~ Angelickas dagbok ~

Ingenting enda... Så da er vel kanskje håpet ute for i dag!

ORIGINAL: AnineT

Så spennende å vente på bud da!
Håper det går bra![:D]

Neeeei, ikke spennende lenger! Bare forferdelig[8D] Den som venter på noe godt osv, men nå er det rett før jeg finner rødvinen og drikker nerver bort! *Ler*
Men atte.. Skal ikke den lille bebissen din kommer snart da? Begynt å kjenne noe? Skal jeg heale i gang fødselen? [;)][:D]

Håper det er budkrig siden dere ikke har hørt noe..... Det skjedde da vi solgte leiligheten vår i Oslo, megleren ringte etter flere motbud og plutselig var vi høyt over[:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper det er budkrig siden dere ikke har hørt noe..... Det skjedde da vi solgte leiligheten vår i Oslo, megleren ringte etter flere motbud og plutselig var vi høyt over[:)][:)][:)][:)][:)]

Heyhey! Ikke gi meg falske forhåpninger nå da[8D]

Faenfaenfaen! Nå har de fått inn bud på drømmehuset som vi hadde så lyst på[:(]

ORIGINAL: Angelicka24

Så spennende å vente på bud da!
Håper det går bra![:D]

Neeeei, ikke spennende lenger! Bare forferdelig[8D] Den som venter på noe godt osv, men nå er det rett før jeg finner rødvinen og drikker nerver bort! *Ler*
Men atte.. Skal ikke den lille bebissen din kommer snart da? Begynt å kjenne noe? Skal jeg heale i gang fødselen? [;)][:D]

Her skjer det absolutt ingenting. Ingen tegn på noe annet enn litt mensmurringer innimellom. Han skaller godt ned i bekkenet da, og det kjennes godt for å si det sånn [8D] Heal i vei!!! [;)][:D]

Hahaha, jeg gjorde det på svigerinnen min den dagen hun skulle føde. Resultatet var at hun hadde med seg sin personlige healer på føden[8D] *Knis*

Faenfaenfaen! Nå har de fått inn bud på drømmehuset som vi hadde så lyst på[:(]

[&o]  ånei!

Jaaa, det er surt[:'(] Men det kan jo være at de ikke aksepterer budet da. *Drømmedrømme* De hadde budd 300 000 under prisantydning ser du, så megler antok at de ikke ville selge for det. Men det kan jo være at de kommer frem til en avtale likevel. SÅ kjedelig[:@]

Får krysse fingrene for at de ikke godtar budet da!
Kjedelig å "se" drømmehuset forsvinne liksom.
Ikke fått noen bud enda selv?

Healing har jeg aldri prøvd, virker veldig spennende. Søstra mi ble fjernhealet for bekkenplager da hun gikk gravid husker jeg.

Ja, det håper jeg og på[:)] Har ikke fått noe bud enda vi nei, så det er litt kjipt. Tredje uken det ligger ute nå, så hadde jo håpet på litt mer respons. Men merker at markedet er veldig dødt for tiden. Ikke mange hus som blir solgt her nå ser jeg.

Stilig at søsteren din har prøvd det da; funket det for hun?

Ja, hun ble kvitt bekkenplagene ganske raskt, og slapp de resten av svangerskapet[:)]

En venninne av min mor hadde leiligheten ute for salg i mange uker, flere visninger og ingen bud. De hadde til og med allerede kjøpt nytt hus[:o] Men plutselig fikk de et bud på takst, og slo selvfølgelig til. Så litt mørkt ut en periode, men ordnet seg heldigvis[:)]

Oi! Bra de fikk bud på takst da i hvert fall! Har lest at gjennomsnittet for å få solgt ligger på 3 uker nå. Så nå begynner vi snart å dra ned gjennomsnittet her[8D] Menmen, vi kan jo være heldige å få ett bud i morgen da! *Håpehåpe*

Hva jeg[8|][8|][8|][8|]

Hva jeg[8|][8|][8|][8|]

Du ja!! [:@][8D][8D][8D]

Krysser hvertfall fingrene for at dere får inn noen bud snart! [:D]

Takk snuppa! Jeg krysser fingrene for at lille kommer snart[;)] Er spent på å se bilder!

Nå er det bare tre dager!!! Er det stress å sove om natten? Å finne en behagelig sovestilling mener jeg[:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

Da har vi vært på 3D! Gleda oss veldig, men ble dessverre litt skuff fordi babyen lå med ryggen ut og fjeset godt gjemt mellom morkaka og livmorveggen, og nektet å flytte seg derfra! Men fikk da sneket oss til noen brukbare bilder av lille stabeisen! [:D] og det er ei lita jente

Her er noen bilder [:)][:)]  http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=10792762

Ååååh, så herlig

Tusen takk for at du la tråden i dagboken min! Er såååå moro å se den lille! Dumt at hun skulle gjemme seg litt da, men du fikk jo noen søte bilder likevel[:D]

Nå er det bare tre dager!!! Er det stress å sove om natten? Å finne en behagelig sovestilling mener jeg[:)]

Nja, hehe. Sover ikke like behagelig lenger nei, og kroppen orker ikke å snu seg, så jeg blir liggende på samme side til jeg våkner og må på do - blir litt stiv i kroppen av det. Men går egentlig greit. Sover mye bedre enn mange andre [:D]

Hihihi, det skjønner jeg. Tenk på de som skal ha tvillinger eller flere! Må jo være litt stress[8D] Jeg som liker å sovne på magen og greier[:D] Hihihi!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til november mnd. PP9!

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

8. NOVEMBER: Primolut[:)] 

9. NOVEMBER: Primolut[:)] 

10. NOVEMBER: Primolut[:)] 

11. NOVEMBER: 

12. NOVEMBER:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!

14. NOVEMBER
: 

15. NOVEMBER:

16. NOVEMBER: 

17. NOVEMBER:

18. NOVEMBER: Reiser til Oslo!

19. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16

20. NOVEMBER:  Stemoren min og tantungen min har bursdag

21. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Reiser hjem igjen.

22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:

24. NOVEMBER: Om alt går som planlagt så blir det UL hos Hausken her[:)]

25. NOVEMBER:

26. NOVEMBER: Mulig innsettdato av fryseeggene!

27. NOVEMBER: 

28. NOVEMBER:

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Hva jeg[8|][8|][8|][8|]

Du ja!! [:@][8D][8D][8D]

Nææi[8D]

ORIGINAL: trusa

Hvordan går det med primoluten?
Får du noen bivirkninger av den?

Ingen bivirkninger nå! Kjente litt mensmurringer i starten, men nå er det altså nada. Er på dag 3 i dag, bare 10 dager til TR antageligvis dukker opp! Juhu![:D] Alt bra med deg?

Hvordan går det med primoluten?
Får du noen bivirkninger av den?

Ingen bivirkninger nå! Kjente litt mensmurringer i starten, men nå er det altså nada. Er på dag 3 i dag, bare 10 dager til TR antageligvis dukker opp! Juhu![:D] Alt bra med deg?

Ååååh, jeg gleder meg skikkelig til ditt neste forsøk. Har du bra følelse?
Alt er bra med meg. Jeg sitter og pønsker ut julegaver..

Så moro! Må kjøpe pakkesanger i desember jeg. Mesteparten av novemberlønna her gikk til ny vaskemaskin og fryseforsøk[8D] Jeg har en bedre følelse på dette forsøket enn jeg har hatt tidligere i hvert fall[;)]

Back
Topp