~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til september mnd. PP9! 

1. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Siste hormonsprøyte settes.

2. SEPTEMBER:  UL på Hausken kl. 12.45. Bestemmes når EL-sprøyten skal settes. Satte EL-sprøyten. Pga overstimulering ble det bestemt at vi skulle omdanne prosessen til prøverør!

3. SEPTEMBER:  Jobb 10-17.

4. SEPTEMBER: Uttak av egg klokken 09.30. Fri fra jobb. Fikk ut hele 12 egg!!!

5. SEPTEMBER: Kan ringe klinikken og høre hvor mange egg som ble befruktet[:-] Jobb 10-15. Hele 10 egg befruktet!!!

6. SEPTEMBER:  Feire søssens bursdag i Stavanger[:D] Innsett av egg klokken 10[:D] FRI fra jobb.

7. SEPTEMBER:  Reiser hjem fra Stavanger. Muligens ringe meg inn på jobb.

8. SEPTEMBER
:  Søssen har bursdag! Jobb 10-15. Vi fikk 8 egg på frys, delt på 4 strå.

9. SEPTEMBER:  Trusa har bursdag! Jobb 10-15.

10. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. 

11. SEPTEMBER
:  Minstesøss har bursdag! Kanskje 3 uker på vei[8D]

12. SEPTEMBER:  Jobb 10-15.  Blødde litt! Krysser fingrene for at det var festeblødning[:-]

13. SEPTEMBER:  Har endelig lov til å ha sex igjen[:D] Jobb 10-15.  Spotting.

14. SEPTEMBER
:  Muligens ringe inn på jobb. Feire bursdag til lillesøss[:)] FKH spiller hjemmekamp; 1-1.    TR[:@]    

15. SEPTEMBER:  Stipendet kommer. Jobb 10-15. TR[:@]  

16. SEPTEMBER:  Tannlegetime[:o] 1 hull! Fri fra jobb. Kosedag med mannen min[:)] TR[:@] 

17. SEPTEMBER:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[X(]  Jobb 10-15 og 19-21. TR[:@] 

18. SEPTEMBER: Tanten min kommer på besøk[:)] Ringer inn på jobb[:)] TR ferdig!

19. SEPTEMBER:  Lønn. Trusa kommer hjem fra Spania[:)] Jobb 10-17. Shoppe litt i den nye klesbutikken som søss har fått assisterende butikksjefstilling på[:D]

20. SEPTEMBER: Jobb 10-17. Ut å spise på Egon med mamma, søstrene mine og ene søssens sambo[:)]

21. SEPTEMBER
: Jobb 14-17. Gikk tur og syklet 20 min på trimsykkelen.

22. SEPTEMBER: Jobb 10-17 og 19-21. Da begynner treningen for alvor, skal ned 3 kilo til 27.oktober[:)] 1. veiing.

23. SEPTEMBER: Begynner å EL-teste slik at jeg vet når jeg kan forvente TR[:)] Jobb 10-17 og 19-21. Heh! Begynte å blø igjen- TR[:-]

24. SEPTEMBER: Jobb 10-12.  TR[:-]

25. SEPTEMBER: Jobb 10-18. TR[:@]

26. SEPTEMBER: Jobb 10-18. "Fest" med svigerinnen og tantungen min; her blir det masse digg og kakao[:D]

27. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Lunch med tanten min og søskenbarnet mitt[:)]

28. SEPTEMBER: Jobb 14-18.

29. SEPTEMBER: Veiedag! Jobb 11-18.

30. SEPTEMBER:

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Angelickas prøvedagbok 

2. SEPTEMBER:  UL på Hausken kl. 12.45. Bestemmes når EL-sprøyten skal settes. Satte EL-sprøyten. Pga overstimulering ble det bestemt at vi skulle omdanne prosessen til prøverør!

5. SEPTEMBER: Kan ringe klinikken og høre hvor mange egg som ble befruktet[:-] Jobb 10-15. Hele 10 egg befruktet!!!

6. SEPTEMBER:  Feire søssens bursdag i Stavanger[:D] Innsett av egg klokken 10[:D] FRI fra jobb.

8. SEPTEMBER

11. SEPTEMBER

12. SEPTEMBER:  Jobb 10-15.  Blødde litt! Krysser fingrene for at det var festeblødning[:-]

14. SEPTEMBER
:  Muligens ringe inn på jobb. Feire bursdag til lillesøss[:)] FKH spiller hjemmekamp; 1-1.    TR[:@]    

16. SEPTEMBER:  Tannlegetime[:o] 1 hull! Fri fra jobb. Kosedag med mannen min[:)] TR[:@] 

17. SEPTEMBER:  Mannen min reiser ut i Nordsjøen[X(]  Jobb 10-15 og 19-21. TR[:@] 

19. SEPTEMBER:  Lønn. Trusa kommer hjem fra Spania[:)] Jobb 10-17. Shoppe litt i den nye klesbutikken som søss har fått assisterende butikksjefstilling på[:D]

