~ Angelickas dagbok ~

Duuuuu nå hoppet jeg altså litt her.... Se på syklus-lengdene dine.... Tanta mi kom jo også etter 9 dager nå sist...... [8|][8|][8|] Hva skjer'a????!!! Joda greitt at vi skulle havne i samme terminklubb, men likevel!!!!!??? [8D][;)]

ORIGINAL: Grete71

Duuuuu nå hoppet jeg altså litt her.... Se på syklus-lengdene dine.... Tanta mi kom jo også etter 9 dager nå sist...... [8|][8|][8|] Hva skjer'a????!!! Joda greitt at vi skulle havne i samme terminklubb, men likevel!!!!!??? [8D][;)]

Hehe, vi er nok klussete av natur - eller, tanta vår er! Jeg kjente mensmurringer i dag, men er bare på dag 19 nå tror jeg! Tror jeg skal gå og kjøpe medisinene mine bare i tilfelle jeg snart kan begynne på de[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

13. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

14. OKTOBER
: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

19. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER:

22. OKTOBER:

23. OKTOBER:

24. OKTOBER:

25. OKTOBER:

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Da sitter vi og venter på at megleren skal komme, visning om en halvtime; gjett om vi er spente! Håper det kommer mange på visning og at mange skriver seg på interesselisten[:D] Om vi får ca. 40 000 over prisantydning så har vi råd til å kjøpe huset vi skal ut å se på mens det er visning her. *Drømmedrømme*. Blir nok noen spennende uker fremover!!!

Ååååå, tipper du er spent på å høre fra megleren igjen! [:D]
Håper dere får huset dere er å ser på nå [8D] Var det et av de du viste her inne?

ORIGINAL: Kaizer

Ååååå, tipper du er spent på å høre fra megleren igjen! [:D]
Håper dere får huset dere er å ser på nå [8D] Var det et av de du viste her inne?

Ja, er superspent! Men 7 stk som skrev seg opp på interesseliste da, så det er jo veldig positivt[:D]
Jeg har vist noen her inne ja. Vi har vært på tre visninger på hus som så kjempebra ut, men som bildene nok løy litt på[;)] Har to/tre visninger til vi vil på for å se i hvert fall! Men det kan jo hende at huset "vårt" dukker opp så snart det selges her[:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

åååh, er så spennede å lese her [:D][:D] snart er nok både hus i boks og baby på vei [:D] klemklem på snuppa!!!

Ja, det er superspennende alt for tiden[:D] Satser på at ting går i boks nå! Alt bra med deg?

ORIGINAL: RANDÅLF

Nå blir det spennende å se om alle er med på å gi bud da[:)]

Enig! [8D][8D]
Hehe, vi solgte i august i 2006 og hadde 20 på lista!!! [:D]

Ja, det hadde vært fint det[;)] 

ORIGINAL: Kaizer

Enig! [8D][8D]
Hehe, vi solgte i august i 2006 og hadde 20 på lista!!! [:D]

Trenger ikke 20, så lenge vi har ett par som byr over hverandre, eller en som gir ett godt bud[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

13. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

14. OKTOBER
: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

19. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER:

22. OKTOBER:

23. OKTOBER:

24. OKTOBER:

25. OKTOBER:

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Hva slags el-tester bruker du? Dette tegnet  betyr det at dere har hatt dere til den dagen? [8D][;)] Hihi dere har i hvert fall sex - mer enn vi har om dagen! [8D][8|]

Hva slags el-tester bruker du? Dette tegnet  betyr det at dere har hatt dere til den dagen? [8D][;)] Hihi dere har i hvert fall sex - mer enn vi har om dagen! [8D][8|]

Jeg bruker bare sånne billigstaver! Men jeg har vel sikkert ikke EL pga PCOSen kan jeg tenke meg. Så da får jeg vente til jeg får primolut av Hausken. Og forresten; yes, vi har oss, men ikke så ofte som vi kunne ønsket[8D]

Jeg gikk også til innkjøp av 28 el-strips fra billigetester... Får være godt nok det... [8|] Så får vi se om de slår ut, da!

Nå ble det litt lite kos for oss siden jeg hadde så laaaaang blødning, men nå er jo den over, men så var det ryggen, da... Men nå er den så god at jeg tror nok jeg overlever en omgang... [:D][:D][:D]

Har dere fått noe bud?

Jeg gikk også til innkjøp av 28 el-strips fra billigetester... Får være godt nok det... [8|] Så får vi se om de slår ut, da!

Nå ble det litt lite kos for oss siden jeg hadde så laaaaang blødning, men nå er jo den over, men så var det ryggen, da... Men nå er den så god at jeg tror nok jeg overlever en omgang... [:D][:D][:D]

Har dere fått noe bud?

Hehe, den første denne måneden var det en måned siden sist vi hadde hatt oss! Først pga prøverørsforsøket (infeksjonsfare), og så kom TR, og SÅ reiste mannen i Nordsjøen. Man blir litt despo når det går en hel måned uten!!![8D]

Vi har ikke fått noe bud enda, men 7 på interesselisten fra i går, og ett par stk ville visst gjerne komme for å se leiligheten en gang til[:)] Jeg stresser ikke med det egentlig, i og med at vi ikke har funnet noe selv av interesse heller[;)]

Virker som om det er litt "dødt" i eiendomsmarkedet her nå... Synes husene står leeeeenge på finn. Følger med hver dag rundt her hvor vi bor. Men det kan jo fort snu.

De råder jo folk til å selge FØR de kjøper noe nytt, men hvis alle skal tenke slik, så blir det jo ikke noen rullering... [8|]

Virker som om det er litt "dødt" i eiendomsmarkedet her nå... Synes husene står leeeeenge på finn. Følger med hver dag rundt her hvor vi bor. Men det kan jo fort snu.

De råder jo folk til å selge FØR de kjøper noe nytt, men hvis alle skal tenke slik, så blir det jo ikke noen rullering... [8|]

Hehe, ja ikke sant! Vi kjøper definitivt ikke før vi får solgt her[;)] Nei, det er nok ikke barebare å få solgt nå, men satser på det går greit allikevel. Var visst en person som var veldig interessert her ettersom hva megleren sa. Om vi får prisantydning så er vi jo kjempefornøyde!

Vi var jo og så på noen rekkehus som skulle bygges, 12 stk i 2 rekker. Nå er kun den ene rekka med 6 stk lagt ut for salg.... Dvs de må selge før de kan begynne å bygge... Da det var 12 måtte de ha solgt 6 innen 1.november før de kunne begynne å bygge - da skulle det stå ferdig våren 2009, nå må de ha solgt 4 innen 1.februar før de kan begynne... Da blir det vel ferdig på sommeren en gang....

Håper dere får antydning, og helst over! [:D] Og at dere finner drømmehuset! [:D]Dere er jo heldige da, som har en plass å bo imens!

Back
Topp