~ Angelickas dagbok ~

Håper den blir realistisk og at dere får solgt den for en god slump! Hus er kjekt.. Mye plass å boltre seg på. Men det er også mye å pusle med..[:)][;)]

ORIGINAL: Bens mamma

Håper den blir realistisk og at dere får solgt den for en god slump! Hus er kjekt.. Mye plass å boltre seg på. Men det er også mye å pusle med..[:)][;)]

Har vært mye og pusle med her og, så satser på at vi ikke finner noe vi må pusse opp alt for mye[8D] Har bodd på 60 kvadrat siden vi ble sammen nå, så er litt lei kan du si[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til september mnd. PP9! 

1. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Siste hormonsprøyte settes.

2. SEPTEMBER:  UL på Hausken kl. 12.45. Bestemmes når EL-sprøyten skal settes. Satte EL-sprøyten. Pga overstimulering ble det bestemt at vi skulle omdanne prosessen til prøverør!

3. SEPTEMBER:  Jobb 10-17.

4. SEPTEMBER: Uttak av egg klokken 09.30. Fri fra jobb. Fikk ut hele 12 egg!!!

5. SEPTEMBER: Kan ringe klinikken og høre hvor mange egg som ble befruktet[:-] Jobb 10-15. Hele 10 egg befruktet!!!

6. SEPTEMBER:  Feire søssens bursdag i Stavanger[:D] Innsett av egg klokken 10[:D] FRI fra jobb.

7. SEPTEMBER:  Reiser hjem fra Stavanger. Muligens ringe meg inn på jobb.

8. SEPTEMBER
:  Søssen har bursdag! Jobb 10-15. Vi fikk 8 egg på frys, delt på 4 strå.

9. SEPTEMBER:  Trusa har bursdag! Jobb 10-15.

10. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. 

11. SEPTEMBER
:  Minstesøss har bursdag! Kanskje 3 uker på vei[8D]

12. SEPTEMBER:  Jobb 10-15.  Blødde litt! Krysser fingrene for at det var festeblødning[:-]

13. SEPTEMBER:  Har endelig lov til å ha sex igjen[:D] Jobb 10-15.  Spotting.

14. SEPTEMBER
:  Muligens ringe inn på jobb. Feire bursdag til lillesøss[:)] FKH spiller hjemmekamp; 1-1.    TR[:@]    

15. SEPTEMBER:  Stipendet kommer. Jobb 10-15. TR[:@]  

16. SEPTEMBER:  Tannlegetime[:o] 1 hull! Fri fra jobb. Kosedag med mannen min[:)] TR[:@] 

17. SEPTEMBER:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[X(]  Jobb 10-15 og 19-21. TR[:@] 

18. SEPTEMBER: Tanten min kommer på besøk[:)] Ringer inn på jobb[:)] TR ferdig!

19. SEPTEMBER:  Lønn. Trusa kommer hjem fra Spania[:)] Jobb 10-17. Shoppe litt i den nye klesbutikken som søss har fått assisterende butikksjefstilling på[:D]

20. SEPTEMBER: Jobb 10-17. Ut å spise på Egon med mamma, søstrene mine og ene søssens sambo[:)]

21. SEPTEMBER
: Jobb 14-17. Gikk tur og syklet 20 min på trimsykkelen.

22. SEPTEMBER: Jobb 10-17 og 19-21. Da begynner treningen for alvor, skal ned 3 kilo til 27.oktober[:)] 1. veiing.

23. SEPTEMBER: Begynner å EL-teste slik at jeg vet når jeg kan forvente TR[:)] Jobb 10-17 og 19-21. Heh! Begynte å blø igjen- TR[:-]

24. SEPTEMBER: Jobb 10-12.  TR[:-]

25. SEPTEMBER: Jobb 10-18. TR[:@]

26. SEPTEMBER: Jobb 10-18. "Fest" med svigerinnen og tantungen min; her blir det masse digg og kakao[:D] TR[:@]

27. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Lunch med tanten min og søskenbarnet mitt[:)] Så hentet jeg lillesøss og tok henne med på tivoli. I kveld skal jeg til en vennine og spise god mat[:)]

