Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
Duuuuu nå hoppet jeg altså litt her.... Se på syklus-lengdene dine.... Tanta mi kom jo også etter 9 dager nå sist...... [8|][8|][8|] Hva skjer'a????!!! Joda greitt at vi skulle havne i samme terminklubb, men likevel!!!!!??? [8D][;)]
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 
Mannen kom hjem fra Nordsjøen
- WEEEEE[:D][:D][:D]
Negativ EL-test.
OKTOBERROCK!!! 
Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]
Fikk ikke EL-testet!
Mammas bursdag
Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

Kaizer har bursdag
ORIGINAL: Kaizer
Ååååå, tipper du er spent på å høre fra megleren igjen! [:D]
Håper dere får huset dere er å ser på nå [8D] Var det et av de du viste her inne?
ORIGINAL: Kaizer
ORIGINAL: RANDÅLF
Nå blir det spennende å se om alle er med på å gi bud da[:)]
Enig! [8D][8D]
Hehe, vi solgte i august i 2006 og hadde 20 på lista!!! [:D]
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 
Mannen kom hjem fra Nordsjøen
- WEEEEE[:D][:D][:D]
Negativ EL-test.
OKTOBERROCK!!! 
Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]
Fikk ikke EL-testet!
Mammas bursdag
Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

Kaizer har bursdag
Hva slags el-tester bruker du? Dette tegnetbetyr det at dere har hatt dere til den dagen? [8D][;)] Hihi dere har i hvert fall sex - mer enn vi har om dagen! [8D][8|]
Jeg gikk også til innkjøp av 28 el-strips fra billigetester... Får være godt nok det... [8|] Så får vi se om de slår ut, da!
Nå ble det litt lite kos for oss siden jeg hadde så laaaaang blødning, men nå er jo den over, men så var det ryggen, da... Men nå er den så god at jeg tror nok jeg overlever en omgang... [:D][:D][:D]
Har dere fått noe bud?
Virker som om det er litt "dødt" i eiendomsmarkedet her nå... Synes husene står leeeeenge på finn. Følger med hver dag rundt her hvor vi bor. Men det kan jo fort snu.
De råder jo folk til å selge FØR de kjøper noe nytt, men hvis alle skal tenke slik, så blir det jo ikke noen rullering... [8|]