~ Angelickas dagbok ~

Da kollegaen min her ved siden av meg skulle kjøpe hus for 1 år siden, så var det liksom 1 side på Finn med hus til salgs på Klepp... Nå er det 3. For en stund siden sto husa kanskje bare 1 uke, men nå er det jo et under om de blir solgt på så kort tid... Jeg har skrevet ut de husene vi kunne tenkt oss, i "riktig" prisklasse, så kommer jeg til å sjekke i lokalavisa hva husa faktisk gikk for... [8D] Kommer slik liste over "eiendomshandel" en gang i måneden eller noe slikt.

Er jo rett ved Tjøtta jo [:)] Der har jeg bodd!!!

ORIGINAL: Kaizer

Er jo rett ved Tjøtta jo [:)] Der har jeg bodd!!!

Står et hus på Tjøtta også (eller flere....) som har stått siden før sommeren, tror jeg... Kunne godt bodd på Tjøtta, selv om det er i feil kommune. [8D] Aller helst Klepp, men Time går jo, altså...

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=15072875&sid=xz6cabbvhLo524383&WT.svl=Bilde

Nei det andre er visst borte! Det stod i 2,4 mill. Så enten er det solgt, eller så har de en liten pause... [8D]

ORIGINAL: Grete71

Da kollegaen min her ved siden av meg skulle kjøpe hus for 1 år siden, så var det liksom 1 side på Finn med hus til salgs på Klepp... Nå er det 3. For en stund siden sto husa kanskje bare 1 uke, men nå er det jo et under om de blir solgt på så kort tid... Jeg har skrevet ut de husene vi kunne tenkt oss, i "riktig" prisklasse, så kommer jeg til å sjekke i lokalavisa hva husa faktisk gikk for... [8D] Kommer slik liste over "eiendomshandel" en gang i måneden eller noe slikt.

Det var lurt! Er jo alltid spennende å se det da[:)] Vi har jo ett veldig stort område å se på da, så her er det jo en del mer. Men ikke så mye eneboliger som er interessante da. Er MYE leiligheter, tomannsboliger, rekkehus og blokker, og det er IKKE aktuelt[8D]

Vi KAN vurdere rekkehus, hvis det er ende.... Også vertikal-delt - men da kommer det jo an på hvem som er nabo... [8D] Men aller, aller helst HUS med hageflekk til sandkasse og rutsjebane...

ORIGINAL: Grete71

Vi KAN vurdere rekkehus, hvis det er ende.... Også vertikal-delt - men da kommer det jo an på hvem som er nabo... [8D] Men aller, aller helst HUS med hageflekk til sandkasse og rutsjebane...

Rekkehus er jo litt kos det. Vi har jo ende med litt hage, og er egentlig ganske bra. Skulle bare vært myyye større! Men denne gang blir det definitivt enebolig. Vil ha stor hage og stort hus som jeg kan spille så høy musikk jeg vil uten at den sure naboen ringer på[8D]

Takk for at du spåde mæi[:D]

Det var skremende sant alt det du såg rundt mæi å min mann[:D]
Da venter æ på positiv i des.[;)]

ORIGINAL: lillesimone

Takk for at du spåde mæi[:D]

Det var skremende sant alt det du såg rundt mæi å min mann[:D]
Da venter æ på positiv i des.[;)]

Hihihi, det var deg det ja[:D][:D][:D] Så koselig å høre[:)]

Hey du.
Åssen er formen din idag? Jeg holder meg fortsatt hjemme.
Er i elendig form. [&:] 
Vet du noe mer om når du får startet med fryseforsøket? Følger spent med vettu.
Ha en fin dag. Stor klem.

ORIGINAL: * Bobbo *

Hey du.

Litt bedre i dag, men allikevel ikke helt på topp! Er på jobb da, heldigvis er ikke den så stressende, og jeg sitter jo hjemme og jobber uansett[:)] 
Jeg tror jeg har fått primolutresepten i posten i dag, men tror jeg venter med å begynne på de til fredag eller lørdag. Jeg begynner jo med Crinone på første dag TR, og så er det UL på dag 12. Problemet er at jeg er i Oslo frem til 21. november for å ta eksamen, så jeg bør prøve å time TR slik at jeg får UL den 24.november..Hehe[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Hey du.