20. SEPTEMBER: Jobb 10-17. Ut å spise på Egon med mamma, søstrene mine og ene søssens sambo[:)]

21. SEPTEMBER

22. SEPTEMBER: Jobb 10-17 og 19-21. Da begynner treningen for alvor, skal ned 3 kilo til 27.oktober[:)] 1. veiing.

23. SEPTEMBER: Begynner å EL-teste slik at jeg vet når jeg kan forvente TR[:)] Jobb 10-17 og 19-21. Heh! Begynte å blø igjen- TR[:-]

26. SEPTEMBER: Jobb 10-18. "Fest" med svigerinnen og tantungen min; her blir det masse digg og kakao[:D] TR[:@]

27. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Lunch med tanten min og søskenbarnet mitt[:)]

30. SEPTEMBER:

8. september -  42 dager
24. november - 43 dager
23.september -

Jeg sitter her på jobben og ser på regnet og drømmer om kakao, så ser jeg at det skal du ha i dag.... misunnelig ja[;)][:D][8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg sitter her på jobben og ser på regnet og drømmer om kakao, så ser jeg at det skal du ha i dag.... misunnelig ja[;)][:D][8D]

Hihihi, vi skal ha skikkelig fest i dag! Tantungen min er så utrolig herlig, jeg var med på fødselen hennes og alt, så det blir jo litt ett sånt spesielt bånd da! Tenker meg at jeg skal kose henne i hjel i dag. Mannen er jo i Nordsjøen og jeg kjenner jeg er i underskudd på kos, så da får jeg nappe henne opp i fanget i dag tenker jeg meg[8D]
Så her blir det smågodt, cheese doodles, kakao og skiver med hvitost. Så skulle vi visst se på "damene i de fine kjolene som danser" [:D]

ORIGINAL: trusa

STOOOOOOR KLEEEEEM!!!

HEEEEEEY darling! Har tenkt masse på deg i dag? Hvordan går det?

Må skrive det inn her og;

Nå har jeg bestemt meg for å utsette masteroppgaven ett halvt år! Planen var egentlig å ta 4. avdeling til jul, og bygg og entrepriserett, samt masteroppgaven til sommeren. Men jeg har på følelsen av at det blir veldig travelt, så jeg tror det er bedre å utsette master ett halvt år, og heller ha ett helt år å skrive den på! Så da kan jeg ta bygg og entrepriserett til sommeren, og så har jeg bestemt meg for å skrive master i entrepriserett, så da kan jeg jo begynne å skrive siden jeg leser på det jeg skal skrive master i[:D] Så kan jeg ta 4. avdeling til sommeren igjen for å forbedre karakteren om jeg ikke er helt fornøyd nå[8D]
Og, ikke minst; jeg har bestemt meg for hva jeg vil jobbe med etter endt studie! Det tok bare fire år på jusstudiet før jeg klarte å bestemme meg; Jeg skal bli advokat i privat firma/forsikringsselskap som har med tvist om eiendom å gjøre.

Så herlig å ha bestemt seg[:D][:D][:D]

Jeg er HAPPY!

ORIGINAL: Angelicka24

STOOOOOOR KLEEEEEM!!!

HEEEEEEY darling! Har tenkt masse på deg i dag? Hvordan går det?

Joda, det går så bra så. Var i skikkelig dårlig form i går da. Masse hodepine og kvalm. Så tok jeg en paracet på kvelden for å sove, men den kom i kraftig retur. Så i natt sov jeg tolv timer. I dag fikk vi pakke fra mamma. Jeg fikk en mammatopp, sambo fikk sokker(pappa og sambo har en sokkething going on) og lillemann fikk to fine ullbodyer, ullsokker, to smokker og en liten kosesau. Kjempekos å få gave fra de.. [;)][;)]

Åååh, så koselig! Sov til halv ett jeg i dag. Tror kroppen min er litt på tur[&:]

Hihihi, vi skal ha skikkelig fest i dag! Tantungen min er så utrolig herlig, jeg var med på fødselen hennes og alt, så det blir jo litt ett sånt spesielt bånd da! Tenker meg at jeg skal kose henne i hjel i dag. Mannen er jo i Nordsjøen og jeg kjenner jeg er i underskudd på kos, så da får jeg nappe henne opp i fanget i dag tenker jeg meg[8D]
Så her blir det smågodt, cheese doodles, kakao og skiver med hvitost. Så skulle vi visst se på "damene i de fine kjolene som danser" [:D]

