Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bens mamma
Håper den blir realistisk og at dere får solgt den for en god slump! Hus er kjekt.. Mye plass å boltre seg på. Men det er også mye å pusle med..[:)][;)]
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til september mnd. PP9! 

Søssen har bursdag!
Jobb 10-15. Vi fikk 8 egg på frys, delt på 4 strå.
Trusa har bursdag!
Jobb 10-15.
Minstesøss har bursdag!
Kanskje 3 uker på vei[8D]ORIGINAL: Kaizer
Se på kalenderen din vennen, har vært en ganske spesiell september for deg! [;)][8|]
Lykke til med hussalg, går nok strålende! [8D]
ORIGINAL: Kaizer
Jeg har tatt andre strøket på min del av gangen... Har delt den i 2 [8D]
Han skal male resten i morgen kveld når jeg er på jobb!
MEN; Det er bare nede i gangen, skal også male oppe! (nede + trappa + oppe henger sammen og må males samtidig)
Gleder meg til å se bilder av gangen din [:D]
ORIGINAL: Temo
Hei! Så du skulle prøve å spraye noen gullrammer med sølvfarge! Har tenkt å gjøre akkurat det samme. Ble det bra? Hva slags spray brukte du?
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Temo
Hei! Så du skulle prøve å spraye noen gullrammer med sølvfarge! Har tenkt å gjøre akkurat det samme. Ble det bra? Hva slags spray brukte du?
Jeg synes det ble kjempebra selv! Bilder kommer på interiørforumet etterhvert[:)] Jeg kjøpte en sprayboks på Europris jeg! Synes faktisk rammene ble som om jeg hadde kjøpt dem slik[;)]
ORIGINAL: Angelicka24
ORIGINAL: Bens mamma
Håper den blir realistisk og at dere får solgt den for en god slump! Hus er kjekt.. Mye plass å boltre seg på. Men det er også mye å pusle med..[:)][;)]
Har vært mye og pusle med her og, så satser på at vi ikke finner noe vi må pusse opp alt for mye[8D] Har bodd på 60 kvadrat siden vi ble sammen nå, så er litt lei kan du si[8D]