Litt bedre i dag, men allikevel ikke helt på topp! Er på jobb da, heldigvis er ikke den så stressende, og jeg sitter jo hjemme og jobber uansett[:)] 
Jeg tror jeg har fått primolutresepten i posten i dag, men tror jeg venter med å begynne på de til fredag eller lørdag. Jeg begynner jo med Crinone på første dag TR, og så er det UL på dag 12. Problemet er at jeg er i Oslo frem til 21. november for å ta eksamen, så jeg bør prøve å time TR slik at jeg får UL den 24.november..Hehe[8D]

Godt å høre formen er på bedringensvei. God bedring. [:)]
Da er det greit å få time tr. Masse lykke til framover.
Krysser fingre og tær.

Godt å høre formen er på bedringensvei. God bedring. [:)]
Da er det greit å få time tr. Masse lykke til framover.
Krysser fingre og tær.

Tusen takk for det * Bobbo*! Ikke lenge til du skal i gang heller nå[:)] God bedring til deg og, er dritt å være i denne formen her[:'(]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Negativ test.Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Hadde tantungen min på overnatting. Fant ut at tanten min har PCO[:-] Mormoren til mannen min kom på sykehus. Mistanke om drypp.

22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fikk traineestilling til sommeren!!! Vaskemaskinen røk[:'(] Mannen var og besøkte mormoren sin. 

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal kjøpe ny vaskemaskin. Besøke mormoren til min kjære som er på sykehus. 

24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Var hos ett vennepar. 

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Bestevennina mi var her - singstar! 

26. OKTOBER: Sløvedag - så film. 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken! Negativ test. Hausken skulle sende resept på primolut. Kaizer har bursdag Jobbe fra 16 og utover.

28. OKTOBER: Ny visning på huset vårt! Er skikkelig forkjøla[:'(] Jobbet ikke - ikke i form!

29. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Mannen reiste ut på jobb[:(] Er skikkelig forkjøla og jævlig[:'(]    

30. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fremdeles forkjølet, men litt bedre i dag[:)] Ikke fått resepten på primolut enda[8|]    

31. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]  

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Negativ test.Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Hadde tantungen min på overnatting. Fant ut at tanten min har PCO[:-] Mormoren til mannen min kom på sykehus. Mistanke om drypp.

22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fikk traineestilling til sommeren!!! Vaskemaskinen røk[:'(] Mannen var og besøkte mormoren sin. 

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal kjøpe ny vaskemaskin. Besøke mormoren til min kjære som er på sykehus. 

24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Var hos ett vennepar. 

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Bestevennina mi var her - singstar! 

26. OKTOBER: Sløvedag - så film. 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken! Negativ test. Hausken skulle sende resept på primolut. Kaizer har bursdag Jobbe fra 16 og utover.

28. OKTOBER: Ny visning på huset vårt! Er skikkelig forkjøla[:'(] Jobbet ikke - ikke i form!

29. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Mannen reiste ut på jobb[:(] Er skikkelig forkjøla og jævlig[:'(]    

30. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fremdeles forkjølet, men litt bedre i dag[:)] Ikke fått resepten på primolut enda[8|]    

31. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fremdeles forkjøla!  

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Æsj, så kjipt at du ikke har fått resepten ennå [:@]
Men kanskje like greit å ikke begynne før etter helga? Hvis du hadde begynnt i dag og TR kom etter 10 dager, så hadde dag 12 vært på en lørdag... Hvis jeg ikke har sett heelt feil da [&:]

Ja, jeg vet. Og jeg vil helst begynne på de i morgen, for ellers kan det være jeg måtte hatt UL under eksamen, og det går ikke siden jeg er i Oslo da[;)]

Yes! Da ringte Hausken[:)] De hadde bare glemt å sende dem, så jeg skal bort og hente resepten i dag[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

Yes! Da ringte Hausken[:)] De hadde bare glemt å sende dem, så jeg skal bort og hente resepten i dag[;)]

Så bra! [:D]
Begynner du i dag eller i morgen da?

Tenkte jeg skulle begynne i morgen tidlig med dem da! Så deilig å kunne komme i gang! Weeeeheeee[:D] Så skal man ikke se bort i fra at det blir satt inn bursdagspire(r) til meg.. Fiiinfin 25 års presang synes jeg *Krysse fingrene*

*Krysser fingrene sammen med deg* [:D]

Back
Topp