~ Angelickas dagbok ~

Lykke til med prisantydning. Håper dere får det dere håper på. [:)][:)][:)]

1190000[:D][:D][:D] Megleren sa at vi muligens kunne få 1,2 eller 1,3[;)] Er superfornøyd jeg! Om vi får 1190000 så har vi dekket halve billånet pluss meglerpris og en 40000 i overskudd[;)]

Så flott[:)] Da er det bare å satse på at det kommer mange på visning og at de byr og byr over hverandre[:)][:)][:)]

Så bra. Godt dere er fornøyd.
Da håper jeg det kommer mange på visning og at de byr og byr. [;)]

Heisann vennen!!

Hvordan går det med deg?
Har ikke vært inne her nesten denne pp.
Godt å tenke på andre ting[;)]

Ha en fin dag!!
klem

Hvor er du for tiden?
Har du det fint? [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så flott[:)] Da er det bare å satse på at det kommer mange på visning og at de byr og byr over hverandre[:)][:)][:)]

Hihihi, det hadde vært fint ja[:D] Kunne jo godt fått enda mer over takst og da[8D] Synes det er bra jeg; vi kjøpte for 660000, og har brukt ett par hundre tusen i oppussing[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så bra. Godt dere er fornøyd.
Da håper jeg det kommer mange på visning og at de byr og byr. [;)]

*Krysser fingrene for det!*

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann vennen!!

Hvordan går det med deg?
Har ikke vært inne her nesten denne pp.
Godt å tenke på andre ting[;)]

Ha en fin dag!!
klem

Det går fint! Har mannen hjemme, så det er digg. Vært utrolig mye stress siste uken, men nå er leiligheten lagt ut for salg, så da kan vi senke skuldrene litt[;)] Har nesten ikke vært her inne de siste dagene selv[:)]
Hvordan går det med deg da?

ORIGINAL: Kaizer

Hvor er du for tiden?

Hihihi, bananas her hjemme[8D] Men NÅ kan jeg slappe av og henge litt her med dere. Alt bra med deg snuppa?

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER:  Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: 

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs.

10. OKTOBER:  

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: 

13. OKTOBER: 

14. OKTOBER
: 

15. OKTOBER:

16. OKTOBER: 

17. OKTOBER:

18. OKTOBER:

19. OKTOBER:

20. OKTOBER:

21. OKTOBER:

22. OKTOBER:

23. OKTOBER:

24. OKTOBER:

25. OKTOBER:

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER:  Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

ORIGINAL: Angelicka24

Hvor er du for tiden?

Hihihi, bananas her hjemme[8D] Men NÅ kan jeg slappe av og henge litt her med dere. Alt bra med deg snuppa?

Ja, jeg har skjønt at det har vært mye å gjør for deg i det siste! [&:][8D] 
Håper det roer seg ned litt nå og at budrundene og salget går strååååålende! [:D]

Jeg har det bare fint! Gleder meg no sinnsykt til torsdag/fredag!!! Skal endelig teste, hvis TR ikke dukker opp!

ORIGINAL: Angelicka24

Hvor er du for tiden?

Ja, jeg har skjønt at det har vært mye å gjør for deg i det siste! [&:][8D] 
Håper det roer seg ned litt nå og at budrundene og salget går strååååålende! [:D]

Jeg har det bare fint! Gleder meg no sinnsykt til torsdag/fredag!!! Skal endelig teste, hvis TR ikke dukker opp!

Åååh, du skal teste da ja! Så utrolig spennende! Satser på at det er full klaff da[;)] Megleren ringte i dag, så jeg får sikkert annonsen på mail for godkjenning i dag, så blir den lagt ut på finn i dag eller i morgen[:)] Er utrolig spennende dette her. Men ingen kjekke hus som er dukket opp enda da! Det er litt kjedelig.

ORIGINAL: snuppis30

Er leiligheten deres lagt ut på nettet?

Kommer enten i dag eller i morgen[;)]

ORIGINAL: trusa

Gleder meg til å se leiligheten. Wiiii.

Jeg og! Hihihi[:D]

Er livet bra?

Så bra det kan bli for tiden! Er så sykt nervød for leilighetssalg, om vi får bud, mange folk på visning osv. Klarer ikke helt lande helt. Men jeg er sykt fornøyd hvor bra det nye soverommet vårt ble..Hehe.. Altså det som var bod før! Fryseboksen står nå i garasjen til svigers[8D] Du da snuppa, alt fint?

Gleder meg til å se bilder av leiligheten deres [:D]

Det ligger en tråd inne på interiørforumet med noen bilder. Tror den er på s. 2 og heter Angelickas oppussingstråd[:)]

Når dere skal sette i gang med andre babyforsøk?

Jeg er på dag 15 i dag, men ingen tegn til EL. Setter i gang neste forsøk når tanta kommer igjen. Men får primolut da om ikke TR er kommet til dag 35. Hadde vært dumt å fått en superlang syklus igjen!

Her er alt bra. Har fått på plass senga og kommoden til lillegutt og han er superaktiv i magen for tiden. Ligger og sparker masse akkurat nå også. Jeg har mye som skal gjøres på skolen og lite motivasjon, men det ordner seg vel. Tankene går liksom til lillegutt hele tiden. Det eneste dumme er denne bekkenløsningslignendetingen som jeg har fortalt deg om, men skal til legen på mandag så håper jeg blir henvist til fysioterapeut eller noe da..

Så utrolig koselig! Sikkert kjekt å få på plass en del ting[:D]
Vet hvordan det er dette med motivasjonen. Hele babylagingsgreiene er nesten borte fra hodet mitt for tiden, det samme med skolen. Her er det bare hussalg fokuset er på. MÅ ta meg sammen og begynne å lese skikkelig nå, men det er vanskelig å ha tankene på rett plass[&:] 
Godt å høre at du har fått legetime på mandag da. Greit å få det sjekket!

Back
Topp