~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Grete71

Jepp, uten tvil!!!!!!! [:D][:D][:D][;)][;)][;)][;)]

Får satse på at TR ikke dukker opp i dag, men i morgen da[8D] Tok siste primoluttablett på mandag!

Ja huff, litt leitt om tanta skulle komme på besøk akkurat i dag, da.... [8|] Den der hersens tanta er like uønsket hver gang, den.

Hihihi, akkurat nå er tanta veldig ønsket slik at jeg kan begynne på neste fryseforsøk! Dropper sex i dag for den altså[8D] Uansett er mannen alltid dødtrøtt når han kommer hjem, så spørs om det blir noe uansett. Så da kan jo bare tanta komme[;)]

Hehe... Vet du, JEG er jo litt i tvil om jeg vil ha tanta framover eller ikke! [8|] Fordi; pkt.1: jeg vil ha av minst 20kg..... [8|] Pkt.2; sydentur i sommer... Pkt.3; er familiesituasjonen stabil nok?

Så kan ikke si at vi er så veldig aktive prøvere akkurat nå.. Joda, jeg vet jo sånn ca når el er, men prøver ikke hardere fordet. Det skjer når det skjer.

Spesielt dette med å ta av noen kg har blitt litt viktig for meg. Har alltid HATET vekta, for jeg har alltid vært "tung på vekta". Husker enda på barneskolen da helsesøster sa til mor at jeg kanskje var litt tung... [8|] Og jeg var langtfra tykk! [8|] Men NÅ er jeg jo det, altså.... Var et mareritt da jeg gikk gravid og skulle på vekta på hver kontroll... [8|][:(]

Hehe... Vet du, JEG er jo litt i tvil om jeg vil ha tanta framover eller ikke! [8|] Fordi; pkt.1: jeg vil ha av minst 20kg..... [8|] Pkt.2; sydentur i sommer... Pkt.3; er familiesituasjonen stabil nok?

Så kan ikke si at vi er så veldig aktive prøvere akkurat nå.. Joda, jeg vet jo sånn ca når el er, men prøver ikke hardere fordet. Det skjer når det skjer.

Spesielt dette med å ta av noen kg har blitt litt viktig for meg. Har alltid HATET vekta, for jeg har alltid vært "tung på vekta". Husker enda på barneskolen da helsesøster sa til mor at jeg kanskje var litt tung... [8|] Og jeg var langtfra tykk! [8|] Men NÅ er jeg jo det, altså.... Var et mareritt da jeg gikk gravid og skulle på vekta på hver kontroll... [8|][:(]

Jeg skjønner hva du tenker ja! Om ikke dette fryseforsøket går bra, så skal jeg til legen å få slankepiller igjen. De funker kanskje bedre denne gang, enn da jeg ikke gikk på metformin utenom.

Skal og spørre om jeg kan gå på p-piller for å slippe en sånn lang syklus som dette igjen, men ha en 28-dagers periode før neste frys igjen. Da har jeg liksom en måneds tid på å gå litt ned i vekt, og være mer klar.
Jævla PCOS-drit som gjør at jeg legger på meg kjappere enn andre, og har dårligere forbrenning[&o]

Men jeg håper jo dette forsøket klaffer da selvfølgelig. Det hadde vært bra. Men mannen får gå ut om jeg skal veie meg altså. Ingen andre enn Hausken min og tanta mi som vet hva jeg veier. Hun fikk vite det for hun har PCO, og sliter med det samme som meg. Æsj[:'(]

Har lest meg fram til at det faktisk er mulig å veie seg hjemme når man er gravid, og ikke "veie seg i all offentlighet" på legekontoret, liksom... Var jo piiiiinlig da vekta tippet 100kg.... [8|] Men dèt tror jeg å huske var samme uka som fødselen. Dagen før, tror jeg... [8D]

Godt du forstår hva jeg mener.... [;)]

Har lest meg fram til at det faktisk er mulig å veie seg hjemme når man er gravid, og ikke "veie seg i all offentlighet" på legekontoret, liksom... Var jo piiiiinlig da vekta tippet 100kg.... [8|] Men dèt tror jeg å huske var samme uka som fødselen. Dagen før, tror jeg... [8D]

Hehe, da veier jeg meg hjemme, og i slutten av timen gir jeg en liten lapp der vekta står, og jogger ut dørene! Hahaha[:D]

ORIGINAL: trusa

ORIGINAL: Angelicka24

Hehe, da veier jeg meg hjemme, og i slutten av timen gir jeg en liten lapp der vekta står, og jogger ut dørene! Hahaha[:D]

Det er bare å si ifra at du vil veie deg hjemme ja.

Det høres bra ut! Fikk du pmen min?

ORIGINAL: snuppis30

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik [:(] Jeg glemte å ta Novofem-pilla i går [:@] Hva skal jeg gjøre nå????? Jeg tok pilla i dag.

Oisann! Det hørtes ikke helt bra ut. Menmen, det står kanskje i bruksanvisningen hva man bør gjøre?

Da hadde vi fått inn bud på leiligheten på 1,1 mill! Så her må det diskuteres gitt[;)]

Wooooooohoooo!!!!
Grattis!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ivara

Det er nå i det minste et bud [;)]

Men hvor mye hadde dere håpet på igjen? Vet det står her et sted,men orker ikke lete [8D]

Vi håpet jo på prisantydning (1190000), men synes ikke dette var så aller verst da!

ORIGINAL: Kaizer

Wooooooohoooo!!!!
Grattis!!! [:D][:D][:D]

Hihihi, har ikke solgt enda[8D]

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik [:(] Jeg glemte å ta Novofem-pilla i går [:@] Hva skal jeg gjøre nå????? Jeg tok pilla i dag.

Oisann! Det hørtes ikke helt bra ut. Menmen, det står kanskje i bruksanvisningen hva man bør gjøre?

Jeg kastet pilla fra i går siden man skal ikke ta 2 piller samtidig [:)]

God plan[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Hmmmm.... Tror jeg vill esagt nei til det budet jeg[;)] De byr alltid mindre enn det de kan gi[:)]

Ja, dette var med forbehold om at hun fikk lånet i morgen da. Men vi har bestemt oss for å takke nei, og komme med ett motbud på 1150000[;)]

Det er bare å si ifra at du vil veie deg hjemme ja.

Det høres bra ut! Fikk du pmen min?

Nei?
Gratulerer med bud!! Herlig å ha et tilbud hvertfall.

Lurte på om du ville være med meg, Snuppis og Ivara og spise på Peppes på tirsdag[:)] Kjekt med bud ja.. Tror ikke vi er ferdige å diskutere enda. Står mellom å gi motbud på 1150, evnt. 1160. Åååh, usikre[8D]

Ja, det vil jeg veldig gjerne. Så lenge formen min tillater det. Har kasta opp både i går og i dag pluss feber/hodepine. Men satser på at det går over snart da.. [;)]

Huff da! Satser på at du er i bedre form til tirsdag da! Hadde vært kjempemoro å hatt deg med[:)] Vil se magen din i virkeligheten[8D]

Jeg viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil treffe deg trusa [:)]

Ja, jeg satser på å få det til! [:D][:D]

Dette kan bli koooooselig[:D]

AnineT er på vei til føden [:)] Junior har vært litt stille i magen, så det er bare for å sjekke om alt er i orden med han [:)]

Oi! Hun er vel på overtid, er hun ikke? Håper alt er bra da, og at hun kanskje kan få satt i gang fødselen nå[:)]

Back
Topp