Oi nå må jeg nok på butikken ja[8D]

Hihihi, godt jeg fikk fristet deg litt[8D] Nå er det bare ti minutt til jeg går av jobb! Deilig[:D]

Angelickas prøvedagbok 

8. SEPTEMBER

11. SEPTEMBER

14. SEPTEMBER

21. SEPTEMBER

26. SEPTEMBER: Jobb 10-18. "Fest" med svigerinnen og tantungen min; her blir det masse digg og kakao[:D] TR[:@]

27. SEPTEMBER:  Jobb 10-15. Lunch med tanten min og søskenbarnet mitt[:)] Så hentet jeg lillesøss og tok henne med på tivoli. I kveld skal jeg til en vennine og spise god mat[:)]

30. SEPTEMBER:

8. september -  42 dager
24. november - 43 dager
23.september -

Åååh, i dag har jeg sett på nydelig babymage (skal ha i november) og tafset litt på baby (7 måneder). Hatt kosekveld med ett par venniner i kveld, spist lasagne og bare pratet (mye baby - de vet om at vi prøver for harde livet[;)]). Koselig å ikke være ensom en lørdagskveld[:)]

Da er jeg ferdig på jobb om ett par minutt, så da skal jeg begynne å male gangen tenker jeg! Må jo se bra ut her når vi skal ha visning[;)]

Åååh, i dag har jeg sett på nydelig babymage (skal ha i november) og tafset litt på baby (7 måneder). Hatt kosekveld med ett par venniner i kveld, spist lasagne og bare pratet (mye baby - de vet om at vi prøver for harde livet[;)]). Koselig å ikke være ensom en lørdagskveld[:)]

Da er jeg ferdig på jobb om ett par minutt, så da skal jeg begynne å male gangen tenker jeg! Må jo se bra ut her når vi skal ha visning[;)]

Har du også koset med baby i helga? Jeg også!! [:D] Ei 5 mnd gammel tulle... Herligland så skjønne de er! VIL HA! [:)]

Herregud som du hermer etter meg! Først malte jeg soverommet, så gjorde du det! Nå holder jeg på med gangen og sannelig skal ikke du også begynne på den! [:D] Hihi, men du skal få lov [8D] Hvilken farge maler du da?

NÅR ER VISNING?? Har gått glipp av at dere har lagt huset ut for salg jeg... Når gjorde dere det?

Hermer? Jeg nei!!! Pøh[8|] Har malt ett strøk nå ja. Brukte samme fargen som på mesteparten av soverommet; Sans. Malte yttergangen for en måneds tid siden ja, så det var bare denne som gjensto. Må ha ett strøk til i morgen da.
Babytafsing er viktig! Og å se babymage gjorde meg ikke bare litt misunnelig heller[;)]
Vi har ikke lagt huset ut enda. Megler kommer neste mandag, så vi er i prosessen med å selge snart da[;)]

Jeg har malt med eggehvit jeg... Nøytralt og greit! Malte et strøk i går og skal male neste strøk i morgen [:D] Må bare kjøpe 3 liter til med maling, siden vi bestemte oss for å male listene og litt mer av gangen i samme farge [:D] Gleder meg til å vise før/etter bilder... [;)]

Når kommer mannen hjem igjen?

Ja, jeg må kjøpe en liter til av Sans. Så må jeg opp og levere tilbake en Cafe Latte blanding de hadde laget feil på OBS. Eller, jeg er rimelig sikker på at den er feil, for den ligner mer på Latte på fargekartet!
Så har vi handlet inn litt liste- og vindusmaling, så vi får tatt ett strøk litt her og der. Satte inn ett nytt vindu i boden i sommer, og det er trefarget, så må male det og. Til slutt skal vi støpe litt på grunnmuren, og så er vel huset ferdig til visning tenker jeg meg. Jo! Så skal jeg kjøpe sølv spraylakk og spraylakkere ett par gullrammer jeg har. Tror du det blir bra?
Mannen kommer hjem på onsdag[:D][:D][:D]

Så flink dere er til å male[:)] Jeg er ferdig jeg så[8D]

Heldiggrisen! Jaja, det gjenstår bare småplukk igjen her da, så det er ikke så gæli da[:D]

Så flink dere er til å male[:)] Jeg er ferdig jeg så[8D]

Heldiggrisen! Jaja, det gjenstår bare småplukk igjen her da, så det er ikke så gæli da[:D]

Ja jeg er ganske fornøyd med å være ferdig ja[:)] Så bra du nærmer deg slutten og, så er det bare å selge[:)] Det blir spennende[:)][:)][:)][:)]

Ja, jeg er utrolig spent på hvilken takst vi får på leiligheten! Skal bli godt å få seg huuuuuuus[:D][:D][:D]

Back
Topp