Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til november mnd. PP9! 

Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen 

Eksamen fra kl. 10-16 
Stemoren min og tantungen min har bursdag
Eksamen fra kl. 10-16
Reiser hjem igjen.ORIGINAL: Angelicka24
Jepp, da var jeg på dag 6 med primoluten. Kjenner det jobber godt nedi der, så jeg er spent på hvor lenge etter jeg slutter på pillene at TR dukker opp. Gleder meg så sykt mye til å begynne på medisinene til fryseforsøket, for da er vi liksom mer i gang med en gang! Tenk å få ett positivt forsøk før jul! Være gravid og kose seg med magen min. *Sukk*
ORIGINAL: Ivara
Så synd at de som var på visning ikke var overbevist [&o] Hadde håpet oppe for dere jeg.
Jammen er du inne i en spennende tid med forberedelser til fryseforsøket. Håper tanta di kommer fort!
ORIGINAL: RANDÅLF
ORIGINAL: Angelicka24
Jepp, da var jeg på dag 6 med primoluten. Kjenner det jobber godt nedi der, så jeg er spent på hvor lenge etter jeg slutter på pillene at TR dukker opp. Gleder meg så sykt mye til å begynne på medisinene til fryseforsøket, for da er vi liksom mer i gang med en gang! Tenk å få ett positivt forsøk før jul! Være gravid og kose seg med magen min. *Sukk*
Å så bra det hadde vært....Det hadde blitt den perfekte julen det[:)][:)][:)][:)]
Så synd at de som var på visning ikke var overbevist [&o] Hadde håpet oppe for dere jeg.
Jammen er du inne i en spennende tid med forberedelser til fryseforsøket. Håper tanta di kommer fort!
Ja, men det er fremdeles litt håp for de som var her på forrige lørdag på visning. De skulle visst i banken denne uken, så megler skulle ringe dem i morgen om han ikke hørte noe. Menmen, nå er det jo fryseforsøk på gang, så da får det være litt det samme tenker jeg[;)] Leiligheten har jo aldri vært så "ferdig" som nå. Tenk, ingenting å gjøre! Hehe[:D]
*host*eksamen*hark*
[:D][:D][:D]
Angelickas prøvedagbok

Eksamen fra kl. 10-16 
Eksamen fra kl. 10-16
Reiser hjem igjen.
Angelickas prøvedagbok

Eksamen fra kl. 10-16 
Eksamen fra kl. 10-16
Reiser hjem igjen.ORIGINAL: Ivara
Hehe [:D] Sorry.
Tenker du klarer eksamen finfint jeg!
Jaaa, får virkelig håpe det[:D] Hadde vært moro med en kaffe eller noe når jeg kommer til Oslo da[;)] Nå fikk jeg lest litt til, og det er din "feil"! *Knis*
Jaaa! [:D]
Eller, du kan drikke kaffe, jeg kan ta en kako eller noe. Innen du kommer deg til Oslo er jeg jo blitt ruger [;)]