D]

Jaaa[:D] Hihihi! Det som er moro er at om det klaffer på dette forsøket, så får jeg termin rundt 25-års dagen min[;)] Hadde vært moro da[:)]

Jeg har fått TR i dag, på dag 52! Måtte bruke primolut for å sette henne i gang da, men nå kan vi altså begynne på fryseforsøk. Skal ta progynova tre ganger til dagen frem til den 25 nå. Da er det innvendig UL hos Hausken for å se hvor tykk livmorslimhinnen er, og innsett av ett eller to egg kanskje ett par dager etterpå[:D] Avhenger litt av hvordan det ser ut.

Det er 75 % sjanse for at eggene overlever opptining (tror jeg), og eggene våre er fryst ned to og to (har 8 til sammen på frys). Så det hadde vært kjekt med to inn da[8D] Er jo ikke sikkert begge fester seg.

Så om jeg får satt inn egg den 27/28 så får jeg termin rundt 25-års dagen min neste år[:)]

Så bra at tanta endelig kom Kanskje det blir innsetting på bursdagen min jo[:D] Ser jeg er kommet opp i kalenderen, så koselig[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så bra at tanta endelig kom Kanskje det blir innsetting på bursdagen min jo[:D] Ser jeg er kommet opp i kalenderen, så koselig[:)]

Ja, det var på tide nå at hun kom! Skal bli spennende å se når innsetting blir ja[;)]

ORIGINAL: snuppis30

Veldig bra at TR kom [:D]

Gleder meg til å treffe dere på tirsdag [:D]

Gleder meg masse til å treffe dere og[:D]

Back
Topp