~ Angelickas dagbok ~

Ååååh, dagene går SÅ sent mot fryseforsøket! Er halvveis i primloutkuren nå, men føler ting går i sneglefart[&o]

ORIGINAL: snuppis30

Føler med deg vennen [:)]

Gynekologen ba meg å begynne med Novofem med en gang, så jeg skal ta den første pillen i morgen [:)]

Kjempebra da! Håper dere får time til samtale fort da[:)] Er så kjedelig å vente!!!

Æsj og[&:] De som var her og kikket synes det ene soverommet ble litt for lite. Så da spørs det jo om det er aktuelt for de i det hele tatt.. *Sukk*

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til november mnd. PP9!

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser kanskje til Utsira!

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira?

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira?

10. NOVEMBER: Primolut[:)] 

11. NOVEMBER: 

12. NOVEMBER:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!

14. NOVEMBER
: 

15. NOVEMBER:

16. NOVEMBER: 

17. NOVEMBER:

18. NOVEMBER: Reiser til Oslo!

19. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16

20. NOVEMBER:  Stemoren min og tantungen min har bursdag

21. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Reiser hjem igjen.

22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:

24. NOVEMBER: Om alt går som planlagt så blir det UL hos Hausken her[:)]

25. NOVEMBER:

26. NOVEMBER: Mulig innsettdato av fryseeggene!

27. NOVEMBER: 

28. NOVEMBER:

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Jepp, da var jeg på dag 6 med primoluten. Kjenner det jobber godt nedi der, så jeg er spent på hvor lenge etter jeg slutter på pillene at TR dukker opp. Gleder meg så sykt mye til å begynne på medisinene til fryseforsøket, for da er vi liksom mer i gang med en gang! Tenk å få ett positivt forsøk før jul! Være gravid og kose seg med magen min. *Sukk*

ORIGINAL: Angelicka24

Jepp, da var jeg på dag 6 med primoluten. Kjenner det jobber godt nedi der, så jeg er spent på hvor lenge etter jeg slutter på pillene at TR dukker opp. Gleder meg så sykt mye til å begynne på medisinene til fryseforsøket, for da er vi liksom mer i gang med en gang! Tenk å få ett positivt forsøk før jul! Være gravid og kose seg med magen min. *Sukk*

Å så bra det hadde vært....Det hadde blitt den perfekte julen det[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Så synd at de som var på visning ikke var overbevist [&o] Hadde håpet oppe for dere jeg.

Jammen er du inne i en spennende tid med forberedelser til fryseforsøket. Håper tanta di kommer fort!

Ja, men det er fremdeles litt håp for de som var her på forrige lørdag på visning. De skulle visst i banken denne uken, så megler skulle ringe dem i morgen om han ikke hørte noe. Menmen, nå er det jo fryseforsøk på gang, så da får det være litt det samme tenker jeg[;)] Leiligheten har jo aldri vært så "ferdig" som nå. Tenk, ingenting å gjøre! Hehe[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Å så bra det hadde vært....Det hadde blitt den perfekte julen det[:)][:)][:)][:)]

Ja, det er det ingen tvil om gitt! Hadde vært så gøy å flytte inn i terminforum! Har holdt av en plass i august allerede jeg[8D]

Så synd at de som var på visning ikke var overbevist [&o] Hadde håpet oppe for dere jeg.

Jammen er du inne i en spennende tid med forberedelser til fryseforsøket. Håper tanta di kommer fort!

Ja, men det er fremdeles litt håp for de som var her på forrige lørdag på visning. De skulle visst i banken denne uken, så megler skulle ringe dem i morgen om han ikke hørte noe. Menmen, nå er det jo fryseforsøk på gang, så da får det være litt det samme tenker jeg[;)] Leiligheten har jo aldri vært så "ferdig" som nå. Tenk, ingenting å gjøre! Hehe[:D]

*host*eksamen*hark*

[:D][:D][:D]

Åååååh, frekking! Jeg som allerede har dårlig samvittighet for at jeg ikke har lest så mye i dag[&o] *Logge ut og gjør en ærlig innsats før jeg kryper til sengs* [8D]

Hehe [:D] Sorry.

Tenker du klarer eksamen finfint jeg!

Jaaa, får virkelig håpe det[:D] Hadde vært moro med en kaffe eller noe når jeg kommer til Oslo da[;)] Nå fikk jeg lest litt til, og det er din "feil"! *Knis*

Angelickas prøvedagbok 

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira.

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira.

11. NOVEMBER: 

14. NOVEMBER
: 

15. NOVEMBER:

16. NOVEMBER: 

17. NOVEMBER:

23. NOVEMBER:

25. NOVEMBER:

27. NOVEMBER: 

28. NOVEMBER:

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

8. september -  42 dager
24. november - 43 dager
23.september -

Jippi! Da reiser jeg til Utsira jenter! Er nett der ute og da, så dere hører vel fra meg[8D]

God tur, og riktig god helg. [:)][:)][:)]

Takktakk jenter! Det er så deilig avslappende her ute. Sauer utenfor vinduet, og rolig og stille (utenom vinden som blåser utenfor vinduene.) Skal få lagt inn litt bilder fra huset når jeg kommer hjem herfra tenker jeg meg. Det er så utrolig koselig her ute i Norges minste kommune[;)]

ORIGINAL: trusa

ANGELICKA, jeg har tatt magebilde for deg!

Weeee! Få se, få se, få se!!![:D]

*Suse inn på generell*[:D]

Angelickas prøvedagbok 

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira.

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira. Gruer meg til båtturen, for her har det jaggu meg blåst godt opp[8D]

11. NOVEMBER: 

14. NOVEMBER
: 

15. NOVEMBER:

16. NOVEMBER: 

17. NOVEMBER:

23. NOVEMBER:

25. NOVEMBER:

27. NOVEMBER: 

28. NOVEMBER:

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

8. september -  42 dager
24. november - 43 dager
23.september -

ÅÅ, skulle ønskt jeg også budde i nærheten av Oslo så jeg også kunne vere med!! [8D][:)]

Hehe [:D] Sorry.

Tenker du klarer eksamen finfint jeg!

Jaaa, får virkelig håpe det[:D] Hadde vært moro med en kaffe eller noe når jeg kommer til Oslo da[;)] Nå fikk jeg lest litt til, og det er din "feil"! *Knis*

Jaaa! [:D]
Eller, du kan drikke kaffe, jeg kan ta en kako eller noe. Innen du kommer deg til Oslo er jeg jo blitt ruger [;)]

Hihihi, du skal få drikke så mye kakao du vil[8D] Jeg er på vei til å bli ruger jeg da! Skal sikkert ha UL uka etter eksamen, og kanskje og innsett den uka[:D] Men kan ikke du sende meg mob.nummeret ditt på pm? Så kan jeg sende ett pip når jeg er på vei til Oslo? Hadde vært kjempemoro å treffe deg[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Vi MÅ treffes denne gangen når du kommer til Oslo [:)]

Jaaa, det hadde vært kjempemoro! Kanskje vi skulle hatt ett lite BV-treff? [:D]

Back
Topp