28. SEPTEMBER: Jobb 14-18.

29. SEPTEMBER: Veiedag! Ned 0,5 kg. Til sammen gått ned 7,5 kilo[:)][:)][:)]     

30. SEPTEMBER:

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Se på kalenderen din vennen, har vært en ganske spesiell september for deg! [;)][8|]

Lykke til med hussalg, går nok strålende! [8D] 

ORIGINAL: Kaizer

Se på kalenderen din vennen, har vært en ganske spesiell september for deg! [;)][8|]

Lykke til med hussalg, går nok strålende! [8D] 

Hehehe, ja utrolig mye som har skjedd egentlig[8D]
Nå har jeg lagt til litt flere bilder i oppussingstråden. Gleder meg til å legge til bilder av gangen i morgen kveld! Tatt andre strøket nå[;)]

Jeg har tatt andre strøket på min del av gangen... Har delt den i 2 [8D]
Han skal male resten i morgen kveld når jeg er på jobb!

MEN; Det er bare nede i gangen, skal også male oppe! (nede + trappa + oppe henger sammen og må males samtidig)

Gleder meg til å se bilder av gangen din [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Jeg har tatt andre strøket på min del av gangen... Har delt den i 2 [8D]
Han skal male resten i morgen kveld når jeg er på jobb!

MEN; Det er bare nede i gangen, skal også male oppe! (nede + trappa + oppe henger sammen og må males samtidig)

Gleder meg til å se bilder av gangen din [:D]

Jeg har hatt extreme makeover på noen rammer jeg har og! Så det blir spennende å se hvordan de passer gangveggen[;)]

Så koselig at dere sysler med oppussing[:)] Kan tenke meg det er gøy.... Er egentlig glad for at vi ikke trenger å pusse opp her på maaaaaange år[:D]

Ja, huset vi skal kjøpe nå skal være rimelig ferdig oppussa! Er litt smålei etterhvert[:'(]

Hehehe, føler vi ikke har gjort annet de nesten 6 årene vi har bodd her[8D] Om du ser inne på interiørforumet, så har jeg laget en tråd med før og etterbilder. Etterbildene kommer mer etterhvert som jeg får tatt bilder da[;)]

Hei! Så du skulle prøve å spraye noen gullrammer med sølvfarge! Har tenkt å gjøre akkurat det samme. Ble det bra? Hva slags spray brukte du?

ORIGINAL: Temo

Hei! Så du skulle prøve å spraye noen gullrammer med sølvfarge! Har tenkt å gjøre akkurat det samme. Ble det bra? Hva slags spray brukte du?

Jeg synes det ble kjempebra selv! Bilder kommer på interiørforumet etterhvert[:)] Jeg kjøpte en sprayboks på Europris jeg! Synes faktisk rammene ble som om jeg hadde kjøpt dem slik[;)]

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Temo

Jeg synes det ble kjempebra selv! Bilder kommer på interiørforumet etterhvert[:)] Jeg kjøpte en sprayboks på Europris jeg! Synes faktisk rammene ble som om jeg hadde kjøpt dem slik[;)]

Så bra. Gleder meg til å prøve. Vi fikk et stort flott Nico Widerberg-trykk til bryllupet, men jeg er ikke så glad i gullrammen. Og så er det ganske dyrt å bytte ramme.

Så på oppussingssiden din - det var blir veldig fint! Håper det går fort og greit å selge[:D]

Takk for det! Har lagt inn enda flere bilder i kveld, også av rammene[;)]

Oi! Må visst lage meg en ny kalender i dag[:D]

Hihihi, det er jo det[:D] Og det er jo så spennende å se hva måneden bringer! Kanskje jeg får mer sex enn forrige måned og[8|][8D]

ORIGINAL: Bens mamma

Har vært mye og pusle med her og, så satser på at vi ikke finner noe vi må pusse opp alt for mye[8D] Har bodd på 60 kvadrat siden vi ble sammen nå, så er litt lei kan du si[8D]

Blir godt med stoooor plass da.. spesielt når man skal bli en større familie og.[;)]
Lykke til!

Hihihi, det er jo det[:D] Og det er jo så spennende å se hva måneden bringer! Kanskje jeg får mer sex enn forrige måned og[8|][8D]

Det skal vel ikke så veldig mye til ?!?!?! [8|][8D]

Back
Topp