~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: RANDÅLF

Nå må vel noen legge inn bud snart altså[:)] Så håper jeg tanta di kommer nå så dere får sette i gang med fryseforsøket[:)] Så kjekt noe skjer hos dere så jeg kan følge med... Her går det i det samme ingen framgang, så da er det greit å ha andre å glede seg over[:)][:)][:)]

Hun virket veldig positiv hun som var her nå i hvert fall, så det er jo bra[:)] Hun andre som skulle komme og se, er ikke kommet enda, så da er det nok bare å vente i spenning og se om hun dukker opp.
Jeg håper tanta kommer på torsdag, sånn at det klaffer best mulig med UL etter at eksamen er overstått[;)] OG ikke minst at jeg får meg noe når mannen kommer hjem i morgen[8D]
Satser på at ting begynner å skje for dere og snart Randålf[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Nå må vel noen legge inn bud snart altså[:)] Så håper jeg tanta di kommer nå så dere får sette i gang med fryseforsøket[:)] Så kjekt noe skjer hos dere så jeg kan følge med... Her går det i det samme ingen framgang, så da er det greit å ha andre å glede seg over[:)][:)][:)]

Hun virket veldig positiv hun som var her nå i hvert fall, så det er jo bra[:)] Hun andre som skulle komme og se, er ikke kommet enda, så da er det nok bare å vente i spenning og se om hun dukker opp.
Jeg håper tanta kommer på torsdag, sånn at det klaffer best mulig med UL etter at eksamen er overstått[;)] OG ikke minst at jeg får meg noe når mannen kommer hjem i morgen[8D]
Satser på at ting begynner å skje for dere og snart Randålf[:D]

Satser på de byr over hverandre da[:)]
Ja håper tanta kommer etter du har fått deg litt hos mannen[8D][8D][8D] Jeg hater når den kommer rett før sambo kommer hjem[:D]
Det skjer vel noe hos oss også etterhvert.... Tenker egentlig mer på bryllup enn baby for tiden da naturlig nok. da det virker nærmere[:D][8D]

Hadde vært fint med en saftig budrunde jah[8D] Og litt hot, steamy sex i morgen[;)][8D]

Er du kommet langt i planleggingen? Synes det var SÅ moro å planlegge jeg[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Hvis jeg skal treffe dere neste uke, kan vi ikke spise middag et eller annet sted? Jeg jobber til kl.16 og det tar 40 minutter å kjøre til Oslo.

Kan godt det for min del? Peppes på Aker Brygge kanskje?

Da har de andre som skulle på visning her i dag vært her. Men det spørs om de er så interessert da; alenemor med tre barn[;)] Kjempesøte unger da, som ble overlykkelige for å klappe pusen min[:)] Hihihi[;)]

Blir vel kanskje litt liten plass for de[&:]

Hihihi, kanskje de liker å stables i høyden? [8D]

Hvis jeg skal treffe dere neste uke, kan vi ikke spise middag et eller annet sted? Jeg jobber til kl.16 og det tar 40 minutter å kjøre til Oslo.

Kan godt det for min del? Peppes på Aker Brygge kanskje?

Hører du med trusa om hun vil være med???? Peppes er supert [:)]

Ja, har sendt henne en pm. Håper hun vil være med da[:)] Dette blir moro da[:D]

Blir vel kanskje litt liten plass for de[&:]

Hihihi, kanskje de liker å stables i høyden? [8D]

Ja satser på de liker det[8D]

ORIGINAL: AnineT

JEG VIL OGSÅ PÅ PEPPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:o]

Du tør ikke å treffe oss [8|][8D]

Nei - pyse! [8D][8D][8D] Men uansett er du vel travelt opptatt med andre ting *Fniiiis*

ORIGINAL: Ivara

JEG VIL OGSÅ PÅ PEPPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:o]

Du tror ikke du er litt sliten etter fødsel da? [;)] Pluss det faktum at du ikke tør å treffe oss som snuppis påpeker [8D][:D]

Btw: pizza passer glimrende for meg, jobber til 16.00 jeg også.

Så bra! Skal vi kanskje bare si 16.45 på Peppes på Aker Brygge da kanskje? Går det bra for dere begge?

Det passer utmerket for meg [:)] Det er ikke noe kø innover mot Oslo [:)] Tar vi det på tirsdag?

Tirsdag jah! Gleder meg masse nå[:D]

Hihi, men hvis det er snakk om pizza og jeg hadde vært i området (og ikke nettopp født[8D]) så kanskje jeg skulle revurdert det, hehe.[:D]

Hahaha[:D] Jaja, vi får ta det en annen gang da, så kunne vi kanskje fått hilst på lille og[;)]

*

Meget ferskt personlig babystøv til deg vennen!

ORIGINAL: Kaizer

*

Meget ferskt personlig babystøv til deg vennen!

Ååååååh!!! *Rulle seg godt rundt* Tusen takk snuppa[:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til november mnd. PP9!

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira. Koste oss med spill og digg!

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira. 

10. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Fikk lest seks timer.

11. NOVEMBER: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Kommer to på visning her i dag, så da blir det litt husvask i dag og! Tv-kveld (Ukas høydepunkt)!

12. NOVEMBER:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen  Guuuud, som jeg gleder meg til han kommer hjem[:D] Jobber fra klokken 10 og utover dagen, og leeeeeeeser som en gal!

13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!  Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

14. NOVEMBER
: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Mannen skal hjelpe mamma som vakt på ett stort arrangement hun skal ha i helgen. 

15. NOVEMBER: Mannen er vakt i kveld og.

16. NOVEMBER: 

17. NOVEMBER:

18. NOVEMBER: Reiser til Oslo! Skal møte Snuppis30 og Ivara[:D][:D][:D]

19. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16

20. NOVEMBER:  Stemoren min og tantungen min har bursdag

21. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Reiser hjem igjen.

22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:

24. NOVEMBER: Om alt går som planlagt så blir det UL hos Hausken her[:)]

25. NOVEMBER:

26. NOVEMBER: Mulig innsettdato av fryseeggene!

27. NOVEMBER: 

28. NOVEMBER:

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Ååååh, i dag kommer mannen hjem!!!

ORIGINAL: Grete71

Tihihi[:D] Er det slik du ser for deg kvelden vår i dag? [8D]

Jepp, uten tvil!!!!!!! [:D][:D][:D][;)][;)][;)][;)]

Back
Topp