Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
Hehe... Vet du, JEG er jo litt i tvil om jeg vil ha tanta framover eller ikke! [8|] Fordi; pkt.1: jeg vil ha av minst 20kg..... [8|] Pkt.2; sydentur i sommer... Pkt.3; er familiesituasjonen stabil nok?
Så kan ikke si at vi er så veldig aktive prøvere akkurat nå.. Joda, jeg vet jo sånn ca når el er, men prøver ikke hardere fordet. Det skjer når det skjer.
Spesielt dette med å ta av noen kg har blitt litt viktig for meg. Har alltid HATET vekta, for jeg har alltid vært "tung på vekta". Husker enda på barneskolen da helsesøster sa til mor at jeg kanskje var litt tung... [8|] Og jeg var langtfra tykk! [8|] Men NÅ er jeg jo det, altså.... Var et mareritt da jeg gikk gravid og skulle på vekta på hver kontroll... [8|][:(]
Har lest meg fram til at det faktisk er mulig å veie seg hjemme når man er gravid, og ikke "veie seg i all offentlighet" på legekontoret, liksom... Var jo piiiiinlig da vekta tippet 100kg.... [8|] Men dèt tror jeg å huske var samme uka som fødselen. Dagen før, tror jeg... [8D]
Godt du forstår hva jeg mener.... [;)]
ORIGINAL: trusa
ORIGINAL: Angelicka24
Har lest meg fram til at det faktisk er mulig å veie seg hjemme når man er gravid, og ikke "veie seg i all offentlighet" på legekontoret, liksom... Var jo piiiiinlig da vekta tippet 100kg.... [8|] Men dèt tror jeg å huske var samme uka som fødselen. Dagen før, tror jeg... [8D]
Hehe, da veier jeg meg hjemme, og i slutten av timen gir jeg en liten lapp der vekta står, og jogger ut dørene! Hahaha[:D]
Det er bare å si ifra at du vil veie deg hjemme ja.
ORIGINAL: snuppis30
ORIGINAL: snuppis30
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik [:(] Jeg glemte å ta Novofem-pilla i går [:@] Hva skal jeg gjøre nå????? Jeg tok pilla i dag.
Oisann! Det hørtes ikke helt bra ut. Menmen, det står kanskje i bruksanvisningen hva man bør gjøre?
Jeg kastet pilla fra i går siden man skal ikke ta 2 piller samtidig [:)]
Hehe, da veier jeg meg hjemme, og i slutten av timen gir jeg en liten lapp der vekta står, og jogger ut dørene! Hahaha[:D]
Det er bare å si ifra at du vil veie deg hjemme ja.
Det høres bra ut! Fikk du pmen min?
Nei?
Gratulerer med bud!! Herlig å ha et tilbud hvertfall.
Ja, det vil jeg veldig gjerne. Så lenge formen min tillater det. Har kasta opp både i går og i dag pluss feber/hodepine. Men satser på at det går over snart da.. [;)]