Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Så flott[:)] Da er det bare å satse på at det kommer mange på visning og at de byr og byr over hverandre[:)][:)][:)]
ORIGINAL: Venter på 3de spire
Heisann vennen!!
Hvordan går det med deg?
Har ikke vært inne her nesten denne pp.
Godt å tenke på andre ting[;)]
Ha en fin dag!!
klem
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 
Mannen kom hjem fra Nordsjøen
- WEEEEE[:D][:D][:D]
Negativ EL-test.
OKTOBERROCK!!! 
Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]
Fikk ikke EL-testet!
Mammas bursdag
Mannen kommer hjem fra kurs.
Kaizer har bursdag
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Kaizer
Hvor er du for tiden?
Har du det fint? [:D]
Hihihi, bananas her hjemme[8D] Men NÅ kan jeg slappe av og henge litt her med dere. Alt bra med deg snuppa?

ORIGINAL: Angelicka24
Hvor er du for tiden?
Har du det fint? [:D]
Hihihi, bananas her hjemme[8D] Men NÅ kan jeg slappe av og henge litt her med dere. Alt bra med deg snuppa?
Ja, jeg har skjønt at det har vært mye å gjør for deg i det siste! [&:][8D]
Håper det roer seg ned litt nå og at budrundene og salget går strååååålende! [:D]
Jeg har det bare fint! Gleder meg no sinnsykt til torsdag/fredag!!! Skal endelig teste, hvis TR ikke dukker opp!
ORIGINAL: trusa
Er livet bra?
ORIGINAL: snuppis30
Når dere skal sette i gang med andre babyforsøk?
ORIGINAL: trusa
Her er alt bra. Har fått på plass senga og kommoden til lillegutt og han er superaktiv i magen for tiden. Ligger og sparker masse akkurat nå også. Jeg har mye som skal gjøres på skolen og lite motivasjon, men det ordner seg vel. Tankene går liksom til lillegutt hele tiden. Det eneste dumme er denne bekkenløsningslignendetingen som jeg har fortalt deg om, men skal til legen på mandag så håper jeg blir henvist til fysioterapeut eller noe da..