~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: RANDÅLF

Dere kommer sikkert til å få det kempegøy på tirsdag.... Skulle ønske eg var i Oslo og[:D]

Me too [:D][:D][:D][:D]

Jaaa, jeg vet [:o]

Jeg vil også se...! [:D][:D]

Så nyyyydelig mage Trusa[:D] Måtte vise den til mannen og..Hehe[:D] Bare kjapt innom før vi stikker bort til hallen og begynner forberedelsene til konserten i kveld. Vi var på nachspiel med gjengen til 6 i dag morges..Hahaha[8D] Sto opp halv 3, og nå er det på an igjen. Kjempemoro[:D]

Forelsket  Og gleder meg veldig til jeg har magebilder å vise fram [:D]

ORIGINAL: snuppis30

Dere bor på feil sted av landet jo [8D]

Å nei da[:D] Jeg trives veldig godt her jeg bor[:)][:)][:)] Jublet den dagen jeg flyttet fra Oslo[:D][;)]

Hadde du det fint på konserten i går Angelicka?? [:D]

ORIGINAL: trusa

Hehe. Så herlig da. Gleder meg til å se deg igjen, snuppa. Altfor lenge siden sist.
Kos dere masse i kveld!!

Ja, gleder meg kjempemye jeg og nå til å treffe dere!!! Vil se magen din i virkeligheten og[:D]
Fredagen på dansegallaen var kjekkest; den var for utviklingshemmede, og den gleden de viste var helt fantastisk. Utrolig gøy!
Dansegallaen i går var ferdig kl. 1, så brukte vi halvannen time til å rigge ned alt utstyr, og 600 stoler, pluss border osv. Var rimelig trøtt etterpå jah!

ORIGINAL: Kaizer

Forelsket  Og gleder meg veldig til jeg har magebilder å vise fram [:D]

Er jo ikke lenge til det da snuppa[:D] Gleder meg til å se magebildene dine og[;)]

Hadde du det fint på konserten i går Angelicka?? [:D]

Ja, det gikk rolig for seg, men vi stresset veldig mye i begynnelsen for å få varme i hallen. Det ordnet seg litt det og, menmen. Ingen tilløp til bråk, ett par sure, men det er jo vanlig. Masse folk i godt humør som danset hele kvelden, så det er jo kjempemoro[:D] 
Ble invitert bort på hotellet på nachspiel igjen, men det orket vi ikke..Haha, gikk rett hjem og la oss, og jeg sov til ett i dag! Sliten ja[:D] 
Menmen, gutta i Ole Ivars var jo kjempekoselige da. Absolutt ikke min type musikk, men kjekke og flinke folk[:)]

Hehe, trøtt enda jeg, så jeg tror jaggu meg det er leggetid om ikke så altfor lenge. Mannen har krøpet til køys for å lese, så jeg tar vel med meg boken og tusler inn jeg og nå[8D]

God natt

I morgen reiser jeg til Oslo - kjempespennende! Er kommet igjennom så og si alt av pensum jeg ønsker, er noen dommer bare som jeg skal lese i dag og i morgen.
Er spennende med bud og sånn og i dag, for budet på 1,1 står til kl. 12 i dag. Håper det kommer inn ett motbud før den tid!

Da var huset solgt til 1,1 million[:D] Er rimelig fornøyde med det, og skal i dag på to visninger. Kjempespennende[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Nå kan du spandere pizza på oss i morgen

Hahaha, jeg fikk jo 90 000 under prisantydning, så tror nok dere må spandere[8D][8D][8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Gratulerer med salg av huset[:)][:)][:)] Da kan dere finne drømmehuset deres[:)]

Tusen takk Randålf! Nå har vi sett på alt av boliger til salgs, og vært på to visninger i dag, men ingenting har vært bra[&:]

Gratulerer masse med salt av hus, men litt kjipt at dere ikke fikk prisantydning!
Er drømmehuset ditt solgt?

Lykke til i jakta på nytt hus, håper dere finner et dere liker godt [8D]
Og masse lykke til med eksamen på onsdag! [8D][8D]

Gratulerer masse med salt av hus, men litt kjipt at dere ikke fikk prisantydning!
Er drømmehuset ditt solgt?

Lykke til i jakta på nytt hus, håper dere finner et dere liker godt [8D]
Og masse lykke til med eksamen på onsdag! [8D][8D]

Vi klarte ikke helt å bestemme oss for om vi ville ha det eller ikke, så vi lot det bare gå[8D] Nå er jeg i Oslo, og er plutselig veldig rolig foran eksamen i morgen. Kanskje fordi jeg er trøtt?[8|]

Back
Topp